نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها
صدای بانوان البرز در نطفه خفه می‌شود

جیحونی: رحیمی هیچ گلی به سر بسکتبال البرز نزده است

  • کد خبر: ۳۳۸۷۱
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
  • ۵
جیحونی: رحیمی هیچ گلی به سر بسکتبال البرز نزده است
نایب رئیس اسبق هیات بسکتبال استان البرز اعتقاد دارد وضعیت بسکتبال در این استان مناسب نیست و گوش شنوایی هم برای شنیدن مشکلات وجود ندارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دکتر الهام جیحونی نایب رئیس سابق هیات بسکتبال استان البرز درباره وضعیت بسکتبال در این استان می‌گوید: آواز دهل شنیدن از دور خوش است، متاسفانه همه فکر می‌کنند حالا که رئیس هیئت بسکتبال استان البرز، رئیس کمیته آموزش فدراسیون بسکتبال شده همه چیز برای کرج گل بلبل است. ایشان با اینکه در فدراسیون سمت دارند، اما هیچ گلی به سر استان البرز نزده اند. او تئوریسین قهاری است و ساعت‌ها درباره بسکتبال خوب صحبت می‌کند، ولی سابقه بسکتبالی اش از یک مربی درجه ۳ البرزی کمتر است حال چطور با این شرایط در فدراسیون سمت دارد، نمی‌دانیم!
او در ادامه می‌گوید: متاسفانه فریاد بانوان البرز به جایی نمی‌رسد، صدای بانوان البرز در نطفه خفه می‌شود. چرا استان البرز با جمعیت میلیونی و شهر صنعتی هیچ جایگاهی در بسکتبال کشور ندارد؟ بسکتبال البرز نیاز به دیسیپلین کت و شلواری ندارد. استان البرز با این همه سرمایه صنعتی فردی را می‌خواهد که برای بسکتبال پشت در شرکت‌ها و ادارات برود و برایش عار نباشد. البرز کسی را می‌خواهد که غرور کاذب نداشته باشد. هیئت بسکتبال استان البرز یک حلقه ۲ نفره درست و پنبه در گوش خود کرده است.

جیحونی در پایان می‌گوید: چند نکته قابل توجه در مسابقات لیگ بزرگسال بانوان استان البرز در سال ۹۸ رخ داده که باید به آن‌ها اشاره کنیم. مسابقات بدون پزشک برگزار شد. هیچکس از هیئت به عنوان ناظر در مسابقات حضور نداشته است. هیچ کس پاسخگوی بازیکن آسیب دیده نبود، چون پزشک و ناظری حضور نداشت. سرپرست کمیته مسابقات در بخش بانوان خود تیم داری می‌کند. رئیس کمیته داوران مربی گری می‌کند. با این شرایط بوجود آمده ۳ تیم از ۵ تیم انصراف دادند، از آن بدتر مسابقات را با ۲ تیم برگزار کردند! از هر تیم هم یک میلیون و چهارصدو پنجاه هزار تومان ورودی گرفتند و پول‌ها را هم پس ندادند. متاسفانه وضعیت بسکتبال بانوان البرز این است و گوش شنوایی هم وجود ندارد تا مشکلات حل شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
کاش قبلش یه تحقیق کوچیکی میکردین بعد این مصاحبه رو ترتیب میدادین، ایشون خودشون نه کرجی هستن نه جز خانواده بسکتبال کرج محسوب میشن،از تجربه گفتن،خودشون تجربه بسکتبالیشون فک نکنم اندازه یه بازیکن رده امید البرز هم بشه، از مدیریت گفتن که به خودشون خیلی ایراد وارده،از پارتی بازی برای شاگردای خودشون و اطرافیانشون، تفرقه افکنی و چند دستگی خروجی مدیریتشون توو این ۲سال بوده، ایشون بعنوان‌نایب ریس دنبال بازی کردن توو تیمای مختلف بوده از جمله همون مسابقات بزرگسال کرج که گفتن، حالا چون خودشون و تیماشون از نظر فنی حتی در سطح بسکتبال البرز هم نیست ،ایا گناه بقیه است!!!؟؟؟ بله بسکتبال کرج یه دلسوز میخواد،
به ایشون خیلی ایراد هست،و فقط حرفایی که خودشون دوست دارند.
کمتر تظاهر کنیم بیشتر کار کنیم اگه واقعا دلسوز هستیم.
ناشناس
France
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
این نحوه حرف زدن از ی خانوم اونم به گفته شما دکتر خیلی بعیده اصلا محتویات صحبت ها مهم نیست که کلا بی معنیه لحن حرف زدن خیلی جالبه همیشه اونایی که جرئت رویارویی رو ندارند این گونه حرف می‌زنند در نهایت میتونم بگم از این مصاحبه خیلی خندم گرفت چون وقتی که رزومه ایشون بررسی میکنم فکر میکنم این حرفارو به خودشون میزنن راستی یچیز عجیب تر در مورد لیگ بزرگسالان استان البرز در بخش بانوان ایشون چگونه هم ناییب رئیس بودند هم مربی هم بازیکن؟ دیگه صحبتی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
ناراحتي خانم جيحوني بدليل از دست دادن پست و مقام خود هست.
وگرنه مطالبي كه از اطرف جامعه بسكتبال بانوان استان البرز عنوان شده، مورد تاييد هيچ يك از مربيان ، بازيكنان و داوران بانو فعال در هيات بسكتبال نيست.
هدف بازگو كردن اين مطالب كاملا شخصي و به دنبال خصومتي كه با رياست هيات جناب آقاي دكتر رحيمي داشته اند ،مي باشد.
ايشان از تيمداري مسئول مسابقات صحبت كردن كه اين در حالي بوده كه اين مسئول را خودشان انتخاب كرده و جالبتر اينكه خودشان همزمان با سمت نايب رئيسي ، هم تيمداري مي كردند هم در مسابقات مختلف هيات بسكتبال به عنوان بازيكن حضور داشتند كه همين حضور ايشان باعث قانون شكني ها مي شد.
متاسفم براي خانم جيحوني كه از طرف تمام بانوان و بدون نظر خواهي از حتي يك نفر از مربيان يا داوران اين سخنان را عنوان كردند.
بنده به عنوان يكي از مربيان فعال هيات تمام صحبت هاي ايشان را رد مي كنم و از تمام زحماتي كه جناب آقاي دكتر رحيمي براي بسكتبال استان البرز كشيدند ،تشكر و قدرداني ميكنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
احيانا اون سه تا تيمي كه انصراف دادن تو مسابقات بزرگسالان ، دوتاش تيم خود اين خانم نبوده ( آكادمي ويرا البرز)و سومي هم ، تيمي كه خودشون بازي ميكردن( ستارگان)؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
0
0
جز پول چیزی نمی‌شناسه ....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->