شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟
سرخط خبرها

زلزله درخط حمله تیم ملی در آستانه بازی با کره جنوبی!

  • کد خبر: ۱۰۲۸۳۲
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
زلزله درخط حمله تیم ملی در آستانه بازی با کره جنوبی!
به دنبال مثبت اعلام شدن تست کرونای سامان قدوس، مسئولان تیم ملی فوتبال اعلام کردند تست کرونای علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی نیز مثبت است. به این ترتیب تیم ملی با ۳ غایب بزرگ مقابل کره جنوبی بازی خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که مسئولان تیم ملی از قطعی بودن غیبت یک بازیکن در بازی با کره جنوبی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داده بودند، اما در خبر‌های تازه از تیم ملی مشخص شد که علاوه بر سامان قدوس که پیش‌تر به ویروس کرونا مبتلا شده بود، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش نیز نمی‌توانند تیم ملی را در این بازی همراهی کنند. البته تیم ملی به جام جهانی فوتبال صعود کرده، اما ملی‌پوشان در تلاشند به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شوند که در این راه پیروزی بر تیم ملی کره جنوبی اهمیت بسیاری خواهد داشت. شاگردان اسکوچیچ چهارم فروردین در سئول به مصاف تیم میزبان خواهند رفت و نهم فروردین در آخرین مسابقه این مرحله در مشهد مقدس برابر لبنان قرار می‌گیرند. این دو بازی در صدرنشینی فوتبال ایران بسیار تعیین کننده خواهد بود. نکته قابل توجه درباره غیبت این بازیکنان تغییراتی است که در خط حمله تیم ملی به وجود خواهد آمد. این سه بازیکن جزو عناصر اصلی هجومی تیم اسکوچیچ محسوب می‌شوند و حالا باید دید سرمربی تیم ملی درغیاب این دو بازیکن چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->