مترو مشهد_ گلبهار تونل‌دار می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفته است که تونل قطاربرقی مشهد-گلبهار به ارزش 438میلیارد تومان در یک‌ماه آینده اجرا می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی در تشریح اقدامات انجام‌شده در این‌باره اظهار کرد: تونل این مسیر 4200متر طول دارد که 700متر از این تونل از سوی شرکت مسکن قدس رضوی در حال اجراست.
او با بیان اینکه باقی‌مانده این تونل به طول 3500متر در مناقصه برگزارشده اجرایی خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود این تونل در مدت 3سال اجرا و به خط یک قطارشهری مشهد متصل شود.
به گفته او اعتبار لازم برای اجرای این تونل از محل اوراق خزانه ملی به‌صورت نقدی و تهاتر و همچنین از محل اعتبارات داخلی شرکت عمران گلبهار تأمین خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران گلبهار درباره آخرین وضعیت اجرای مسیر مترو گلبهار-چناران اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخذشده شورای عالی ترافیک کشور درباره اجرای این قطعه تمام طراحی این مسیر انجام و پلان‌های اجرایی نیز آماده شده است که امیدواریم انجام فرایند تملک از سوی شهرداری چناران هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد. گریوانی همچنین گفت: با توجه به دستور وزیر راه‌وشهرسازی درباره خرید و آغاز عملیات ریل‌گذاری مسیر مترو مشهد-گلبهار امیدواریم بسترهای لازم به‌منظور تسریع در اجرای آن فراهم شود.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->