تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

در انتظار یک فینال تمام خراسانی در لیگ‌یک بسکتبال بانوان

  • کد خبر: ۱۰۱۶۲۱
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
در انتظار یک فینال تمام خراسانی در لیگ‌یک بسکتبال بانوان
مولتی‌کافه مشهد و خانه بسکتبال نیشابور فردا دیدار‌های حساسی پیش‌رو دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دور حذفی لیگ بسکتبال بانوان در دسته‌یک آغاز شده است و تیم‌ها در اولین بازی‌هایشان به میدان رفتند. مولتی‌کافه از مشهد و خانه بسکتبال از نیشابور شانس زیادی برای صعود به لیگ‌برتر فصل آینده دارند و حالا در چندقدمی فینال هستند. همین موضوع باعث شده است احتمال برگزاری فینالی کاملا خراسانی در لیگ دسته‌یک قوت بگیرد که در این صورت هردو تیم مشهد و نیشابور سوپرلیگی خواهند شد. نتایج بازی‌های فردا تکلیف چهار تیم نهایی را مشخص می‌کند.

هشت تیم حاضر در این مرحله هرکدام باید یک بازی رفت و برگشت مقابل حریفشان انجام دهند. بازی نخست پنجشنبه ۱۲اسفند در قالب بازی رفت برگزار شد که هردو نماینده استان با پیروزی این دیدار را پشت‌سر گذاشتند و پنجشنبه ۱۹اسفند نیز بازی‌های برگشت برگزار می‌شود. در مرحله حذفی، خانه بسکتبال نیشابور حریف داتیس یزد شده است، مولتی‌کافه مشهد نیز با اکسیژن اراک رقابت می‌کند. در بازی‌های دیگر تیم بندرانزلی با شیدای کردستان دیدار می‌کند، نارسینای تهران هم به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود. در پایان هشت بازی رفت و برگشت، چهار تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند تا در آنجا تکلیف دو تیم صعودکننده مشخص شود.

مشهدی‌ها فصل گذشته از لیگ‌برتر بسکتبال بانوان دو تیم داشتند، اما امسال هیچ‌کدام در لیگ‌برتر شرکت نکردند. مولتی‌کافه که در لیگ‌برتر حضور داشت، امسال با تغییرات زیادی در لیگ‌یک حاضر شد. کادرفنی و بازیکنان تیم، بومی و مشهدی شدند که تا اینجای کار، این ترکیب در میادین موفق ظاهر شده است و از مدعیان اصلی صعود است.

جمیله نگهبان، سرمربی جوان تیم مولتی‌کافه، درباره عملکرد تیمش و پیروزی در اولین بازی مرحله حذفی اظهار کرد: بازی نخست ما در این مرحله در اراک برگزار شد که ۷۳ بر ۵۹ اکسیژن اراک را شکست دادیم. فردا نیز در مشهد در بازی برگشت میزبان اراکی‌ها خواهیم بود. در صورت پیروزی مولتی‌کافه به جمع چهار تیم نهایی صعود می‌کنیم، اما در صورت برد تیم اراک، بازی سوم جمعه در مشهد برگزار می‌شود تا تکلیف تیم صعودکننده مشخص شود.
او ادامه داد: بعد از پایان مرحله حذفی، بازی‌های سال ۱۴۰۰ تمام می‌شود و بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مسابقات مردان از هفت فروردین آغاز می‌شود و احتمال دارد بازی‌های بانوان نیز از همین زمان از سر گرفته شود.

سرمربی تیم مولتی‌کافه مشهد با اشاره به شانس زیاد نمایندگان خراسان‌رضوی در پایان لیگ گفت: نیشابور نیز در اولین بازی‌اش با اختلاف زیاد ۸۵ بر ۴۹ پیروز شده و تا اینجا بازی‌های بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته است. خراسان‌رضوی دو نماینده خوب دارد و ما احتمال زیادی می‌دهیم که فینال هم کاملا خراسانی برگزار شود. از این اتفاق استقبال می‌کنیم و بهترین حالت این است که دو نماینده از استان به لیگ‌برتر صعود کنند. بازی فینال اولین و آخرین دیدار ما و خانه بسکتبال نیشابور در لیگ‌یک خواهد بود. اگر هم به فینال نرسیم، احتمالا در رده‌بندی با یکدیگر روبه‌رو می‌شویم.

نگهبان درباره تعطیلی‌های زیاد بین بازی‌ها تصریح کرد: لیگ دسته‌یک امسال طولانی شده است، زیرا مسابقات با وقفه آغاز شد و تیم‌های زیادی امسال در این لیگ شرکت کردند. یکی از گروه‌ها پنج‌تیمی بود که بازی‌ها در این گروه طول کشید. حفظ بازیکنان از نظر بدنی و روانی در اوج و شرایط مسابقه، در چنین وضعی سخت و دشوار است. بااین‌حال، به انتهای لیگ نزدیک شده‌ایم.

او خاطرنشان کرد: باشگاه مولتی‌کافه در این فصل می‌توانست در لیگ‌برتر شرکت کند، اما به‌دلیل تغییر در برنامه‌های برگزاری لیگ‌برتر، بازی‌ها زودتر از همیشه آغاز شد و بسیاری از تیم‌ها نتوانستند خودشان را آماده حضور در لیگ‌برتر کنند. در مشهد نیز به‌دلیل قرنطینه همه سالن‌های ورزشی بسته بودند و به همین دلیل راهی لیگ‌یک شدند. باشگاه تمایل دارد در صورت صعود تیم، فصل بعدی در سوپرلیگ شرکت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->