ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

صاحبان آیفون، همین حالا آن را آپدیت کنند (۲۲ بهمن ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۸۸۵۱
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
صاحبان آیفون، همین حالا آن را آپدیت کنند (۲۲ بهمن ۱۴۰۰)
اپل یک آپدیت امنیتی بسیار مهم را برای کاربران آیفون و آیپد منتشر کرده است. نصب آپدیت iOS 15.3.1 برای تمامی کاربران آیفون ضروری است.

به گزارش شهرآرانیوز، کمتر از یک ماه از انتشار بروزرسانی امنیتی iOS 15.3 و iPadOS 15.3 می‌گذرد و حالا اپل یک آپدت امنیتی مهم دیگر را منتشر کرده است که کاربران باید هرچه سریع‌تر نصب کنند. آپدیت iOS 15.3.1 و iPadOS 15.3.1 برای برطرف کردن یک آسیب ‌پذیری خطرناک در موتور مرورگر سافاری ارائه شده است.

ارائه آپدیت امنیتی بسیار مهم iOS 15.3.1 برای کاربران اپل

وب‌سایت‌های آلوده می‌توانند از این باگ استفاده کرده و کدهای مربوط به خود را اجرا کنند. به بیانی دیگر، یک هکر می‌تواند از ارور حافظه سافاری برای ورود به سیستم دستگاه شما و آلوده‌ کردن داده‌ها استفاده کند و یا حتی بدون اینکه متوجه شوید دستگاه را مجبور به انجام کارهای خاصی بکند.

اپل این آسیب‌پذیری را CVE-2022-22620 نامیده است و اعلام کرده که توسط یک پژوهشگر ناشناس پیدا شده است. این مشکل می‌تواند تمامی دستگاه‌های اپل از آیفون 6s، آیپاد ناچ نسل 7، آیپد مینی 4، آیپد نسل پنج و آیپد ایر 2 به بعد را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین تمامی نسخه‌های آیپد پرو نیز در معرض خطر هستند.

اپل در توضیحات آپدیت iOS 15.3.1 و iPadOS 15.3.1 عنوان کرده که حداقل یک دستگاه اپل قربانی این آسیپ‌پذیری شده است،‌ ولی جزئیات مربوط به تعداد دقیق این دستگاه‌ها را اعلام نکرده است.


اگر گمان می‌کنید که دستگاه شما (آیفون، آیپد یا آیپاد) هدف این حمله قرار گرفته است، باید مستقیما گزارشی را به اپل ارسال کنید. در غیر این صورت، دریافت و نصب آپدیت جدید شما را در برابر این مشکل ایمن خواهد کرد. اپل برای برطرف کردن این مشکل مدیریت حافظه را بهبود بخشیده و راه دسترسی را نیز بسته است.

این آپدیت تغییر محسوسی در عملکرد دستگاه شما ایجاد نخواهد کرد؛ اما برای امنیت هرچه بیشتر توصیه می‌کنیم که در اولین فرصت آن را نصب کنید. اگر آپدیت خودکار دستگاه شما فعال نیست، می‌توانید با رفتن به قسمت Software Update در منو General بخش تنظیمات، آپدیت iOS 15.3.1 یا iPadOS 15.3.1 را به صورت دستی دریافت کنید.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->