برای خود خانه‌ای آرام بسازید

«خانه آرام» | نویسنده: مهدی غلامعلی | نشر: به‌نشر | تعداد صفحه‌ها: 176 | قیمت: 16.000 تومان

آرامش و آسایش، دو گمشده‌ای هستند که آدمی پیوسته در جست‌وجوی به ‌دست آوردن آن‌ها در تلاش و تکاپوست و متأسفانه این روزها آرامش بیش از آسایش جای خالی‌اش در زندگی احساس می‌شود. همین موضوع سبب شده است با وجود همه امکانات رفاهی، باز هم بنیان بسیاری از خانواده‌ها متزلزل باشد، مسئله مهمی که پژوهشگران و اندیشمندان حوزه علوم انسانی را واداشته است در این زمینه قلم‌فرسایی‌های بسیاری کنند.
کتاب «خانه آرام»، نوشته حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی، یکی از همین تلاش‌هاست. این کتاب دربرگیرنده پنجاه پرسش و پاسخ درباره سامان یافتن بنیان خانواده بر پایه روایات است که به همسران کمک می‌کند با شناخت وظایف و حقوق یکدیگر و عمل به آن‌‌ها در آرامش‌بخشی به خانواده خود بیش از پیش اثرگذار باشند.
در واقع، این کتاب برگرفته از پژوهش‌های حدیثی است که در کتاب «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث»، اثر آیت‌ا... ری‌‌شهری، انجام شده و نویسنده سعی کرده است در کتاب «خانه آرام» مهم‌‌ترین مسائل خانواده را که در روایات بر‌جامانده از ائمه‌اطهار(ع) بیان شده است، در قالب پنجاه پرسش و پاسخ تنظیم کند تا خواننده‌هایی که حوصله کتاب خواندن ندارند، پرسش‌های خود را در این کتاب جست‌وجو و همان را مطالعه کنند.
چرا ازدواج، خواستگاری، عروسی، خانواده پایدار، اخلاق و زندگی، دین و زندگی و ازدواج آسمانی از مهم‌ترین سرفصل‌‌های کتاب «خانه آرام» است که نویسنده مطالب آن را به ‌‌صورت کاربردی و با رعایت اختصار و در پرتو احادیث و روایات آورده است و ما مطالعه آن را به همه همسران جویای موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->