تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر بیش از ۱۰۰ شرکت تسهیلات تولید موبایل گرفته‌اند | اعتبارات درست هزینه شده‌اند؟ چرا دیسکورد فیلتر شد؟ سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد
سرخط خبرها

بازی «الدن رینگ» روی پی سی چه مشکلاتی دارد؟

  • کد خبر: ۱۰۰۵۴۲
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
بازی «الدن رینگ» روی پی سی چه مشکلاتی دارد؟
بعد از انتشار بازی جدید «فرام سافتور» و تحسین منتقدین به نظر می‌رسد که بسیاری از گیمر‌ها از عملکرد فنی و نحوه‌ی بهینه‌سازی نسخه PC بازی Elden Ring رضایت ندارند و این نارضایتی را در استیم نشان داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - به نظر می‌رسد که بسیاری از گیمر‌ها از عملکرد فنی و نحوه‌ی بهینه‌سازی نسخه PC بازی Elden Ring رضایت ندارند و این نارضایتی را در استیم نشان داده‌اند.

بازی Elden Ring چند روز قبل منتشر شد و توانست بازخورد‌های بسیار مثبتی را از منتقدین سراسر جهان دریافت کند. بااین‌حال به نظر می‌رسد با وجود تحسین‌های بسیار، کاربران پی‌سی از کیفیت فنی و بهینه‌سازی «الدن رینگ» رضایت چندانی ندارند.

براساس اطلاعات منتشرشده در صفحه‌ استیم بازی Elden Ring، حدود ۴۰ درصد از تجربه‌کنندگان جدیدترین ساخته‌ فرام‌سافتور از عملکرد آن رضایت نداشته‌اند. باتوجه‌به بازخورد‌های منفی Elden Ring در استیم می‌توان دریافت که عمده مشکلات این بازی روی پلتفرم پی سی به کیفیت فنی نامناسب مربوط می‌شود. کاربر‌ها به دلیل لگ زیاد و فریم‌ریت پایین از بازی Elden Ring راضی نیستند و معتقدند حتی با داشتن یک سیستم بالارده و تغییر برخی تنظیمات گرافیکی نیز نمی‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

یکی از کاربران استیم که حدود سه ساعت از «الدن رینگ» را تجربه کرده بود، درباره عملکرد این بازی می‌گوید که حتی در اجرای بازی با رزولوشن ۱۰۸۰P به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه هم مشکل دارد؛ با اینکه از کارت گرافیک GeForce RTX ۳۰۸۰ استفاده می‌کند. وی به کمبود‌های فنی دیگر بازی Elden Ring هم اشاره کرد: «لگ شدید و افت فریم‌ریت تا حوالی ۲۰ فریم بر ثانیه. چهار مرتبه کرش کردن بازی در طول دو ساعت از تجربه. بالاتر نرفتن فریم‌ریت از ۶۰ فریم بر ثانیه. عدم پشتیبانی از مانیتور‌های فوق عریض».

همچنین کاربر دیگری در واکنش به عملکرد فنی نامناسب الدن رینگ روی پی سی نوشت: «با وجود استفاده از سیستم قوی‌تر نسبت به سیستم پیشنهادی، مشکلات مربوط‌به لگ وجود دارد. عدم پشتیبانی از مانیتور فوق عریض و بالاتر نرفتن فریم‌ریت از ۶۰ فریم بر ثانیه! الان در سال ۲۰۲۲ هستیم و فرام‌سافتور برای پنجمین بار اشتباهات همیشگی را مرتکب شده است».

براساس تجربه‌ این افراد به نظر می‌رسد نسخه‌ پی سی بازی Elden Ring با دریافت بازخورد‌های مثبت از منتقدان و کسب موفقیت جهانی، از نظر عملکرد فنی و بهینه‌سازی فاصله‌ زیادی تا سطح ایده‌آل دارد. (منبع: زومجی)

«فرام سافتور» دیروز پس از تشکر و عذرخواهی از طرفداران در پاسخ به مشکلات بازی گفت:

در کنار مشکلات عملکرد کلی در نسخه رایانه شخصی Elden Ring، بسیاری از بازیکنان با مشکلات نرخ فریم سرور و کرش برنامه Easy Anti-Cheat که در هنگام راه اندازی راه اندازی می‌شود، مواجه هستند.
این مشکلات اولویت ما هستند
ماوس روی کامپیوتر خیلی حساس است
هنگامی که نام حساب Steam روی کاراکتر‌های ۲ بایتی تنظیم شده باشد، Anti-Cheat آسان راه اندازی نمی‌شود
مسائل کلی مربوط به فریم و عملکرد در حین بازی Elden Ring در رایانه شخصی
داده‌های بازی پلی استیشن ۵ به درستی ذخیره نمی‌شود (بهتر است هر چه می‌توانید به طور دستی بازی را سیو کنید) (منبع: گیمفا)
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->