جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برد کیان مشهد در لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۹۸۷۵۵
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
برد کیان مشهد در لیگ برتر فوتبال بانوان
در هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال بانوان، نماینده استان در بازی شش‌امتیازی برنده شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور موفق شد دومین پیروزی‌اش را در فصل ۱۴۰۰ لیگ‌برتر در خارج از خانه کسب کند.
در هفته نهم از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان، برخلاف هفته‌های قبل که روز جمعه برگزار می‌شد، این‌بار تیم‌ها چهارشنبه به میدان رفتند و فقط یکی از بازی‌ها قرار است امروز برگزار شود. هفته نهم، هفته شیرینی برای نماینده خراسان‌رضوی بود، اما اصفهانی‌ها ناکام‌های بزرگ این هفته بودند. یکی از تیم‌های قعرنشین لیگ نیز در آستانه حذف از مسابقات قرار گرفت.

وضعیت سفید در اردوگاه دختران فیروزه‌ای

بعد از تعطیلی یک‌ماهه لیگ‌برتر فوتبال بانوان به‌دلیل حضور تیم‌ملی در جام‌ملت‌های آسیا، هفته گذشته مسابقات لیگ دوباره از سر گرفته شد، اما دراین‌میان خبر‌های خوبی از اردوگاه دختران کیان نیشابور شنیده نمی‌شد و پیش‌بینی می‌شد به‌دلیل نبود حامی مالی از ادامه مسابقات کناره‌گیری کنند. بااین‌حال، با رایزنی‌های مختلف و جلب‌شدن توجه نمایندگان مجلس به وضعیت این تیم، کیان در خانه به میدان رفت و البته شکست خورد. با فاصله کمتر از پنج روز، آن‌ها راهی دیدار هفته نهم در ارومیه شدند.

این دیدار میان دو تیم رده نهم و دهم لیگ برگزار شد که در نیمه نخست با وجود جذابیت‌ها، گلی در بر نداشت، ولی در نیمه دوم این تیم مهمان بود که توانست دو بار دروازه رقیب را باز کند و در دوئل تیم‌های پایین‌جدولی، کیان نیشابور توانست ۲ بر ۰ برنده این دیدار شش‌امتیازی شود و علنا خودش را از منطقه قرمز جدول لیگ جدا کند.
کیانی‌ها با کسب دومین پیروزی‌شان در تاریخ لیگ، شش‌امتیازی شدند و به رده نهم جدول صعود کردند. همیاری نیز با این شکست چهارامتیازی باقی ماند و با دو بازی کمتر (مقابل شهرداری سیرجان و پالایش گاز) به جایگاه دهم جدول تکیه زد.

«چهکندی» ناجی خاتون شد

در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته نهم، خاتون صدرنشین در ورزشگاه فجر بم به‌مصاف سپاهان رده سومی رفت. این دیدار در نیمه نخست کاملا پایاپای بود و نگین زندی برای خاتون و مرضیه نیکخواه برای سپاهان گل‌زنی کردند. اما در نیمه دوم این سمانه چهکندی، مهاجم ملی‌پوش و مشهدی خاتون بود که تفاوت‌ها را رقم زد و خاتون را به‌عنوان تیم برنده این دوئل شش‌امتیازی معرفی کرد. خاتونی‌ها با احتساب این نتیجه ۲۴ امتیازی شدند و جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کردند. سپاهان نیز نوزده‌امتیازی شد و در همان رده سوم باقی ماند. دیگر تقابل تیم‌های اصفهانی با نمایندگان کرمان نیز با برتری کرمانی‌ها به پایان رسید. ذوبی‌ها که امید‌های زیادی برای مقاومت مقابل نایب‌قهرمان آسیا داشتند، درنهایت ۵ بر ۰ مقابل شهرداری سیرجان شکست خوردند.

قعرنشین شش‌تایی شد

دیدار قعرنشین لیگ‌برتر با تیم رده هشتمی پالایش با برتری پرگل دختران ایلام همراه بود. پالایشی‌ها که بازی هفته قبل را به‌دلیل ابتلای بازیکنان همیاری به ویروس کرونا لغوشده دیدند، با انرژی خوبی به شهرکرد سفر کردند و با ارائه یک بازی برتر و پیروزی ۶ بر ۰ سه امتیاز به حساب خودشان واریز کردند.

سارگل بازهم غایب شد

تنها دیداری که این هفته برگزار نشد، بازی زارع باتری سنندج مقابل سارگل بوشهر بود که به‌دلیل غیبت دوباره دختران جنوبی در روز بازی، نتیجه ۳ بر ۰ به‌سود کردستانی‌ها اعلام شد و به‌احتمال زیاد سارگل از ادامه رقابت‌های لیگ نیز کنار گذاشته خواهد شد. آن‌ها با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو هستند. همچنین، دیدار حساس ملوان بندرانزلی و هیئت فوتبال البرز نیز از ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن، در ورزشگاه سردار جنگل آغاز خواهد شد. دیداری که سه امتیاز آن می‌تواند دوباره معادلات جدول را به‌هم بریزد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->