نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حمایت باشگاه پورتو از مهدی طارمی: بیگانه هراسی و خشونت به اوج رسیده است

  • کد خبر: ۱۰۵۰۹۷
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
حمایت باشگاه پورتو از مهدی طارمی: بیگانه هراسی و خشونت به اوج رسیده است
رفتار نامناسبی که باشگاه اسپورتینگ لیسبون از طریق یکی از کاربران خود به مهدی طارمی لقب داده، واکنش تند باشگاه پورتو را به همراه داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، القاب زشتی که یکی از هواداران باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال نوشته و سایت این باشگاه نیز این مطلب را منتشر کرده با واکنش تند هواداران باشگاه پورتو مواجه شده است. در همین راستا پورتال دوس دراگوئس نوشت: اینکه فوتبال و جامعه پرتغال مملو از بیگانه‌هراسی است چیز جدیدی نیست. اینکه هر روز موارد نژادپرستی و خشونت‌های بی رویه در میان هواداران تکرار می‌شود چیز جدیدی نیست. اینکه رهبرانی وجود دارند که نفرت بکارند چیز جدیدی نیست. اینکه لیگ هیچ کاری انجام نمی‌دهد و خود را به نشان دادن تی‌شرت برای رویارویی با این همه مشکلات محدود می‌کند، چیز جدیدی نیست.

این سایت ادامه داد: همانطور که هر روز از منفی‌نگری شگفت زده می‌شویم، ببینید، یک باشگاه بزرگ وجود دارد - که در حال کوچکتر شدن است - که تصمیم می‌گیرد تمام بی‌شرمی خود را در یک مقاله منتشر شده که نظر یک نفر است را در وب سایت رسمی باشگاه قرار دهد. تیتو آرانتس فونتس از مهدی طارمی به عنوان "افسونگر مار قلابی و اصیل" یاد می‌کند. اینکه ملیت یک نفر با حرکات سیرک آمیخته می‌شود برای ما تنها یک نکته دارد که چقدر ما بی‌گناه هستیم.

سایت مورد نظر درنهایت نوشت: قبل از ورود به پورتو، علاقه باشگاه لیسبون به مهدی طارمی علنی بود. مهاجم ایرانی برای پوشیدن لباس آبی و سفید پورتو لباس سبز و قرمز آن‌ها (اسپورتینگ – بنفیکا) را رد کرد. تیتو می‌گوید که «ورزش خیلی می‌ترسد». نه تیتو، نه دوست من. این نظر تو است. چیزی که اسپورتینگ را می‌ترساند براگا و سانتاکلارا بودند. چیزی که اسپورتینگ را می‌ترساند، ۶ امتیاز از دست دادن این دو بازی در ۱۵ روز بود. وقتی صلاحیت کافی نباشد، ناامیدی به وجود می‌آید که در این نوع نظرات منعکس می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->