کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

مدال‌های طلا و برنز پاراتنیس‌روی‌میز در دستان مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۱۰۰۴۹۷
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
مدال‌های طلا و برنز پاراتنیس‌روی‌میز در دستان مشهدی‌ها
دختران پینگ‌پنگ‌باز استان در ۲ رویداد کشوری به میدان رفتند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دختران پینگ‌پنگ‌باز استان در آخرین ماه سال روز‌های شلوغی را تجربه کردند. در مسابقات پاراتنیس‌روی‌میز کشور سه ورزشکار استان مدال‌های طلا و برنز کسب کردند و در انتخابی تیم‌ملی بزرگ‌سالان، تنها مشهدی تیم‌ملی با هدف پوشیدن دوباره پیراهن تیم کشورش راهی مسابقات سخت و فشرده شده است.
در پایان هفته گذشته رقابت‌های برترین‌های پاراتنیس‌روی‌میز ایران در کلاس‌های نشسته به‌میزبانی تهران پیگیری شد و دختران خراسانی نیز راهی این مسابقات شدند. این رقابت‌ها که در بخش بانوان دو روز طول کشید، یک طلا و دو برنز برای دختران مشهدی به‌همراه داشت.

انصاریان روی سکوی سوم

برخلاف مسابقات مردان که در پنج کلاس برگزار شد، به‌دلیل نبود ورزشکار، کلاس‌های یک و دو برای دختران حذف شد و مسابقات در کلاس‌های نشسته سه، چهار و پنج پیگیری شد. در کلاس سه، زهرا انصاریان ملی‌پوش مشهدی برابر حریفان به میدان رفت. او در اولین بازی‌اش ۳ بر ۲ مریم علیزاده را شکست داد. در بازی دوم ۳ بر ۱ مغلوب الهام چزانی شد، اما با پیروزی ۳ بر ۰ مقابل مریم گیلانی و سپس پیروزی ۳ بر ۰ برابر فریده شعیبی، موفق به کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات کشوری شد. در پایان، مریم علیزاده قهرمان کلاس سه شد؛ ورزشکاری که برابر انصاریان شکست خورده بود. الهام چزانی نیز به نایب‌قهرمانی رسید. انصاریان نیز روی سکوی سوم ایستاد. همچنین در کلاس چهار، حدیث اصلانی قهرمان شد، زهرا زارع به نایب‌قهرمانی رسید و مونا مسعودی هم در جایگاه سوم ایستاد.

اولی و سومی در دستان مشهدی‌ها

در کلاس پنج، دو نماینده از خراسان‌رضوی حضور داشتند؛ نرگس قابلی و مریم ترابی پینگ‌پنگ‌بازان مشهدی برابر حریفان باتجربه‌شان به میدان رفتند. نرگس قابلی دیدار نخستش را ۳ بر ۰ مقابل میترا قرسینی با پیروزی پشت‌سر گذاشت. در دومین بازی قابلی بازهم به پیروزی رسید و ۳ بر ۱ از سد اعظم ترکاشوند عبور کرد. در سومین بازی هم ۳ بر ۰ مهناز حدادی را شکست داد.

اما مریم ترابی، دیگر خراسانی این کلاس، بازی‌هایش را با شکست ۳ بر ۲ مقابل رقیه روشن آغاز کرد. پس از آن ۳ بر ۰ نرگس قاسمی را از پیش‌رو برداشت و زهرا فتحی را هم با همین نتیجه شکست داد. به این شکل هر دو خراسانی راهی نیمه‌نهایی شدند، اما در این مرحله باید برابر یکدیگر به میدان می‌رفتند که درنهایت دوئل مشهدی‌ها با پیروزی نرگس قابلی و باخت ۳ بر ۰ مریم ترابی به پایان رسید و قابلی به فینال صعود کرد. رقیه روشن نیز با شکست ترکاشوند فینالیست شد که در فینال نرگس قابلی از مشهد موفق شد ۳ بر ۲ رقیه روشن را شکست دهد و به قهرمانی برسد. در بازی رده‌بندی کلاس پنج هم مریم ترابی ۳ بر ۱ اعظم ترکاشوند را شکست داد و به عنوان سومی این مسابقات رسید.

تلاش اشتری برای رسیدن به تیم‌ملی

از روز جمعه نیز مسابقات تنیس‌روی‌میز با هدف شناختن بهترین‌های کشور و تشکیل تیم‌ملی بزرگ‌سالان برای حضور در بازی‌های آسیایی آغاز شده است. سی نفر در فهرست اولیه شرکت‌کنندگان در انتخابی تیم‌ملی بزرگ‌سالان حضور داشتند که در رأس این فهرست مهشید اشتری، پینگ‌پنگ‌باز مشهدی، قرار داشت و به‌جز او دیگر از ورزشکار استان در این فهرست خبری نبود. پس از برگزاری بازی‌های مقدماتی، فاطمه جمالی‌فر، صبا صفری، سارا شهسواری، شیما صفایی، الینا رحیمی، ملیکا کرمی، کیمیا رستمی، مهشید اشتری، مریم صامت، مریم فرعی، فاطمه یاری و پریناز حاجیلو چهره‌هایی بودند که راهی جدول نهایی شدند. در دور نخست، ملی‌پوش مشهدی ۳ بر ۱ از الینا رحیمی شکست خورد.

در دور دوم مهشید اشتری ۳ بر ۰ سارا شهسواری را از پیش‌رو برداشت. دور سوم نیز با شکست ۳ بر ۰ اشتری برابر پریناز حاجیلو به پایان رسید، اما این نتیجه را در دور چهارم جبران کرد و ۳ بر ۰ مقابل مریم فرعی به پیروزی رسید. اشتری در دور پنجم ۳ بر ۰ فاطمه جمالی‌فر را شکست داد. بعد از چندین پیروزی پی‌درپی در دور ششم، ملیکا کرمی ملی‌پوش مشهدی را ۳ بر ۱ شکست داد. پینگ‌پنگ‌بازان تا نیمه راه آمده‌اند و پنج دور دیگر را در پیش دارند تا درنهایت بهترین‌ها بتوانند جایگاه جدیدشان را در تیم‌ملی پیدا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->