گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

بهروز شعیبی سیمرغ جشنواره فجر را به حرم امام رضا تقدیم کرد

  • کد خبر: ۱۰۱۸۰۸
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
بهروز شعیبی سیمرغ جشنواره فجر را به حرم امام رضا تقدیم کرد
کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی و سربازوطن را دریافت کرده بود، جایزه خود را تقدیم حرم امام رضا (ع) کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی و سربازوطن را دریافت کرده بود، جایزه خود را تقدیم حرم امام رضا (ع) کرد.

این کارگردان سینما همانگونه که در مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر گفته بود؛ این جایزه صاحبی دارد که طی روز‌های اینده به صاحبانش می‌رسانیم، شامگاه ۱۸ اسفند ماه دربرنامه "تشرف" شبکه یک سیما سیمرغ خود را تقدیم آستان قدس رضوی کرد. همچنین به دستور تولیت آستان قدس رضوی، این سینماگر، خادم افتخاری حرم امام رضا (ع) شد.

داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن (با بازی پگاه آهنگرانی) است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

مصطفی زمانی و الهام کردا دیگر بازیگران فیلم «بدون قرار قبلی» هستند که بخشی از آن در حرم امام رضا (ع) و مشهد مقدس فیلمبرداری شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->