نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
سرخط خبرها

اکبر طبری کیست؟ دادگاه طبری و پرده‌برداری از فعالیت‌های او

  • کد خبر: ۲۹۴۲۸
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
  • ۴۹
اکبر طبری کیست؟ دادگاه طبری و پرده‌برداری از فعالیت‌های او
در دوران ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، اکبر طبری معاونت اجرایی قوه قضائیه را بر عهده داشته است، برخی رسانه‌ها می‌گویند طبری پرنفوذترین چهره قوه قضائیه در حدود بیست سال اخیر بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، در حالیکه دفتر آیت الله آملی لاریجانی اتهامات علیه معاون اجرایی پیشین قوه قضائیه را تکذیب کرده بود، رسانه‌ها خبر از بازداشت اکبر طبری دادند، اما آن زمان که خبر منتشر شد هنوز اتهام طبری روشن نیست، پیشتر علیرضا زاکانی ادعا‌هایی مالی درباره او مطرح کرده بود.

البته خبر بازداشت طبری توسط نوروزی نماینده مجلس اعلام شد همچنین چندی پیش علیرضا زاکانی از چهره‌های با نفوذ اصولگرا و نماینده فعلی مجلس علیه یکی از مقام‌های پیشین قوه قضائیه افشاگری کرد.

زاکانی در گفت و گویی درباره عملکرد چند ماه ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه اظهار کرد: «رئیسی برخی افراد که در قوه قضائیه دچار فساد بودند را برکنار کرد. معتقدم این برکناری کفایت نمی‌کند و اگر کسی در دوره مسئولیت دچار فساد شده، باید محاکمه‌اش کنند و اتفاقاً محاکمه کردن فردی که فساد آشکاری دارد و توسط آقای رئیسی کنار گذاشته شده، کمک می‌کند که جهت آینده در قوه قضائیه تثبیت شود. البته همه کسانی که کنار گذاشته شده‌اند مقصودم نیست، بلکه فرد یا عنصر خاصی است که کنار گذاشته شده است.»

وی در ادامه این مصاحبه بدون نام بردن از این فرد، اشاره‌ای به مسئولیتش می‌کند و می‌گوید: «کسی که دو رئیس قوه را بیچاره کرده و دچار مشکل بوده و مایه بدنامی قوه قضائیه و زد و بند شده را باید کنار گذاشت. این اقدام مناسب است، ولی اینکه رها کنند و محاکمه نکنند، خیلی غلط است و محاکمه چنین عنصری که همه از او و اشکالاتش اطلاع دارند، برای سلامت قوه قضائیه بسیار مفید و حیاتی است.»

نام طبری در مناظره زاکانی با تاج زاده

این پرسش باقی بود تا اینکه در مناظره زاکانی و تاج زاده هویت این فرد افشا شد. در آن مناظره تاجزاده خطاب به زاکانی گفت: «آنقدر فساد افزایش پیدا کرده که آقای زاکانی هم می‌ترسد اسم فاسد را بیاورد و فقط می‌گوید یک نفر هست دو رئیس قوه قضائیه از دستش عاجز شده‌اند و عزل او کافی نیست و باید محاکمه شود.» در واکنش به این سخنان، زاکانی نام این فرد را «اکبر طبری» اعلام می‌کند.

طبری کیست؟

آنگونه که در رسانه‌ها درباره طبری اطلاعات وجود دارد، طبری در زمان ریاست آیت الله هاشی شاهرودی در قوه قضائیه مدیرکل امور مالی دستگاه قضایی را بر عهده داشته است. در سال ۸۶ گزارشی از خبرگزاری فارس منتشر شد که از احتمال برکناری او از این سمت خبر می‌داد، اما دیگر هیچ خبری در این باره وجود ندارد. ظاهرا تغییر مورد اشاره فارس رخ نداده بود.

در دوران ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، طبری معاونت اجرایی قوه قضائیه را بر عهده داشته است. هنوز ابعاد اتهام طبری روشن نیست با این حال گفته می‌شود این اتهامات ممکن است اقتصادی باشد.

برخی رسانه‌ها می‌گویند او پر نفوذترین چهره قوه قضائیه در حدود بیست سال اخیر بوده است. ظاهرا او نه حقوق خوانده و نه قاضی بوده بلکه مدرک تحصیلی اش در حوزه مهندسی است.

رسانه‌ها مدعی اند او رابطه مراد و مریدی با افراد بسیاری در قوه قضائیه داشته است. او همچنین عضو هیات رئیسه فدراسیون کنگ فو و هنر‌های رزمی بوده است.

پس از روی کار آمدن رئیسی در قوه قضائیه برکناری اکبر طبری اولین تغییر در این نهاد بود. ظاهرا نارضایتی از طبری پیشینه طولانی داشته که رئیسی این برکناری را در اولین گام خود عملی کرد، تا علامت تغییر را مخابره کند.

ظاهرا پس از برکناری طبری آیت الله آملی لاریجانی او را به مجمع تشخیص مصلحت نظام برده و در آنجا سمتی تازه به او داده است. اما مشخص نیست این سمت تازه چیست.

واکنش‌های رییس پیشین دستگاه قضا به نام طبری

پس از افشاگری علیرضا زاکانی و انتشار گزارشی از سوی خبرگزاری‌ها در این باره دفتر آیت الله املی لاریجانی به تندی واکنش نشان داد و ادعا‌ها درباره طبری را کذب خواند.

در این تکذیبیه ضمن تاکید بر این که این اتهامات در راستای "تخریب" رییس پیشین قوه قضائیه است، آمده بود: "معلوم نیست چرا خبرگزاری‌های رسمی که با بیت‌المال اداره می‌شود، باید چنین شایعات کذبی را بپراکند. "

دفتر آملی لاریجانی در ادامه به سخنان زاکانی نیز واکنش نشان داد و نوشت: «نحوه سخن برخی مدعیان اصول‌گرایی صددرصد برخلاف موازین شرعی و اصول ارزش‌های اخلاقی است. توهین به دو رئیس قوه قضاییه تحت عنوان "این شخص دو رئیس قوه قضاییه را بیچاره کرده است. " چه توجیهی دارد؟ وانگهی این سخنان در واقع به طور غیرمستقیم دو رئیس قوه قضاییه را متهم می‌سازد. انتشار این گونه اتهامات در فضای مجازی واقعاً چه مجوزی دارد؟!».

اما نکته مهم در تکذیبیه صادر شده آنجاست که تاکید کرده بود: "برخی از اتهامات مطرح در مورد معاون اجرایی حوزه ریاست قبلاً در دادسرا بررسی شده و کذب بودن آن محرز شده بود. رئیس قوه قضاییه پیشین هم خود مستقلاً آن‌ها را بررسی و خلاف بودن آن‌ها برای وی محرز شده بود. مدعیان اگر مدعی وجود اتهاماتی دیگر هستند چرا در طور ده سال آن‌ها را با رئیس قوه قضاییه در میان نگذاشته‌اند؟ "

پس از تکذیبیه دفتر آملی لاریجانی علیرضا زاکانی در توئیتی نوشت: «پیرامون آقای طبری و نقش مخرب آن در قوه قضائیه صحبت کردم که از دفتر آیه الله لاریجانی تکذیب شد و تأکید نمودن که ایشان برخی موارد را بررسی کرده و حکم به سلامت آقای طبری داده اند. مشفقانه به رئیس محترم مجمع تشخیص عرض می‌کنم که اشتباه می‌فرمایید و تا دیر نشده از وی تبری جویید.»

پس از اعلام بازداشت اکبر طبری بسیاری در فضای مجازی اقدام قوه قضائیه تحت ریاست ابراهیم رئیسی را تحسین کردند. هواداران رئیسی معتقدند او با قدرت به جنگ فساد رفته است و به مبارزه با فساد در قوه قضائیه هم می‌پردازد.

حجت‌الاسلام رئیسی از روزی که بر مسند ریاست دستگاه قضا نشست، بر مبارزه با فساد تأکید کرد و گفت: «تسامحی در برخورد با فساد نخواهد داشت.» او ابتدای خردادماه در نشست با اصحاب رسانه بر مبارزه فراجناحی با فساد تأکید کرد.

برخی دیگر می‌گویند دستگیری اول راه است و باید دید قوه قضائیه به اتهامات او با بی طرفی رسیدگی می‌کند.

عده‌ای هم در فضای مجازی با اشاره به اتهام‌های احتمالی طبری از اینکه فساد تا بالاترین سطوح رسوخ کرده ابراز ناراحتی کرده اند.

اما محمود صادقی نماینده تهران در توئیتی متذکر شده است که "باتوجه به تأیید خبر بازداشت معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه، جا دارد مسئولان درباره تصرفات مشارالیه در وجوه امانی مردم که توسط قوه سپرده گذاری شده شفاف سازی کنند. " اشاره او به ماجرای حساب‌های جنجالی قوه قضائیه است که چند سال پیش توسط همین نماینده در مجلس افشا شد و جنجالی بزرگ به پا کرد.

اطلاعات قطره چکانی که با برگزاری دادگاه رونمایی می‌شود

با وجود اینکه خبر بازداشت طبری تائید شده است، اما اخباری که درباره او منتشر می‌شود قطره چکانی است و جزییات اتهاماتش روشن نیست.

اولین بار نام طبری در پرونده ابر بدهکار بانکی رسول دانیال زاده که تحت عنوان سلطان فولاد شناخته می‌شود، شنیده شد.

دانیال زاده که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی دارد از نزدیکان طبری شناخته می‌شود و البته بیشتر معروفیت او به دلیل برجی است که در کامرانیه ساخته و شنیده شده که اکبر طبری در این برج فوق لاکچری سکونت دارد و او این ملک را به عنوان رشوه از دانیال زاده دریافت کرده است.

البته در این پرونده نام حسین فریدون هم به چشم میخورد و به همین دلیل گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که طبری، فریدون و دانیال زاده با یکدیگر ارتباط داشته‌اند و از همین رو دانیال زاده جعبه سیاه حسین فریدون و اکبر طبری نامیده می‌شود.

پس از پرونده دانیال زاده نام طبری در دیگر پرونده‌ها هم شنیده شد، یکی دیگر از پرونده‌های فساد اقتصادی که نام طبری در آن خودنمایی می‌کند، پرونده جلیل سبحانی از متهمان اصلی پرونده فساد پتروشیمی است.

قاضی مسعودی مقام درباره حضور طبری در پرونده فساد پتروشیمی اظهار کرد: در این پرونده نام آقای طبری به چشم می‌خورد و البته هنوز تحقیقات در این باره ادامه دارد.

طبری مسئولی بود که تنها ۷ روز پس از آغاز به کار رئیسی از قوه قضائیه برکنار شد و البته علاوه بر اقدامات مختلف، او کار‌های اجرایی را هم بر عهده داشته است.

اما جدیدترین پرونده‌ای که نام طبری در آن خودنمایی می‌کند پرونده فساد بانک ملت و پارسیان است. گویا علی دیواندری که متهم ردیف اول این پرونده است، ارتباطات سری و غیرسری بسیاری با اکبر طبری داشته و طبری برای کمک دیواندری بازپرس‌های پرونده را تحت فشار قرار داده است.

بنابر اظهارات رسول قهرمانی نماینده دادستان پرونده فساد بانک ملت و پارسیان با مشکلات زیادی مواجه بوده است و اکبر طبری معاون اجرایی سابق قوه قضائیه که اکنون خود بازداشت است، برای رهایی دیواندری اقدامات ناشایستی را انجام داده است.

طبری که خود پرونده دارد و هنوز زمان رسیدگی به پرونده او مشخص نشده است، بازپرس‌های پرونده دیواندری را تحت فشار قرار داده و هنگامی که بازپرس مقابل خواسته‌های ناشایست طبری مقاومت کرده، او بازپرس را تحت فشار قرار داده است.

این معاون اجرایی حوزه ریاست قوه قضائیه که تا پیش از دستگیری نامی از او مطرح نبود و چندان شناخته شده نبود، فساد‌های سازمان یافته بسیاری دارد و در تعدادی از پرونده‌های فساد اقتصادی نام او به چشم می‌خورد.

همان طور که سخنگوی دستگاه قضا درباره جرم طبری گفت، او به جرم اتهامات ناصواب و خلاف موازین قضایی و به دلیل اعمال نفوذ در برخی از پرونده‌ها دستگیر شده و برایش پرونده قضایی تشکیل شده است که پرونده دانیال زاده، دیواندری و سبحانی از جمله این پرونده‌های مطرحی است که نام طبری در آن‌ها خودنمایی می‌کند.

اما گفته می‌شود اعمال نفوذ در پرونده‌ها و برخی روابط ناصواب، از جمله اتهامات طبری است که سخنگوی قوه‌قضائیه پیش از این به آن اشاره کرده بود از جمله اتهامات وی است.
 
منبع: خبرگزاری دانشجو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
14
توقوه قضائیه سابق تو رده بالا فاسدبوده امثال تبری وای به حال مردم امیدداشتندعدالت اجرا بشه خدالعنت کندخیانتکاران مفسدان را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
3
5
چشم همه روشن !
كجايي حاج قاسم ؟
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
3
15
آقای رئیسی دورد بر شما لطفا دارودسته این مفسدین راه هم از دستگاه‌های اجرایی و دولتی خلع ید واخراج کنید چون مویرگی مثل سرطان به جامعه رخنه می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
22
خدایا این کشور را که هر از گاهی در گوشه گوشه ان فساد وبی عدالتی خوردن اموال بیت المال وفقر برای مردم است را از بی خردان نجات وآنهایی که در راه درست قدم بر میدارند موفق وپیروز بدارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
13
سیر مونی ندارن بیشرفا یه جا رو میگیری از یه جای دیگه میزنه بیرون حکومت عدل علی .......
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
4
قاضی شریح
شکر خدا شجره منحوس لاریجانی ها خشکید . انشالله نفر بعدی از این برادران باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
8
چرا تو این مملکت بی در و پیکر هر کی مسئوليت اش تموم میشه دزد از آب درمیاد
مهدی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
2
10
بابا خسته شدیم دیگه،
هر روز باید منتظر یه خبر جدید باشیم.
باند بازی، رفیق بازی، رشوه خواری، اختلاس، فقر، فحشا، قتل، غارت...
بعدشم که همش سکوت، همش چشم پوشی، همش مصلحت اندیشی، همش فامیل بازی، ...
چه خبره تو این مملکت؟
مگه قحط الرجالِ

انگار اصلا خدایی وجود نداره
انگار اصلا روز قیامتی نیست
انگار این همه سال دروغ گفتن که حساب و کتاب هست
انگار...
خدایا تا کی صبوری کنیم
خدایا تا کی تحمل کنیم
خدایا تا کی پیش زن و بچه شرمنده باشیم
به خدایی خودت خسته شدیم
به خدایی خودت دیگه بریدیم
به خدایی خودت دیگه تحمل نداریم
خودت شرُِ هرچی ظالم و فاسد رو از زمین قطع کن و نفسشو بِبُر
خودت از ریشه قطعشون کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
11
تو کدام دستگاه یا ارگان دولتی فساد نیست یک نمونه بگید ممنون میشم. از بالا تا پایین همه دزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
9
سلام خسته نباشی اقای ریسی
درود برشما کاش امسال شما چند نفری در سمت های بالا داشتیم
لطفا ادامه بدهید خدا یار ویاور شما هست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
8
خدا همه را هدایت کند
تماشاگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
6
ب نظرم مشکل از بالا بالهاست.اگ ی نفررو اعدام کنن درس عبرت میشه.ولی متاسفانه تو مملکت ما همه تبرئه میشن.بخاطر همین کسی از مال مردم خورد واهمه ای نداره.طبق معمول بخشیده میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
4
قوه قضائیه دست اینا بوده وای به بقیه این مملکت......فقط علی برکت ا....
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
همه فاسدیم فاسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
2
فساد سازمان یافته فقط با قدرت مبارزه دیکتاتورانه با فساد حل می شود با مبارزات این جوری با فساد به هیچ جا نمی رسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
2
از خدا میخوام که انشاالله با رهبر عزیزمون.اقای رییسی.از یاران نزدیک امام زمانمون رااز ش براتون میخوام
خرازیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
4
سلام
من و تعدادی دیگر از شاکیان سال 1393پرونده ای کیفری داریم که باندی با همکاری بانک دی به ناحق خانه هایمان را برده اند که سال 1393 دفتر ایشان گفت پانصد میلیون تومان فقط من پرداخت کنم و سایرین نیز مبالغی دیگر تا سریع رای بگیریم و کارمان درست شود ولی ما اهل رشوه و حرام نبودیم و ندادیم الان که خرداد 99 است هنوز رای قطعی نگرفته ایم و هنوز مستاجریم و چهار نفر از شاکیان فوت شده اند و سایرین نیز مشکلات بسیار دارند. خدا به اشد مجازات اینها را برساند که با جان و مال مردم اینکارها را می کنند. از قوه قضائیه می خواهیم پرونده ما را هم زودتر رای قطعی بدهد و ما به اموال و ضررهای چندین سالمون برسیم. تشکر
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
6
چرا رئیس دزدها الان در لباس رئیس مصلحت نظام است .چرا ایشان بازجویی نمی شود؟چرا با ایشان برخورد نمی شود؟این سوال همه مردم ایران است .چرا رئیس دزدها رئسی مصلحت نظام است .رئیس قوه قضائیه اگر شریک دزد نبود چرا هیچ برخوردی با ایشان نکردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
سلام من هم کاملا موافق هستم.
باید بازداشت شه و به اتهام فساد سازمان یافته رسیدگی شود.
تو از زیر دستانت خبر نداشتی؟ مگر میشود رئیس یک اداره نداند کارمند هایش دارند چیکار میکنن! چه به رسه به این...
از آقای رئیسی میخوام لاریجانی رو به دادگاه احضار کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
7
تف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
اگر شریک دزد نبود چرا هیچ برخوردی با ایشان نکردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
5
این آقا پیشتیبان قدرتمندی داشته که این همه جرم مرتکب شده است وبه راحتی از راه حرام ثروت اندوزی کرده ورشوه گرفته وقانون واخلاق قوانین خدا واسلام را زیر پا گذاشته است وبه ریش ملت خندیده بدبخت ملت ما که حتی نمکش هم گندیده خدا کند آقای ریسی مجرمان اصلی را هم بهجزای عملشان به یاری خدا برساند ومهره های اصلی هم فاش کند ودستشان را برای ملت رو کند بدبخت بهماملت ایران که مقام دوم دستگاه قضا ی کشورمان ونزدیکترین مقام به ریس دستگاه قضا پیشین رشوه گیر وقانون شکن از آب درآمد بدون این که ریسش اطلاعی داشته باشد ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
داودآبادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
پناه بر خدا و امام زمان انشاالله امام زمان حق این مردم مظلوم رو بگیره
سهند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
ملت به طبری وطبریها کاری ندارند لعنت ابدی خدا بر طبری سازان لعنت ابدی خدا بر خاندانش و امثال..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
4
سلام اقای رییسی مگر شما چند سال رییس باز رسی کشور نبودیید مگر چند سال معاون اول قوه قضاییه نبودیید چرا تون سالها هیچ کاری نکردیید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
اینا فیلماشونه چهل ساله دارن دزدی میکنن همشون هم خبر دارن و از یه اخور میخورن دارن ماها رو سیاه میکنن باور نکن
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
2
درود بر ایت الله رئیسی خداکمکش کنه تا بتونه ریشه فساد از این مملکت خشک کنه انشالله مردم عاقلانه تصمیم بگیرن و درست انتخاب کنن و فرید درغگو و حقه بازهارو نخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
3
کاش آقای رئیسی به همه دادگستری ها نظارت کنن ازجمله شیراز که یک مشت آدم دزد وبی رحم توش جمع شدن.خدا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
4
اول لقب ایت الله را از اول اسم لاریجانی برداریدچرا که وقتی گفتن طبری دزده دفترش تکذیب کرد‌باید او را از ریاست مجمع تشخیص برداریم و محاکمه کنن نمیدونم چرا هر کی تو دولت بیکار ومجرم میشه میره تو این مجمع.تورا قرآن به داد مردم برسید.
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
4
در بالا خوانده ميشود :
........ دفتر ايت الله ....... ادعا ها عليه اكبر طبرى را كذب و انرا تخريب .........
ببينيد چه عجوبه اى هست كه دو بار شخصيت هاى روساى قوه قضاييه ايت الله املى و ايت الله شاهرودى را فريب داده بود تا جاييكه بدون تحصيلات قضايى به معاونت انان رسيده بود.
آبتین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
4
20 سال زد و بند کرده تازه الان گرفتنش؟!!!
حیدر شاهمرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
2
حیات نظام در گرو مبارزه با ظلم وفساده. دیگه خود دانید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
2
وای به روزی که خود قاضی دزد باشد دیگه خود بخوانید اخر ماجرا را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
2
حرامزاده
J
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
4
خدایا خودت به داد قشر ضعیف برس ریشه ظلم بسوزان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
5
خدا خیرت بده آقای ریسی دزدان و مفسدان را مجازات میکنی
دادخواه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
جناب آقای رییسی لطفا جهت نظارت و بازرسی به دادگستری شهرستان همدان هم تشریف بیاورید ،، اوضاع چندان روبراه نیست ،،
حامدعتاشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
1
0
نبایداشتباه کرداینهااختلاس نیست.بلکه براندازی نظام است این نقطه کلیدی است..اینهاهمه ازیک چشمه اب میخورنددانسته یانادانسته...اکثرمدیران 30سال خدمت بایدب روند.اینگار ملک شخصی پدرشان است.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
خدا لعنت کنه اون کسی که با پول مردم برای خودش و اطرافیانش زندگی لاکچری درست میکنه...ای وای به حال این مردم بدبخت بیچاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
عزیزانی که از آقای رئیسی می خواهید برخورو کنه و محکوم کنه اینو بدونید با مبارزه با مفسدان هیچ دردی دوا نمیشه بجای برخورد با مفسدان باید با فساد مبارزه کرد که این کار شدنی نیست چون همگی مفسدیم
چاووش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
هرچه میگندد نمکش میزنن وا بحال انروز ک بگندد نمک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
من ماندم چطور تا حالا بعد از بیست سال این اعجوبه مفسد دستگیر کردند از خون شهدا خجالت بکشید واقعا سر گذاشتن در آخور سیر بشو نیستن ملعونا واقعا حکومت عدل علی اینه والله مردم خونشون بجوش اومده از اینهمه فساد خدا عمر آقای رئیسی هم زیاد کند و کمکش کند انشاالله این انگلهای زالو صفت از جامعه درس درستی بهشون بدهند که کسی واقعا جرات نکند اینکارا کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
پس چشم وگوش این نظام کروکوربودند یاسردرآخور...که این روستازاده تااینجاپیشرفته
Bahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
چرا مهره ها رو دستگیر میکنن؟؟ چرا با سردسته دزدا و منشا غارتگریا از این مردم ب زانو دراومده کاری ندارن. اونایی ک تو همه ی ارگان و دستگاهها عامل اصلی هستن و مهره ها با مجوز اونا اقدام ب فساد میکنن باید اعدام بشن. انقال جزایری و حاوری و زنجانی و مهرآفرید و... فقط مهره هستن و سر دسته ها اینا رو ب دام میندازن ک بواسطشون کار خودشونو ب انجام برسونن. این سیاه بازیا چیه؟ ما خودمون زغالیم. نیازی نیس چنتا مهره و دست نشونده رو بیارین تو رسانه محاکمه کنین. راس میگین عوامل اصلی ک دستور چپاول میدن رو بیارین حلو چشم همه اعدام کنین تا جیگر داغ هممون ی کم خنک شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
چهل ساله دارن میخورن میبرن و کیف میکنن کوفتشون بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
1
1
درودبررئیسی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
1
0
باعرض احترام به شهدا ومدافعین محترم مازندران

اما پدیده ویلاسازی و همشهری بازی در بین طبری و مصطفی نیاز آذری را نباید تمام شده دانست.هنوز هم در بین خیلی از مدیران این خطه حتی مقیم تهران این باندبازی ها حتی در خودروسازی ها وجود داره. ( پدرنیاز آذری رییس اداره اطلاعات مازندران بوده واز بستگان نماینده بابل و..بشمار می رود)
امیدواریم اطلاعات سپاه اینطور همشهری بازی ها و بکار گماری و انتصابات همشهری گونه مربوط به هر خطه رو دنبال کنه.
متاسفانه ریاست محترم قبلی قوه قضاییه هم اصالتش به لاریجان استان مازندران باز میگردد و باید این اتصابها توسط حفاظت اطلاعات قوه قضاییه حداقل رصد میشد.
جایی که امام علی مالک اشتر زاده کوفه را به منصب کوفه منصوب نکرد و او را به مصر فرستاد برای ما درس باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
خبر مرگ این چنین موجودات بیاد اقای رعیسی انشالله موفق وپیروز باشید وبیشتر به داد مردم برسید من خودم یک بار دادگاه رفتم قاظی بدون شاهد وبه دروغ منو متهم کرد تعجب کردم چه جوری شد خدا لعنت کنه این جور افراد رو الهی برین به جهنم معلوم نیست برای چندین نفر مشگل درست کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
بخدا نشان دادید شرف شاه خاین ازشما ها بهتر بوده بخدا نشان دادید که شما همان کشانی هستید که اگر امام علی ع یکبار دیگر زنده بشود شما ااورا راحت بخاطر پول ومقام وحب دنیا بدتر از عبدالرحمان ابن ملجم مرادی به شهادت ثاب می رسانید و
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->