استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

به بهانه گل زیبای جهانبخش؛ بهترین عملکرد در اروپا برای کدام لژیونر است؟

  • کد خبر: ۹۹۸۵۴
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
به بهانه گل زیبای جهانبخش؛ بهترین عملکرد در اروپا برای کدام لژیونر است؟
لژیونرهای فوتبال کشورمان فصل موفقی را تا اینجا در قاره اروپا پشت سر گذاشته‌اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب گذشته بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. مهدی طارمی برای پورتو پاس گل داد؛ جهانبخش یک گل فوق العاده زد و علی علیپور هم برای تیمش پنالتی گرفت تا شب درخشانی برای بازیکنان ایرانی در اروپا رقم بخورد.

تا به اینجا در رقابت‌های لیگ‌های فوتبال اروپایی بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا و به خصوص بازیکنان مهاجم و خط حمله توانسته‌اند آمار خوبی را از خودشان به ثبت برسانند. بازیکنان ایرانی امسال در لیگ‌های روسیه، آلمان، پرتغال، اوکراین، انگلیس، هلند، بلژیک، یونان و کرواسی به زمین رفتند و توانستند آمار قابل توجهی هم از خودشان به نمایش بگذارند.

از نظر ثبت آمار گل و پاس گل مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال بهترین عملکرد را در بین تمام لژیونر‌های ایرانی داشته و توانست فصلی رویایی را با تیم پورتو به ثبت برساند. بعد از آن سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی توانستند آمار قابل توجه برای فوتبال ایران ثبت کنند.

تا زمان نگارش این مطلب مهدی طارمی با ۱۴ گل و نه پاس گل در تمام رقابت‌هایی که برای پورتو به زمین رفته بهترین عملکرد را بین لژیونر‌های ایرانی داشته است. پس از او الهیار صیادمنش با ۹ گل و ۴ پاس گل، شهاب زاهدی با ۹ گل و ۴ پاس گل و سردار آزمون با ۹ گل و یک پاس گل قرار دارند.

بعد از این بازیکنان علی قلی‌زاده با ۷ گل و ۳ پاس گل توانست تا آمار خوبی را با شارلووا بلژیک کسب کند. نفر بعدی علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس است که تا اینجای فصل برای ماریتیمو ۶ گل و یک پاس گل را ثبت کرده است. علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان هم با فاینورد در تمام رقابت‌های این فصل پنج  گل و دو پاس گل را ثبت کرده است. پس از او کریم انصاری‌فرد با سه گل و یک پاس گل، محمد محبی با دو گل، سامان قدوس با یک گل و ۴ پاس گل بهترین آمار و عملکرد را داشته‌اند.

البته از آنجایی که هنوز این رقابت‌ها در جریان است می‌توان امیدوار بود که عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا بهتر از این هم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->