عضو مجمع نمایندگان استان خبر داد

لوله‌گذاری انتقال آب خلیج‌فارس از خراسان‌رضوی

باشگاه خبرنگاران جوان: پس از آنکه یکی نمایندگان استان در جلسه اخیر معاون‌اول رئیس‌جمهور در مشهد پیشنهاد کرد برای تسریع در عملیات اجرایی خط آب خلیج‌فارس به خراسان‌رضوی، اجرای لوله‌گذاری که از جنوب کشور در حال اجراست از مشهد نیز اجرایی شود، اینک این پیشنهاد به نتیجه رسیده است و در نشست مشترک نمایندگان استان خراسان‌رضوی با استاندار و مجری طرح پروژه انتقال آب از خلیج‌فارس گویا مقرر شده است عملیات اجرای خط انتقال آب از استان به‌سمت جنوب نیز اجرایی شود.
نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس درباره برگزاری نشست مشترک نمایندگان استان خراسان‌رضوی با استاندار و مجری طرح پروژه انتقال آب از خلیج‌فارس گفت: در این نشست موضوع انتقال آب از خلیج‌فارس به مشهد و همچنین تا تربت‌حیدریه و خواف بررسی و مقرر شد برای تسریع در اجرای پروژه علاوه بر عملیات عمرانی و لوله‌گذاری از سمت خلیج فارس به‌طرف خراسان‌رضوی، هم‌زمان به‌صورت معکوس عملیات عمرانی و لوله‌گذاری از سمت خراسان‌رضوی به‌سمت جنوب نیز اجرا شود.
محسن زنگنه افزود: برخی شهر‌ها از جمله تربت‌حیدریه، خواف و مشهد در مسیر لوله اصلی قرار دارند و برخی دیگر به‌صورت خطوط آنتنی به لوله اصلی متصل خواهند شد.
وی ادامه داد: با اجرای این پروژه که ۳تا ۵سال به‌درازا می‌کشد، آب مورد نیاز بخش صنعت از جمله فولاد تربت‌حیدریه و صنایع فولادی و معدنی دیگر تأمین خواهد شد.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->