اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

درگذشت اسحاق قویدل، کوه عضله ایران

  • کد خبر: ۱۰۰۱۴۸
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
  • ۲
درگذشت اسحاق قویدل، کوه عضله ایران
اسحاق قویدل قهرمان پیشین پرورش‌اندام ایران و جهان، بعد از مدت‌ها مبارزه با سرطان، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، اسحاق قویدل قهرمان مازندرانی پرورش اندام ایران و جهان که عناوین زیادی را در مسابقات داخلی و بین‌المللی در دسته سنگین وزن به نام خود کرده بود، در اثر بیماری سرطان، چشم از جهان فرو بست.

اسحاق متولد ۱۳۶۶ در بابل مازندران بود که سال‌های اخیر با این بیماری سخت دست و پنجه نرم می‌کرد.

قویدل بدن‌ساز ساکن تورنتو کانادا و دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی بود. او چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام شرکت کرده و عناوین ملی و بین‌المللیِ مختلفی را کسب کرد.

قویدل بدن‌ساز ساکن تورنتو کانادا و دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی بود. او از سال ۸۵ کار پرورش اندام را شروع کرده و چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام شرکت کرده و عناوین ملی و بین‌المللیِ مختلفی را کسب کرد.

وی قهرمان پرورش اندام در سال‌های ۱۳۸۶، ۱۳۸۹، ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳ و تنها سنگین‌وزنی بود که چهار سال متوالی مدال طلای این رشته را در کشور کسب کرد. قویدل از سال ۲۰۱۲ عضو رسمی تیم ملی بود و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ به ترتیب ۴ نقره و طلای جهان را کسب کرد.

او در سال ۲۰۱۶ توانست با به نمایش گذاشتن بدنی بی‌نقص و قهرمانی مستر المپیا در کویت و قهرمانی در اورال کارت حرفه‌ای خود را دریافت کند. قویدل در سال ۲۰۱۸، به عنوان اولین سنگین‌وزن حرفه‌ای تاریخ پرورش اندام ایران در مسابقات جهانی تورنتو کانادا حضور یافت و این افتخارات برای او سبب شد تا به «کوه عضله» در ایران شهرت یابد.

چهره بین المللی پرورش اندام پیش از ورود به پرورش‌اندام در کشتی فعالیت داشت، اما از سال ۱۳۹۷ و به واسطه استفاده از دارو‌های غیرمجاز مبتلا به سرطان سارکوم شد و متاسفانه ساعتی پیش بعد از ۳ سال مبارزه با این بیماری و در تورنتو کانادا در سن ۳۴ سالگی دارفانی را وداع گفت.

گفتنی است که مستندی درباره زندگی اسحاق قویدل و ابتلای او به سرطان بعد از استفاده از دارو‌های غیرمجاز با نام رویای پوشالی ساخته و پخش شد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Moldova (Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
1
روحت شاد یادت گرامی
آن
Moldova (Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
1
روحش شاد چقدر تاسف انگیزه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->