تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد!
سرخط خبرها

ستاره اسبق پرسپولیس: یادم نمی‌رود از کجا به پرتغال رسیدم

  • کد خبر: ۹۹۹۷۸
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
ستاره اسبق پرسپولیس: یادم نمی‌رود از کجا به پرتغال رسیدم
علیپور برای دومین هفته پیاپی در بین بهترین بازیکنان تیمش قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی علیپور این روز‌ها در ترکیب ماریتیمو عملکرد شایان توجهی دارد. او در بازی هفته گذشته تیمش با زدن دو گل بهترین بازیکن زمین شد و در تیم منتخب هفته قرار گرفت. علیپور این هفته و در شب شکست ماریتیمو درخشید و نقطه برجسته نمایشش، دوندگی بالا و استارت‌های سریع بود که به کسب یک پنالتی منجر شد. خبرگزاری فارس به بهانه درخشش‌های اخیر علیپور با این بازیکن مصاحبه‌ای داشته است که در ادامه بخش‌هایی از آن را مرور می‌کنیم.

هفته پیش یکی از بهترین شب‌های فوتبالی را در پرتغال سپری کردی؛ هر چند این هفته بازی را واگذار کردید. از دوگلی که زدی صحبت کن و اینکه خیلی آماده نشان دادی.

بله، به شخصه در بهترین شرایط فوتبالی ام قرار دارم. خوش حالم؛ اما نمی‌خواهم در این سطح باقی بمانم. همه چیز دست خودم است و دوست دارم باز هم پیشرفت کنم. به خاطر این دو گل خیلی خوش حالم و این بازی همیشه در ذهنم خواهد ماند. این هفته هم خیلی تلاش کردیم و فرصت هم داشتیم؛ اما فوتبال است و بعضی مواقع شانس به شما رو نمی‌کند.

برای بیننده خوش حالی درونی عجیبی بعد از گل دوم در تو دیده شد. آیا واقعا این حس درست است؟

قبول دارم خیلی احساساتی شدم، اما دقیقا درست به هدف زدید (با خنده). من شور و حال عجیبی داشتم. شما فکرش را بکنید در یک کشور دیگر و یک استادیوم اروپایی دو گل بزنید. من هنوز روستای خودم «قراخیل» را فراموش نکردم. هنوز یادم نمی‌رود این مسیر طولانی چگونه طی شده است و این شادی از عمق وجودم بود. در آن لحظات به خیلی چیز‌ها فکر می‌کردم.

در پرتغال در تیم هفته قرار گرفتن سخت است؟

از دریافت این جایزه خو ش حالم؛ چون کارشناسان انتخابم کردند. در هر لیگ و کشوری البته بهترین بازیکن شدن سخت است، اما فوتبال یک ورزش گروهی است. اگر این اتفاق افتاد، به لطف همکاری هم بازیانم و اعتماد سرمربی ماریتیمو بوده است.

چقدر فرصت می‌کنی لیگ ایران را به صورت زنده تماشا کنی؟ خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند امسال لیگ ایران از نظر کیفی بسیار افت کرده است. آیا این حرف درست است؟

بازی‌های لیگ ایران را تا جایی که با بازی‌ها و تمرینات ماریتیمو تداخل نداشته باشد، تماشا می‌کنم. اینکه لیگ برتر ایران افت کرده یا نه را بهتر است کارشناسان یا کسانی نظر بدهند که داخل ایران و درگیر آن هستند. من واقعا نمی‌توانم در این باره نظر درستی بدهم.

کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌بینی؟  آیا باز هم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود؟

استقلال صدرنشین است و سپاهان هم مدعی تقویت شده، اما برای ما پرسپولیسی‌ها فقط یک شانس برای قهرمانی وجود دارد که آن هم برای پرسپولیس است. مطمئنا امسال هم جام قهرمانی لیگ برتر را سید جلال حسینی بالای سر خواهد برد.

بعد از اینکه صعود تیم ملی به مرحله بعد قطعی شد، خیلی از نفراتی که در این مدت در تیم ملی حضور نداشتند، توسط اسکوچیچ دعوت شدند؛ اما این اتفاق برای تو نیفتاد. انگیزه ات را از دست نداده ای؟

روزی که انسان امیدش را از دست بدهد، روز مرگش است. من همیشه امیدوارانه و با دید مثبت به زندگی نگاه کردم. تیم ملی جای بهترین‌ها ست و من هم هر روز با این امید از خواب بیدار می‌شوم و به محل تمرین می‌روم که پیراهن تیم ملی را بپوشم. اگر در لیگ پرتغال خوب باشم، یقین دارم آقای اسکوچیچ من را هم خواهد دید.

امسال سال جام جهانی است، چقدر انگیزه داری در فهرست تیم ملی باشی؟

جام جهانی هم یک رؤیا ست و من می‌خواهم آن را تبدیل به واقعیت کنم. بار‌ها گفته ام که اگر در تیم باشگاهی ام خوب باشم، من هم می‌توانم به تیم ملی نزدیک شوم. شک ندارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->