بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

آزمون، خراسانی‌های بیشتری را به تیم ملی فوتبال بانوان فرا خواند

  • کد خبر: ۹۹۴۴۳
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
آزمون، خراسانی‌های بیشتری را به تیم ملی فوتبال بانوان فرا خواند
دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان کمتر از ۱۸‌سال آغاز شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دومین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی کمتر از هجده‌سال بانوان از فردا ۲۹‌بهمن تا ۱۰‌اسفند در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. اردوی تدارکاتی فوق به‌منظور حضور شاگردان آزمون در تورنمنت فوتبال دختران کمتر از هجده‌سال کافا که به میزبانی تاجیکستان است، پیگیری می‌شود و حدود ۲۰ روز دیگر باید راهی دوشنبه شوند.

بیش از ۴۰‌درصد اردو خراسانی هستند

هدایت تیم ملی دختران را در این مسابقات مریم آزمون برعهده دارد. در اولین اردویی که هفته قبل برگزار شد، در بین هجده بازیکن دعوت‌شده، چهار دختر فوتبالیست خراسانی دیده می‌شدند. عسل طیبان، الهه افشاردوست، کیمیا کافی و فاطمه سرورزاده، بازیکنانی بودند که زیرنظر مریم آزمون به تمرین پرداختند؛ اما موضوع درخورتوجه، افزایش بازیکنان خراسانی در دور دوم اردوی ملی است.

آزمون از عسل طیبان، الهه افشاردوست، فاطمه سرورزاده و کیمیا کافی بازهم دعوت کرد، اما در کنار آن‌ها، دیگر‌بازیکنان خراسانی یعنی سارا دیدار و مریم سلیمان‌پور و نسترن محمدخانی هم در دور تمرینات حضور خواهند داشت و به‌این‌ترتیب تعداد خراسانی‌ها به هفت نفر رسید. در این حالت بیش از ۴۰‌درصد بازیکنان حاضر در اردو خراسانی هستند و این خبر خوبی برای آینده فوتبال دختران این استان است. البته فقط یکی از این بازیکنان برای تیم لیگ‌برتری استان بازی می‌کند و دیگر‌دختران فوتبالیست برای استان‌های دیگر به میدان می‌روند.

آزمون گفته است که امسال کارش سخت است؛ زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا رده‌های سنی را تغییر داده است و اکنون با رده سنی کمتر از هجده سال باید در مسابقات حاضر شوند و به‌همین‌خاطر از تعدادی از بازیکنان باکیفیت که در رده سنی کمتر از نوزده سال بودند، نمی‌تواند در ترکیب استفاده کند.

برنامه بازی‌ها

مسابقات فوتبال کمتر از هجده سال دختران منطقه آسیای مرکزی موسوم به کافا از ۲۰اسفند آغاز می‌شود که ملی‌پوشان جوان ایران به‌مصاف حریفانی از کشور‌های تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان می‌روند. براساس برنامه، اولین بازی تیم ایران در این مسابقات جمعه ۲۰ اسفند برگزار می‌شود. بعد از بازی دو تیم تاجیکستان و قرقیزستان در این روز، در بازی دوم ایران باید برابر ازبکستان صف‌آرایی کند.

یکشنبه ۲۲ اسفند نیز دومین دیدار پیگیری می‌شود که ایران حریف تاجیکستان خواهد بود. قرقیزستان و ازبکستان هم در این روز به‌مصاف هم می‌روند. سه‌شنبه ۲۴ اسفند، آخرین روز مسابقات خواهد بود که ایران و قرقیزستان و نیز تاجیکستان و ازبکستان به میدان می‌روند و در این روز تکلیف قهرمان کافا ۲۰۲۲ مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->