نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

جدول لیگ‌برتر فوتبال بانوان یازده‌تیمی شد

  • کد خبر: ۹۹۱۵۰
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
جدول لیگ‌برتر فوتبال بانوان یازده‌تیمی شد
در آستانه هفته دهم رقابت‌های بانوان، سازمان لیگ یک تیم را حذف کرد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ غیبت در دو مسابقه از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان باعث شد سازمان لیگ نماینده استان بوشهر را از گردونه رقابت‌ها خارج کند.
چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان در شرایطی درحال برگزاری است که چند تیم از لحاظ مالی مشکلات عدیده‌ای دارند و حذف قریب‌الوقوع آن‌ها از جدول رده‌بندی رقابت‌ها به‌دلیل مشکلات مالی دور از ذهن نیست. یکی از این تیم‌ها، سارگل بوشهر است؛ تیمی که در چهار فصل گذشته همواره در لیگ‌برتر فوتبال زنان حضور داشته است، اما امسال مشکلات شدید مالی گریبان‌گیر این تیم شده است.

استراحت اجباری هفتگی

سرانجام بعد از غیبت مقابل هیئت فوتبال البرز و سپس غیبت در رویارویی با زارع باتری سنندج در هفته نهم، تصمیم سازمان لیگ برای حذف این تیم بوشهری نهایی شد و در نامه‌ای رسمی از سوی رئیس سازمان لیگ به مدیریت باشگاه، حذف تیم سارگل بوشهر به‌دلیل غیبت در دو مسابقه این فصل ابلاغ شد. با این وصف و با حذف سارگل بوشهر، آن‌هم در شرایطی که هنوز نیم‌فصل لیگ فوتبال زنان از راه نرسیده است، رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال زنان ایران با یازده تیم دنبال خواهد شد و از این پس در هر هفته یک تیم استراحت می‌کند.

سرنوشت سارگل چه می‌شود؟

سارگل بوشهر از ۹بازی فقط یک امتیاز کسب کرده و قعرنشین جدول و نامزد سقوط بود. در نامه سازمان لیگ بیان شده است که این تیم برمبنای بند ۵ ماده ۱۶ آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ‌برتر فوتبال بانوان، از لیگ‌برتر اخراج می‌شود و به دو دسته پایین‌تر سقوط می‌کند. همچنین، پرونده باشگاه سارگل بوشهر برای اقدامات قانونی بعدی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده می‌شود. اما مشکل اینجاست که اکنون در لیگ فوتبال زنان، لیگ دسته دو وجود ندارد! باید دید سازمان لیگ در آینده چه تصمیمی برای این تیم می‌گیرد.

خیال کیان راحت شد

البته طبق اعلام گلاره ناظمی، مسئول برگزاری لیگ فوتبال زنان، با حذف نماینده بوشهر از مسابقات لیگ‌برتر، همه نتایج گذشته این تیم محفوظ است و دیدار‌های آینده نیز با نتیجه ۳ بر ۰ محاسبه خواهد شد. این خبر خوبی برای نماینده خراسان‌رضوی است، زیرا یکی از دو پیروزی تیم کیان نیشابور مقابل سارگل بوشهر با نتیجه ۴ بر ۰ رقم خورده بود و در صورت حذف این امتیاز، تغییر محسوسی در امتیاز تیم ایجاد می‌شد.

امروز، رقابت حریفان در هفته دهم

امروز دوشنبه ۲۵ بهمن، هفته دهم رقابت‌های لیگ فوتبال بانوان برگزار می‌شود که باتوجه‌به حذف نام سارگل بوشهر از جدول، تیم زنان ملوان بندرانزلی با قرعه استراحت روبه‌رو شده است. هفته گذشته لیگ، روز چهارشنبه برگزار شده بود و حالا بعد از پنج روز استراحت، تیم‌ها باید در هفته جدید به میدان بروند.

میزبانی کیان در خانه

کیان نیشابور بازی هفته گذشته را خارج از خانه جشن گرفت و دست پر به مشهد بازگشت. آن‌ها ۲ بر ۰ همیاری آذربایجان‌غربی را در خانه خودشان شکست دادند و در جدول شش‌امتیازی شدند و یک پله هم صعود کردند. حریف امروز آن‌ها نیز می‌تواند سومین پیروزی را برای دختران کیان به ارمغان بیاورد.

کیان نیشابور امروز در خانه میزبان خواهد بود و تیم ملی‌پوشان شهرکرد باید راهی خراسان‌رضوی شود. ملی‌پوشان شهرکرد به‌دلیل گل‌های خورده زیاد حسابی سروصدا به‌پا کرده است. ملی‌پوشان شهرکرد تابه‌حال فقط یک مساوی داشته و با یک امتیاز در رده آخر جدول ایستاده است. سارگل تیم هم‌امتیاز با آن‌ها نیز روز گذشته از جدول حذف شد و حالا آن‌ها گزینه بعدی سقوط محسوب می‌شوند. عجیب است، اما ملی‌پوشان شهرکرد هنوز حتی یک گل هم وارد دروازه حریفان نکرده‌اند. در مقابل، در ۹ بازی گذشته ۶۱ گل از حریفان دریافت کرده است.

کیان نیشابور تابه‌حال هشت گل زده است و ۲۴ گل هم دریافت کرده است و با شش امتیاز در رده نهم قرار دارد. کیان دو امتیاز با همیاری فاصله دارد و نیاز دارد فاصله‌اش را با تیم پایین‌ترش بیشتر کند. تیم بالای کیان در جدول، پالایش گاز ایلام با یازده امتیاز است که فاصله چشمگیری با نماینده خراسان‌رضوی دارد. کیان در اولین سال حضورش در لیگ‌برتر فوتبال بانوان با معضل نبود حامی مالی و نداشتن بازیکنان باتجربه روبه‌روست. بااین‌حال، تثبیت در نخستین سال می‌تواند دستاورد خوبی برای آن‌ها باشد.
در دیگر دیدار‌های این هفته، شهرداری سیرجان به‌مصاف همیاری آذربایجان می‌رود، ذوب‌آهن حریف خاتون بم خواهد بود، پالایش گاز ایلام و سپاهان اصفهان نیز برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->