وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

کنایه ایرج طهماسب به پریناز ایزدیار در برنامه مهمونی

  • کد خبر: ۱۰۳۰۶۴
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
  • ۲
کنایه ایرج طهماسب به پریناز ایزدیار در برنامه مهمونی
ایرج طهماسب در دومین قسمت از برنامه تازه‌اش، «مهمونی» در واکنش به صحبت پریناز ایزدیار که گفت گوشت دوست ندارد گفت شما گوشت دوست نداری و ما گوشت گیرمان نمی‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین قسمت از «مهمونی»، تازه‌ترین ساخته ایرج طهماسب به عنوان نویسنده، کارگردان و مجری با حضور پری‌ناز ایزدیار، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، عصر پنجشنبه، چهارم فروردین ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. 

«مهمونی» با حضور ۷ عروسک به نام‌های «شا/ باش»، «دی/ جی»، «قیمه‌خانم»، «کَته‌خانم»، «پشه»، «خوشگلِ بابا» (مگس) و کودکِ کاری آتش‌زبان و سه بازیگر به نام‌های سیروس، نوروز و سهیلا پخش می‌شود. 

در بخشی از این برنامه، ایرج طهماسب به پری‌ناز ایزدیار که گفت گوشت نمی‌خورد، گفت شما گوشت دوست نداری و ما گوشت گیرمان نمی‌آید. 

پری‌ناز ایزدیار سال ۱۳۹۵ در گفت‌وگو با مجله «چلچراغ» گفته بود: «حدود دو سال است که گیاه‌خوار شده‌ام. بخشی از دلایلم برای گیاه‌خواری توجه به سلامتی‌ام بود و بخش دیگرش این بود که حیوانات را دوست دارم و نمی‌توانم گوشت موجود زنده بخورم. قبلا هم این مشکل را داشتم، ولی از دو سال پیش این تصمیم را گرفتم و اجرایی‌اش کردم.» 

روزهای پخش «مهمونی» در دو هفته عید نوروز، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها به تاریخ دوم، چهارم، نهم و یازدهم فروردین است و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه پخش خواهد شد.  

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
0
0
دقیقا همین طوره مردم از گرونی گوشت نمیتونن بخرن لعنت بر مرفهین بی درد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
0
0
چقدر خوبه این برنامه مخصوصا پشه و بچه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->