جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
سرخط خبرها

جزئیات خسارات وارده به بیش از ۱۰۰ جایگاه سوخت در اغتشاشات بنزینی

  • کد خبر: ۹۸۳۳
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
جزئیات خسارات وارده به بیش از ۱۰۰ جایگاه سوخت در اغتشاشات بنزینی
رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به خسارات وارده به جایگاه‌های سوخت در جریان اغتشاشات هفته گذشته گفت: متاسفانه بیش از ۱۰۰ واحد مجاری عرضه سوخت در کل کشور صدمه دید.

به گزارش شهرآرانیوز، صالحی رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور درباره میزان خسارات وارده به جایگاه های بنزین در کشور در جریان ناآرامی­ های هفته گذشته که به بهانه افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، گفت: برخی از این صدمات به حدی بود که جایگاه را از مدار خارج کرد.

رئیس انجمن جایگاه ­داران سوخت کشور تصریح کرد: در میانه این اعتراضات به مکان‌هایی که هیچگونه تقصیر و کوتاهی نداشتند، صدمات جدی وارد شد از جمله به جایگاه‌های بنزین. این در حالی است که جایگاه‌داران در تمام شرایط بحرانی کشور از جمله سیل، زلزله و حتی جنگ در صف اول خدمت رسانی هستند. متاسفانه بیش از ۱۰۰ واحد مجاری عرضه سوخت در کل کشور صدمه دید. برخی از این صدمات به حدی بود که جایگاه را از مدار خارج کرد. برای مثال در استان اصفهان بیش از ۲۲ جایگاه، در استان فارس بیش از ۲۲ جایگاه، در تهران بیش از ۲۱ جایگاه، در استان کردستان بیش از ۶ جایگاه، در مریوان ۵ جایگاه، در استان لرستان بیش از ۶ جایگاه و در استان خوزستان ۱۲ جایگاه دچار آسیب جدی شدند و بسیاری از آن‌ها کاملا از بین رفتند.

صالحی تاکید کرد: صدمات به حدی است که فکر نمی‌کنم تا چند ماه آینده این جایگاه‌ها بتوانند به مدار برگردند. واقعیت این است که انتقاد هم باید دارای دانش علمی و اخلاقیاتی باشد. یعنی هم وجدان علمی می‌خواهد و هم وجدان اخلاقی. 

وی ادامه داد: یکی از جایگاه‌هایی که در کرمانشاه آسیب دید برای ما بود که البته ما بعد از دو سه روز آن را مجدد راه اندازی کردیم و الان با نزدیک به ۱۰۰ درصد توان به مدار برگشتیم. اما دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد حمایت و حفاظت کافی از جایگاه‌ها نشد.

صالحی در مورد مبلغ خسارات وارده گفت: در حال حاضر ما در حال جمع آوری گزارش هستیم. برای همین منظور از کانون کارشناسان در استان‌های مختلف کمک گرفتیم تا در سه بخش ابنیه و ساختمان، لوازم و تجهیزات اداری و تاسیسات جایگاه‌ها ارزیابی صورت بگیرد. چون باید سه کارشناس در این موارد نظر دهند، بیان میزان خسارات کمی زمان بر خواهد بود. اما در تلاش هستیم تا بتوانیم رقم واقعی و نزدیک به واقعیت میزان خسارات را پیدا کنیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->