ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

پنج کشته در تصادف دو خودرو سواری در جاده مهاباد

  • کد خبر: ۱۰۲۶۸۲
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
پنج کشته در تصادف دو خودرو سواری در جاده مهاباد
بعدازظهر امروز گزارشی مبنی بر تصادف در جاده مهاباد- بوکان در محور برهان به مرکز ١٢٥ ارسال شد که بلافاصله نیرو‌های ایستگاە ٢ این سازمان به محل اعزام شدند. در این تصادف ۵ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گفت: بر اثر تصادف بین ۲ دستگاه خودرو سواری در جاده مهاباد به بوکان پنج نفر کشته و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

رحمان احمدی افزود: بعدازظهر امروز گزارشی مبنی بر تصادف در جاده مهاباد- بوکان در محور برهان به مرکز ١٢٥ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه کە مابین سواری پارس و پراید اتفاق افتاد، پنج نفر از سرنشین سواری ها در دم جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر مجروح شدند که وضعیت آنها وخیم گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد بیان کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی جنازه ها را رهاسازی کرده و طی هماهنگی با فوریت های پزشکی و فوت شدگان را تحویل داده و محیط را ایمن سازی کردند.

احمدی اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌ راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط‌ دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این جاده همواره شاهد حوادث رانندگی متعددی است که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مسافران می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->