نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ادامه شکست‌ناپذیری بانوان خراسانی‌ پای فینال بسکتبال

  • کد خبر: ۱۰۲۳۰۳
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
ادامه شکست‌ناپذیری بانوان خراسانی‌ پای فینال بسکتبال
مولتی‌کافه مشهد و خانه بسکتبال نیشابور برای صعود به سوپرلیگ تا سال ۱۴۰۱ منتظر می‌مانند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دور حذفی لیگ بسکتبال بانوان در دسته‌یک به پایان رسید و دو نماینده خراسان‌رضوی با صعود به جمع چهار تیم برتر کشور، ۵۰ درصد شانس لیگ‌برتری‌شدن دارند.
مولتی‌کافه از مشهد و خانه بسکتبال از نیشابور دو نماینده خراسان‌رضوی در لیگ‌یک امسال هستند که شانس زیادی برای صعود به لیگ‌برتر فصل آینده دارند و حالا به یک‌قدمی فینال رسیده‌اند. موضوع جذاب‌تر این است که به‌احتمال زیاد فینالی کاملا خراسانی در بسکتبال بانوان برگزار شود و هردو تیم استان نیز راهی سوپرلیگ کشور شوند. در این میان، یک جام قهرمانی هم نصیب یکی از خراسانی‌ها می‌شود.

هشت تیم در مرحله حذفی به میدان رفتند. در بازی رفت، پنجشنبه ۱۲اسفند و پنجشنبه ۱۹اسفند هردو نماینده استان با پیروزی این دیدار‌ها را پشت‌سر گذاشتند. در مرحله حذفی، خانه بسکتبال نیشابور حریف داتیس یزد بود. مولتی‌کافه مشهد نیز با اکسیژن اراک رقابت کرد. در بازی‌های دیگر تیم بندرانزلی با شیدای کردستان دیدار کرد، نارسینای تهران هم به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت. در پایان هشت بازی رفت و برگشت، چهار تیم به مرحله بعدی صعود کردند تا در مسابقات نیمه‌نهایی در سال ۱۴۰۱ تکلیف دو تیم صعودکننده مشخص شود.

ادامه شکست‌ناپذیری‌ها

بازی نخست مولتی‌کافه مشهد در این مرحله در اراک برگزار شد که ۷۳ بر ۵۹ اکسیژن اراک از مشهدی‌ها شکست خورد. دیدار دوم ۱۰ روز مانده به پایان سال به‌میزبانی مشهد برگزار شد که در این بازی هم شاگردان جمیله نگهبان موفق شدند مقتدرانه ۶۲ بر ۴۷ حریف اراکی‌شان را شکست دهند و به جمع چهار تیم برتر صعود کنند.

خانه بسکتبال نیشابور نیز در اولین بازی‌اش با اختلاف زیاد ۸۵ بر ۴۹ پیروز شد. در بازی برگشت هم خانه بسکتبال نیشابور میزبان تیم داتیس یزد بود که در این بازی نیز نماینده خراسان‌رضوی توانست حریفش را از پیش‌رو بردارد. ۸۹ بر ۴۲ نتیجه سنگینی برای یزدی‌ها بود که در دور برگشت رقم خورد. خانه بسکتبال نیشابور هم با دو پیروزی در مرحله حذفی به‌عنوان یکی از چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی شناخته شد. نیشابوری‌ها تنها تیمی هستند که هنوز در لیگ امسال طعم شکست را نچشیده‌اند.

حریفان جدید خراسانی‌ها

بازی‌ها در نیمه‌نهایی به‌صورت ضربدری برگزار می‌شود که در این مرحله مولتی‌کافه مشهد باید به‌مصاف نماینده کردستان برود. در سوی دیگر، خانه بسکتبال نیشابور حریف ذوب‌آهن اصفهان شده است و کار دشواری در ادامه راه دارد. در صورت پیروزی، خراسانی‌ها راهی فینال می‌شوند و در صورت شکست راهی رده‌بندی خواهند شد.

ادامه بازی‌ها در سال ۱۴۰۱

با پایان مرحله حذفی، بازی‌های سال ۱۴۰۰ نیز تمام شد و بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مسابقات مردان از ۷ فروردین آغاز می‌شود و احتمال دارد بازی‌های بانوان نیز از همین زمان از سر گرفته شود.
مشهدی‌ها فصل گذشته در لیگ‌برتر بسکتبال بانوان دو تیم داشتند، اما امسال هیچ‌کدام در لیگ‌برتر شرکت نکردند. مولتی‌کافه که در لیگ‌برتر حضور داشت، امسال با تغییرات زیادی در لیگ‌یک حاضر شد.

کادرفنی و بازیکنان تیم، بومی و مشهدی شدند که تا اینجای کار، این ترکیب در میادین موفق ظاهر شده است و از مدعیان اصلی صعود است. خانه بسکتبال نیشابور نیز سال قبل از لیگ دسته‌دو به دسته‌یک صعود کرد و حالا درصورت صعود به لیگ‌برتر در این فصل، خالق شاهکار خواهد بود. ژاویز دیگر نماینده مشهد در لیگ دسته‌یک امسال بود که در مرحله گروهی موفق ظاهر نشد و از دور مسابقات حذف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->