اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

ردیابی افرادبا ایرتگ اپل دردسرساز شد

  • کد خبر: ۹۹۲۵۲
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
ردیابی افرادبا ایرتگ اپل دردسرساز شد
برخی کاربران ایرتگ‌های اپل از این محصول برای ردیابی دیگر افراد استفاده می‌کنند. در پی این نگرانی‌ها اپل تصمیم گرفت هنگام راه اندازی ایرتگ به کاربر هشدار دهد. اپل به کاربران ایرتگ هشدار می‌دهد که ردیابی افراد با این وسیله غیرقانونی است.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی کاربران ایرتگ‌های اپل از این محصول برای ردیابی دیگر افراد استفاده می‌کنند. در پی این نگرانی‌ها اپل تصمیم گرفت هنگام راه اندازی ایرتگ به کاربر هشدار دهد. اپل به کاربران ایرتگ هشدار می‌دهد که ردیابی افراد با این وسیله غیرقانونی است.

ایرتگ‌های اپل وسیله‌های کوچک دایره‌ای شکلی هستند که می‌توانند به وسایل متصل شوند. هنگامی که وسایلی مثل کلید ماشین یا کوله سفرتان گم شوند، از طریق برنامه Find My app می‌توانید مکان آن‌ها را شناسایی کنید. اگر چه گزارش‌هایی در خصوص اینکه در کت یا لباس خانم‌ها ایرتگ‌هایی پیدا شده است که آن‌ها را نمی‌شناسند وجود دارد. از این وسیله برای ردیابی آن‌ها استفاده می‌شد.

به گزارش گاردین، روز پنج شنبه اپل اعلام کرد از این پس هنگام راه اندازی ایرتگ به کاربران خود در این خصوص هشدار می‌دهد. مضمون این هشدار این است که ردیابی افراد بدون رضایت آن‌ها در بسیاری از مناطق جهان جرم محسوب می‌شود و این وسیله فقط برای ردیابی وسایلی است که به خود شما تعلق دارند.

کمپانی اپل همچنین اعلام کرد در حال به روز رسانی راهنمایی برای افراد هنگام تشخیص ایرتگ‌های ناشناس در نزدیکی خود از جمله نحوه غیرفعال کردن آن‌ها است. این کمپانی اعلام کرد در این راهنما افراد می‌توانند پس از تشخیص ایرتگ‌های نانشناس با شبکه ملی مبارزه با خشونت خانگی و مرکز ملی قربانیان جرم ارتباط برقرار کنند. هم اکنون هم اپل تدابیر امنیتی برای این محصول در نظر گرفته است. از جمله اینکه گوشی‌های آیفون افراد به آن‌ها در مورد ایرتگ ناشناسی که مدتی است همراه آن‌هاست هشدار می‌دهد.

اریکا اولسن، مدیر پروژه شبکه امنیت در مرکز مبارزه با خشونت خانگی گفت: «ما خوشحالیم که اپل در حال همکاری در خصوص امنیت قربانیان و اصلاح تدابیر امنیتی است». اپل همچنین در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید مانند ردیابی مکان دقیق ایرتگ‌های مشکوک در آپدیت‌های بعدی است.


منبع: تجارت‌نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->