نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

یزد و اراک، حریفان جدید خراسانی‌ها در دور حذفی لیگ بسکتبال بانوان

  • کد خبر: ۱۰۰۰۷۹
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
یزد و اراک، حریفان جدید خراسانی‌ها در دور حذفی لیگ بسکتبال بانوان
با اعلام برنامه بازی‌های مرحله جدید لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان مشخص شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دو تیم یزدی و اراکی حریفان جدید نمایندگان خراسان‌رضوی در مرحله پلی‌آف دسته‌یک بسکتبال هستند که از هفته آینده مقابل مولتی‌کافه و خانه بسکتبال نیشابور به میدان خواهند آمد.

اعلام برنامه بازی‌ها

کمیته داوران و مسابقات برنامه پلی‌آف لیگ دسته‌یک بانوان را اعلام کرده است. هشت تیم حاضر در این مرحله، هرکدام باید یک بازی رفت و برگشت مقابل حریفشان انجام دهند. این بازی‌ها در دو هفته آینده پیگیری می‌شود. بازی نخست پنجشنبه ۱۲ اسفند در قالب بازی رفت انجام می‌شود و پنجشنبه ۱۹ اسفندماه نیز بازی‌های برگشت برگزار می‌شود.

خانه بسکتبال نیشابور حریف داتیس یزد شده است و باید دو دیدار را با پیروزی پشت‌سر بگذارد تا راهی نیمه‌نهایی شود. مولتی‌کافه مشهد نیز در این مرحله حریف اکسیژن اراک است. تیم بندرانزلی با شیدای کردستان دیدار می‌کند، نارسینای تهران هم به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود. در پایان هشت بازی رفت و برگشت، چهار تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند تا در آنجا تکلیف دو تیم صعودکننده مشخص شود.

علت طولانی‌شدن مرحله گروهی

آخرین‌باری که نمایندگان استان برابر حریفانشان در این لیگ به میدان رفتند، حدود یک ماه پیش بود و حالا بعد از گذشت این مدت، سرانجام فدراسیون زمان بازی‌های پلی‌آف را اعلام کرد. دلیل طولانی‌شدن این مدت، مسابقات گروه «ج» بود. این گروه بیشترین تعداد تیم را داشت و پنج تیم باید با یکدیگر رقابت می‌کردند و تعداد بازی‌های بیشتری داشتند. درنهایت در آخرین روز از بهمن‌ماه بازی‌های باقی‌مانده این گروه برگزار شد. البته دو تیم پیشتازان اهواز و خانه بسکتبال بندر امام (ره) از حضور در ادامه این رقابت‌ها انصراف دادند و درنهایت دو تیم اول این گروه راهی مرحله بعدی شدند.

شروع با ۳ نماینده خراسانی

در شروع لیگ دسته‌یک که در دی‌ماه پیگیری می‌شد، خراسان‌رضوی سه نماینده در مسابقات داشت. در اولین مرحله، تیم خانه بسکتبال نیشابور در گروه اول قرار گرفت و دو تیم مشهدی ژاویز و مولتی‌کافه نیز با یکدیگر در گروه دوم هم‌گروه شدند. در گروه «الف»، خانه بسکتبال نیشابور با تیم‌های خانه بسکتبال خراسان‌شمالی، هایپر گیلان، مهاد لواسان و صنایع‌دستی راستکردار بندرانزلی هم‌گروه بود. در گروه «ب» نیز نارسینای تهران، مولتی‌کافه مشهد، فدایی تهران و ژاویز مشهد حریفان یکدیگر بودند. از هر گروه دو تیم برتر اجازه صعود داشتند که دو نماینده استان موفق شدند صعود کنند، اما ژاویز جا ماند.

روند خوب خانه بسکتبال نیشابور

تیم خانه بسکتبال نیشابور اولین نماینده استان بود که موفق شد به مرحله بعدی صعود کند. آن‌ها در‌مجموع شش بازی دور رفت و برگشت، ۵۶۴‌امتیاز کسب کردند که با میانگین ۹۴امتیاز در هر بازی، آماری مقبول از پرتاب‌های موفق ثبت کردند. همچنین تیم نیشابور تنها تیم بدون باخت در مرحله گروهی است و توانسته است بااقتدار و بدون شکست برای رقبایش خط‌و‌نشان بکشد. تیم خانه بسکتبال نیشابور، در بهمن ۱۳۹۹ رقابت در لیگ دسته‌دو را آغاز کرد و در‌نهایت فروردین۱۴۰۰ توانست به لیگ‌یک صعود کند. حالا این تیم در آستانه صعود به لیگ‌برتر قرار دارد و شاید سال ۱۴۰۱ آن‌ها را در لیگ‌برتر ببینیم.

تیم مولتی‌کافه مشهد با ثبت پنج پیروزی در مرحله گروهی لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان، به‌عنوان دومین نماینده خراسان‌رضوی راهی مرحله نهایی لیگ شد تا به‌سوی لیگ‌برتر دورخیز کند. مولتی‌کافه فقط یک شکست در مرحله گذشته مقابل نارسینا تجربه کرد، اما ژاویز مشهد همه بازی‌هایش را به حریفان واگذار کرد و از صعود بازماند. نارسینا نیز همراه با تیم مشهدی به مرحله نهایی صعود کرده است.
در گروه «د» تیم‌های خانه بسکتبال سنندج و داتیس یزد به‌ترتیب اول و دوم شدند و به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کردند. تیم یزدی این گروه حریف جدید خراسانی‌هاست. ذوب‌آهن و اکسیژن اراک هم از گروه «ج» در این مرحله قرار دارند که تیم اراکی باید به مصاف مشهدی‌ها برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->