آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش ۳ برابری بستری بیماران کرونایی در بیمارستان هاشمی نژاد مشهد

  • کد خبر: ۹۹۵۹۸
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
افزایش ۳ برابری بستری بیماران کرونایی در بیمارستان هاشمی نژاد مشهد
رییس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد از افزایش ۳ برابری بستری بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس بیمارستان هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: آمار بیماران بستری این مرکز درمانی از ابتدای بهمن ماه تا کنون ۳ تا ۴ برابر شده است و اکثر بیماران بستری افرادی بودند که واکسینه نشده و یا دارای بیماری زمینه‌ای هستند.

دکتر محمد موسوی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰ بیمارمبتلا به کرونا در این مرکز درمانی بستری هستند که ۱۱ نفر از آن‌ها تحت مراقبت ویژه قرار دارند خاطر نشان کرد: از ۱۱ بیمار بستری در آی سی یو، ۷ نفر تحت ونتیلاتور هستند که حال آن‌ها وخیم است.

وی با تاکید براینکه اومیکرون می‌تواند با خطرات جانی در افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و یا واکسینه نشده اند همراه باشد، عنوان کرد: افرادی که واکسینه نشده اند و یا واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند در معرض ابتلا به نوع شدید بیماری قرار دارند.

دکتر موسوی با بیان اینکه اکثر بیماران مبتلا به کرونا نیازمند بستری، افرادی هستند که واکسینه نشده اند و یا پس از گذشت سه ماه از واکسیناسیون، دز سوم خود را دریافت نکرده اند، گفت: میزان سرایت سویه اومیکرون بسیار بالاست و می‌تواند در این افراد خطرساز باشد.

وی گفت: روزانه ۹۰ تا ۱۰۰ نفر به صورت سرپایی به کلینیک تنفسی این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند و افراد نیازمند بستری تحت مراقبت قرار می‌گیرند.

رییس بیمارستان هاشمی نژاد تاکید کرد: باید تصور مردم نسبت به سویه اومیکرون اصلاح شود، زیرا ساده انگاری و عادی انگاری میتواند خطرات جانی برای برخی از افراد داشته باشد.

منبع:دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->