کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ردیابی افرادبا ایرتگ اپل دردسرساز شد

  • کد خبر: ۹۹۲۵۲
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
ردیابی افرادبا ایرتگ اپل دردسرساز شد
برخی کاربران ایرتگ‌های اپل از این محصول برای ردیابی دیگر افراد استفاده می‌کنند. در پی این نگرانی‌ها اپل تصمیم گرفت هنگام راه اندازی ایرتگ به کاربر هشدار دهد. اپل به کاربران ایرتگ هشدار می‌دهد که ردیابی افراد با این وسیله غیرقانونی است.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی کاربران ایرتگ‌های اپل از این محصول برای ردیابی دیگر افراد استفاده می‌کنند. در پی این نگرانی‌ها اپل تصمیم گرفت هنگام راه اندازی ایرتگ به کاربر هشدار دهد. اپل به کاربران ایرتگ هشدار می‌دهد که ردیابی افراد با این وسیله غیرقانونی است.

ایرتگ‌های اپل وسیله‌های کوچک دایره‌ای شکلی هستند که می‌توانند به وسایل متصل شوند. هنگامی که وسایلی مثل کلید ماشین یا کوله سفرتان گم شوند، از طریق برنامه Find My app می‌توانید مکان آن‌ها را شناسایی کنید. اگر چه گزارش‌هایی در خصوص اینکه در کت یا لباس خانم‌ها ایرتگ‌هایی پیدا شده است که آن‌ها را نمی‌شناسند وجود دارد. از این وسیله برای ردیابی آن‌ها استفاده می‌شد.

به گزارش گاردین، روز پنج شنبه اپل اعلام کرد از این پس هنگام راه اندازی ایرتگ به کاربران خود در این خصوص هشدار می‌دهد. مضمون این هشدار این است که ردیابی افراد بدون رضایت آن‌ها در بسیاری از مناطق جهان جرم محسوب می‌شود و این وسیله فقط برای ردیابی وسایلی است که به خود شما تعلق دارند.

کمپانی اپل همچنین اعلام کرد در حال به روز رسانی راهنمایی برای افراد هنگام تشخیص ایرتگ‌های ناشناس در نزدیکی خود از جمله نحوه غیرفعال کردن آن‌ها است. این کمپانی اعلام کرد در این راهنما افراد می‌توانند پس از تشخیص ایرتگ‌های نانشناس با شبکه ملی مبارزه با خشونت خانگی و مرکز ملی قربانیان جرم ارتباط برقرار کنند. هم اکنون هم اپل تدابیر امنیتی برای این محصول در نظر گرفته است. از جمله اینکه گوشی‌های آیفون افراد به آن‌ها در مورد ایرتگ ناشناسی که مدتی است همراه آن‌هاست هشدار می‌دهد.

اریکا اولسن، مدیر پروژه شبکه امنیت در مرکز مبارزه با خشونت خانگی گفت: «ما خوشحالیم که اپل در حال همکاری در خصوص امنیت قربانیان و اصلاح تدابیر امنیتی است». اپل همچنین در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید مانند ردیابی مکان دقیق ایرتگ‌های مشکوک در آپدیت‌های بعدی است.


منبع: تجارت‌نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->