باشگاه نویسندگان شهرآرانیوز - شهرآرا
۲۵ نویسنده
احسان سرفرازی
خبرنگار

احسان سرفرازی چند سالی را به‌عنوان کارشناس در فرهنگسرای فن آوری و رسانه مشهد فعالیت کرد و بعد از آن در سال ۱۳۸۸ وارد دنیای خبر شد و اولین مطالبش را در حوزه فرهنگ شهروندی با محوریت فناوری و ارتباطات در روزنامه شهرآرا نوشت.

۴ سال دبیر صفحه ورزش ایران و جهان در روزنامه شهرآراورزشی بود و بعد ازآن وارد تحریریه شهرآرانیوز شد تا بعنوان دبیر سرویس ورزشی سایت شهرآرانیوز فعالیت کند.

کاظم کلانتری
خبرنگار

کاظم کلانتری فعالیت رسانه‌ای‌اش را در هفته‌نامه «مکتوب» آغاز کرده است. او که یک کتاب و چند مقاله علمی‌پژوهشی در کارنامه‌اش دارد، سال ۱۳۹۶ در روزنامه شهرآرا مشغول شد و تا سال ۱۳۹۷ ویراستار این رسانه بود.

دبیری صفحات سینما و موسیقی در هفته‌نامه «میلان»، تألیف و ترجمه مقالات سینمایی برای مجلات مختلف (سایت «فیلم‌پن»، مجله «دیوراما»، فصل‌نامه «حلقه» و ...) از دیگر فعالیت‌های او بوده است.

کلانتری در سال‌های اخیر سلسله‌گفتگو‌هایی با موزیسین‌های جریان مستقل موسیقی مشهد داشته است.

او از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ در سرویس فرهنگ‌و‌هنر سایت شهرآرانیوز به تولید محتوای متنی و تصویری مشغول بوده است و هم‌اکنون به‌عنوان کارشناس سئو و دبیر سرویس علم و فناوریِ این سایت فعالیت می‌کند.

حمید مداحی
خبرنگار و کارشناس سئو

حمید مداحی کار خود را در موسسه فرهنگی شهرآرا از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد.

او به عنوان خبرنگار مکتوب و تصویری، کارشناس سئو، کارشناس شبکه‌های اجتماعی، و مسئول فنی سایت در شهرآرا فعالیت داشته است.

وی سابقه حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای تهران و جشنواره رسانه‌ای ابوذر را دارد و با مستند "دور ریز غذا" توانست جایزه ویژه هیئت داوران را از جشنواره رسانه‌ای ابوذر را دریافت کند؛ همچنین با چندین رسانه کشوری و شهری همکاری داشته است.

حمید مداحی هم اکنون به عنوان مسئول فنی و کارشناس سئو و محتوا در وب سایت خبری شهرآرانیوز در حال فعالیت است.

علی صمدی جوان
خبرنگار

علی صمدی‌جوان ۵ سال سابقه کار رسانه‌ای دارد. از سال ۱۳۹۷ وارد روزنامه شهرآرا شده و به‌عنوان اولین دبیر ماهنامه تخصصی معلولان ایران، پایه‌گذار ویژه‌نامه خبری‌تحلیلی «توانشهر» در مشهد بوده است. از سال ۱۳۹۹ تاکنون نیز به‌عنوان خبرنگار و کارشناس فضای مجازی در شهرآرانیوز مشغول به فعالیت است و سرویس آنلاین توانشهر را مدیریت می‌کند. همچنین، رتبه نخست مصاحبه مکتوب رسانه‌های معلولان کشور، رتبه دوم تولیدات تصویری، رتبه سوم یادداشت اجتماعی و... در کارنامه او در حوزه اطلاع‌رسانی ویژه معلولان به چشم می‌خورد.

نجمه سرباز
خبرنگار

نجمه سرباز بیش از ۱۸ سال سابقه کار در رسانه و مطبوعات دارد. پس از کسب دیپلم فعالیت مطبوعاتی‌اش را با شهرآرا آغاز کرده و از سال ۱۳۸۴ عضو هیئت‌تحریریه هفته‌نامه «شهرآرا» بوده و تاکنون در این نشریه که سال‌هاست روزنامه شده است، گزارش‌ها و اخبار زیادی نوشته است. او دانش‌آموخته کارشناسی خبرنگاری است. از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ علاوه بر خبرنگاری، دبیری بعضی صفحات و دبیری شهرآرامحله مناطق ۱ و ۹ را نیز برعهده داشته است. همچنین از سال ۱۳۹۶ در شهرآرانیوز به‌عنوان دبیر سایت فعال است.

مریم قاسمی
خبرنگار

مریم قاسمی ۱۳ سال است در رسانه‌ها و مطبوعات کشور فعالیت می‌کند. کارش را سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ با خبرگزاری پانا آغاز کرده و از سال ۱۳۸۸ به‌عنوان خبرنگار صفحات محلات، اجتماعی و فرهنگ شهروندی روزنامه شهرآرا مشغول بوده است. ۷ سال دبیر نشریات شهرآرامحله در مناطق ۴، ۶ و ۱۱ مشهد بوده و اکنون بیش از ۵ سال است در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند. همچنین، از سال ۱۳۹۸ تاکنون در معاونت رسانه های نوین موسسه شهرآرا در حوزه سایت شهرآرانیوز و تولید چندرسانه‌ای مشغول به کار است.

مسعود سلطانی
خبرنگار

مسعود سلطانی از سال ۱۳۹۴ وارد حرفه خبرنگاری شده است. او دانش‌آموخته مهندسی آب در دانشگاه فردوسی مشهد است. سلطانی با وجود علاقه ویژه به نوشتن گزارش‌های تحقیقی در حوزه محیط زیست و چالش‌های مدیریت منابع آب، سال‌هاست که به‌شکل جدی خبرنگار حوزه اقتصاد است. در کارنامه حرفه‌ای این خبرنگار، کسب رتبه دوم گزارش‌نویسی در جشنواره ملی «نیرو و رسانه» برای گزارش «تماشای زخم زمین» و کسب رتبه نخست گزارش‌نویسی در جشنواره استانی «ابوذر» برای گزارش «مرگ مغزی در صفر مرزی» به چشم می‌خورد.

ملیحه جهانبخش
خبرنگار

ملیحه جهانبخش دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد ارتباطات است. سوابق اجرایی او شامل خبرنگاری، تولید محتوا در آستان قدس رضوی، خبرنگاری در آخرین خبر، مدیریت تولید در خبرفوری و خبرنگاری در شهرآراست. تألیف، بازنویسی و ویراستاری بیش از ۲۰ کتاب منتشرشده در حوزه پژوهش رضوی و مذهبی را نیز در کارنامه دارد. همچنین، کسب رتبه دوم کلیپ‌های تصویری در بخش نقد نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ۱۴۰۰ از سوابق جشنواره‌ای اوست.

سید محسن موسوی زاده
روزنامه نگار

دکتر سیدمحسن موسوی زاده جزایری از سال ۱۳۸۰ تاکنون در حوزه خبری اقتصاد فعال است. شروع فعالیت کاری ۱۳۸۰ در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا). او مدرس مدعو دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه دولتی تربت حیدریه است.

محمدرضا مروی سماورچی
خبرنگار

محمدرضا مروی سماورچی ۵ سال است در رسانه‌ها و مطبوعات کشور فعالیت می‌کند. کارش را سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ با خبرگزاری فارس آغاز کرده و از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به‌عنوان خبرنگار خبرگزاری تسنیم مشغول بوده است. همچنین از سال ۱۳۹۹ تاکنون نیز در حوزه شبکه‌های اجتماعی و سایت شهرآرانیوز مشغول به کار است.

علی باقریان
روزنامه نگار

علی باقریان، دانش‌آموختهٔ زبان و ادبیات فارسی، از سال ۱۳۸۹ به این سو، در رسانه‌های مکتوب کشور فعال بوده است.

او کار خود را با نوشتن در نشریات دانشجویی آغاز کرد، سپس به «ایسنا» (خراسان رضوی) رفت و مدتی در آنجا مشغول بود، تا آنکه در سال ۱۳۹۵ به مؤسسهٔ «شهرآرا» پیوست و در مقام سرویراستار روزنامه کار خود را پی گرفت.

در سال ۱۳۹۶، باقریان عضوی از تحریریهٔ این نشریه شد و در زمینهٔ فرهنگ و هنر قلم زد.

او، از سال ۱۳۹۹، به «شهرآرانیوز» آمده است و در اینجا، همچنان، در بخش «فرهنگ و هنر» به کار خود ادامه می‌دهد.

فاطمه رافع
روزنامه نگار

فاطمه رافع، دانشجوی کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری در دانشگاه علامه طباطبایی است. او خبرنگاری را از سال 1391 با دفتر خبرگزاری ایسنا در خراسان‌رضوی آغاز و در این سال‌ها با روزنامه‌های قدس، همشهری و دنیای اقتصاد همکاری کرده است. اکنون نیز فعالیت خود را به عنوان دبیر صفحه خبر روزنامه شهرآرا ادامه می‌دهد.

مائده مومن حقیقی
خبرنگار

مائده مومن حقیقی از سال 1394 در رسانه‌ها و مطبوعات کشور فعالیت می‌کند. او ۳ سال با خبرگزاری پانا همکاری کرده و بعد از آن به خبرگزاری ایسنا رفته و چند سالی را هم آنجا قلم زده است. او در ادامه فعالیت حرفه‌ای‌اش از سال ۱۴۰۱ به تحریریه شهرآرانیوز پیوسته تا تجربه جدیدی را از سر بگذراند. این خبرنگار مشهدی اگرچه در تمام حوزه‌ها تجربه دارد اما به‌صورت تخصصی در حوزه ورزش فعالیت می‌کند.

مهدی قرآنی
روزنامه نگار

مهدی قرآنی سیرجانی، دانش‌آموخته کارشناسی مددکاری اورژانس است. آغاز کار خبرنگاری او از سال ۱۳۹۱ با فعالیت در روزنامه همشهری خراسان بزرگ آغاز شده است. همچنین سابقه فعالیت و همکاری خبری با دستگاه قضایی، پلیس و آتش نشانی خراسان رضوی و مشهد را دارد. او از اواخر سال ۹۴ در روزنامه شهرآرا به عنوان خبرنگار سرویس حوادث فعالیت خود را آغاز و هم اکنون به مدت ۵ سال به عنوان دبیر سرویس حوادث روزنامه شهرآرا کار خود را ادامه می‌دهد.

الهام مهدیزاده
خبرنگار

الهام مهدیزاده؛ دانش آموخته مقطع کارشناسی علوم پایه است. آغاز به کار او از سال ۸۳ و همزمان با دوران دانشجویی در خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا خراسان رضوی بود. او در ادامه فعالیت دبیر اجتماعی خبرگزاری مهر خراسان رضوی، سردبیری خبرگزاری فارس استان، گزارشگر اجتماعی فارس کشوری، دبیر صفحه حرف مردم را در کارنامه کاری خود دارد. مهدیزاده در حال حاضر خبرنگار صفحه صدای مردم روزنامه شهرآراست.

علی سرتیپ زاده
خبرنگار

علی سرتیپ زاده ۱۰ سال است در رسانه‌ها و مطبوعات کشور فعالیت می‌کند. کارش را از سال ۱۳۹۲ با رسانه‌های مجازی و مکتوب آستان قدس رضوی شروع کرد و از سال ۱۳۹۴، در پایگاه خبری قدس آنلاین مشغول بوده است. ۳ سال مدیر رسانه‌های مجازی روزنامه خراسان بوده و ۲ سال در شهرآرامترو فعالیت کرده است. همچنین، از سال ۱۴۰۰ تاکنون یکی از دبیران سایت شهرآرانیوز است.

نیما صارمی
خبرنگار

نیما صارمی، ۷ سال است در رسانه‌ها و مطبوعات کشور فعالیت می‌کند. کارش را در سال ۱۳۹۶ با خبرگزاری ایسنا آغاز کرد و از سال ۱۴۰۱ تا کنون در حوزه خبر سایت شهرآرانیوز مشغول به کار است.

شکیبا صاحب
دانش‌آموخته زبان و ادبیات فارسی

دانش‌آموخته زبان و ادبیات فارسی

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->