قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه
سرخط خبرها

رتبه‌بندی معلمان از تاریخ ۳۱شهریورماه ۱۴۰۰، اعمال خواهد شد، نگران نباشید (۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۹۰۵۳
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
  • ۴
رتبه‌بندی معلمان از تاریخ ۳۱شهریورماه ۱۴۰۰، اعمال خواهد شد، نگران نباشید (۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)
رضاحاجی پور تاکید کرد رتبه بندی معلمان قطعا اجرایی می‌شود و از تاریخ ۳۱شهریورماه ۱۴۰۰، رتبه بندی معلمان اعمال خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: موضوع رتبه بندی در حال چکش کاری است و هنوز خروجی نهایی این اصلاحات بر روی لایحه مشخص نشده است. اما مساله اصلی آن است که معلمان گرامی نباید هیچگونه نگرانی در خصوص اجرایی شدن اصل رتبه بندی داشته باشند. از تاریخ ۳۱شهریورماه ۱۴۰۰، رتبه بندی معلمان اعمال خواهد شد و معلمان شریف کشور مبتنی بر ۵سطح رتبه‌ای که در این قانون لحاظ شده از گزاره‌های اعتباری و مالی رتبه بندی بهره‌مند خواهند شد.

حاجی پور در پاسخ به این پرسش که آیا اجرای این لایحه شامل همه معلمان می‌شود یا گروهی خاص، گفت: این لایحه شامل همه معلمان است و استثنایی در خصوص آن وجود ندارد. مساله اصلی، اما ضرورت بررسی تخصصی موضوع و پرهیز از رویکرد‌های هیجانی و احساسی است. با توجه به اینکه این قانون، قرار است در دورنمای آینده، وضعیت معلمان کشور را از نقطه نظر، سطح، توانایی و تخصص مشخص کند، ضروری است، نهایت دقت و نکته سنجی در خصوص آن اعمال شود تا در آینده مشکلی پیش روی فعالیت‌های معلمان کشور ایجاد نشود. 

منبع: راهبردمعاصر


خبر فوری:خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره صدور احکام معلمان حق‌التدریس (۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
0
می شود . باید بشود . خواهد شد . تمام افعال بکار رفته در رتبه بندی نشانگر سرکاری بودن ان و سرکار گذاشتن معلمان هستش . ساده لوح نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
0
خودتون رو مسخره کردید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
خود شما خنده نمگیره هر کدام از شما یک حرفی میزنه در طول عمرم ندیدم ایجوری امروز فردا ماه اینده سال اینده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
اعمال میشوداماهمچون پرداختی مثل یک گروه برای بازنشستگان جز دیون میشود و پرداخت نمیشودکه شش ماه ازسال نودونه (مهرماه تا اسفند)طلبکاریم از دولت بیتدبیر تادولت مردمی که فقط وعده دهنده اند!!؟.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->