حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قیمت بلیت پرسپولیس و شهرخودرو در بازار سیاه

  • کد خبر: ۶۰۸۳
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
  • ۳
قیمت بلیت پرسپولیس و شهرخودرو در بازار سیاه
 در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت از آغاز بلیت فروشی دیدار تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس نمی‌گذرد بازار سیاه بلیت فروشی در این دیدار در فضای مجازی دیده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پای بلیت بازی شهرخودرو و پرسپولیس به بازار سیاه باز شده است. جالب اینکه دلال‌ها به راحتی و سلیقه‌ای بلیت خود را به هر قیمتی منتها قیمت‌های غیر واقعی به فروش می‌رسانند.  بلیت‌های این بازی از ۹۰ تا ۱۵۰ هزارتومان متغیر است و این در حالی است که قیمت واقعی این بازی 15 هزارتومان است.

نکته مهم این که دلالان به خوبی خاص بودن و علایق تماشاگران را برای این بازی شناخته اند و بلیت این بازی را تا حدود ۵ برابر و قیمت حداکثری به فروش گذاشته اند.

 


محدودیت‌های ترافیکی بازی تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس


 

قیمت بلیت پرسپولیس و شهرخودرو در بازار سیاه


بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس


جواد طاریبخش، مدیر روابط عمومی تیم شهرخودرو خراسان در واکنش به این موضوع، از برخورد قانونی با افرادی که بلیت خریداری‌شده مسابقه فوتبال را به دیگران بفروشند، خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه با هماهنگی دستگاه قضایی با کسانی که اقدام به فروش بلیت خود به افراد دیگر نمایند برخورد لازم صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای خرید بلیت الکترونیکی باید کد ملی، شماره تماس و برخی اطلاعات خود را وارد کنند براین اساس شناسایی افراد دارنده بلیت براحتی شکل می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
4
11
چرافقط به شهرخودرو بلیط میفروشن
رضا
Finland
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
3
4
متاسفم برای مدیریت شهر خودرو
بلیط فروشی بسیار شرم آوره
اینجوری آبروی مشهد رو بردین
مشهدیا یا پرسپولیسی هستن یا استقلالی
خودتونو اذیت نکنید با اینکارا طرفدار جمع نمیشه
پرسپولیس قهرمانه❤️❤️❤️❤️❤️❤️
i_am_pers6polisi
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
2
خاک تو سرتون کنن ک ابرو هرچی مشهدیه بردین با این بلیط ندادنتون تا یازدهم ک میگفتین فقط هوادارا شهر خودرو میتونن بلیط بگیرن الانم ک زدین ب پایان رسیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->