یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟
سرخط خبرها

معاون وزیر بهداشت: هفته دوم اسفند اوج پیک ششم کرونا است

  • کد خبر: ۹۹۵۵۰
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
معاون وزیر بهداشت: هفته دوم اسفند اوج پیک ششم کرونا است
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: پیک ششم کرونا با انتشار سویه اُمیکرن در هفته دوم اسفند به اوج خود می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: پیک ششم کرونا با انتشار سویه اُمیکرن در هفته دوم اسفند به اوج خود می‌رسد و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد پیک ششم کرونا در صورت افزایش آمار واکسیناسیون تا فرارسیدن فروردین سال آینده فروکش کند.

یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: واکسن خاص اُمیکرون که توسط برکت تولید شده هفته آینده وارد فاز مطالعه بالینی می‌شود، این نوع واکسن در مطالعات نشان داده که می‌تواند در برابر ویروس اُمیکرون حفاظت خوبی ایجاد کند که در صورت اثبات این اثربخشی، تولیدکنندگان آن می‌توانند تعداد قابل قبولی از این نوع واکسن را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهند.

وزیر بهداشت: ۲ هفته آینده اوج همه‌گیری کرونا در ایران است | عوارض شدید و دلخراش بیماری در کودکان
او با بیان اینکه اثرگذاری هر دوز واکسن به طور متوسط طی یک دوره چهار ماهه از بین می‌رود، افزود: کسانی که بیش از ۴ ماه از تاریخ آخرین تزریق واکسن آن‌ها گذشته است باید در اسرع وقت برای تزریق دوز بعدی اقدام کنند.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با بیان اینکه تاکنون ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشورمان هر ۳ دوز واکسن کرونا را دریافت کردند، یادآور شد: پیک ششم کرونا با انتشار سویه اُمیکرن در هفته دوم اسفند به اوج خود می‌رسد و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد پیک ششم کرونا و سویه اُمیکرون در صورت افزایش آمار واکسیناسیون تا فرارسیدن فروردین سال آینده فروکش کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->