روز‌های شیشه‌ای پردیس تئاتر مستقل

سبزه‌قبا|«مردی برای نجات یکی از اعضای خانواده اش به هر دری می زند». این شاید تنها جمله ای باشد که می توان درباره تئاتر «روز شیشه ای» گفت و قصه آن را افشا نکرد. قصه ای اجتماعی که می شود آن را آخر هفته همراه با خانواده روی صحنه پردیس تئاتر مستقل تماشا کرد. این تئاتر که آن را محمد چرمشیر نوشته و یاسر عودی کارگردانی کرده، پارسال در همین روز ها اجرا شده است، اما با توجه به تغییرات و جابجایی احتمالی که پردیس تئاتر مستقل در آینده ای نه چندان دور دچارش خواهد شد، آخرین تئاتری است که در این سالن تئاتر خصوصی اجرا می شود.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند با مراجعه به سایت مشهد گیشه برای 3روز آینده بلیت تهیه کنند. این نمایش در روز های چهارشنبه تا جمعه ساعت 8شب روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش شهرآرا این نمایش اجتماعی، تک بازیگر است و عادل توکلی نسب نقش آفرینی در آن را بر عهده دارد. این نمایش از تولیدات پردیس تئاتر مستقل است که عباس حسینی ثانی به عنوان دستیار کارگردان، مبین عطاری طراح نور، آرنوش خاور طراح گریم، مجتبی رحمانی مجری گریم، روح ا... محجوب موسیقی، سهیلا فروغی طراح صحنه با این اثر همکاری دارند. پردیس تئاتر مستقل در وکیل آباد48 واقع شده است.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->