استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

اعتراض تند رضا درویش به رفتار مدیران سابق پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۵۹۱۳
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
اعتراض تند رضا درویش به رفتار مدیران سابق پرسپولیس
مدیرعامل پرسپولیس به همکاران سابقش کنایه زد و گفت: کاری را که بلد نیستید، قبول نکنید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پرونده مدیران قبلی این باشگاه که با سهل‌انگاری باعث بروز خسارات مالی به سرخ‌پوشان شده‌اند، از‌سوی مسئولان مرتبط در حال بررسی است. رضا درویش که این‌روز‌ها به‌شدت درگیر پرونده شکایت‌های متعدد بازیکنان خارجی سابق این تیم است، دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم شرکت کرده و از رفتار غیرحرفه‌ای مدیران سابق این تیم انتقاد کرد.

مدیرعامل سرخ‌ها همچنین با اطمینان از قهرمانی تیمش در رقابت‌های امسال صحبت کرده و معتقد است پرسپولیس قهرمان لیگ را تعیین می‌کند! درویش همچنین اطمینان‌خاطر داد که در بازار نقل‌و‌انتقالات صرفا براساس خواسته‌های گل‌محمدی رفتار خواهند کرد. در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را با هم مرور می‌کنیم.

قهرمانی دست خودمان است

درویش درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: نتیجه را خودمان مشخص می‌کنیم. ان‌شاءا... اگر بچه‌ها تلاش کنند و شش بازی آینده پیروز شویم، نتیجه دست خودمان خواهد بود و برای قهرمانی شانس داریم. مطمئنا بازیکنان تا آخرین لحظه برای شادی هواداران تلاش خواهند کرد و کادرفنی هم با قدرت تا سوت آخرین بازی به کار خودش ادامه می‌دهد.

هنوز پول سهام باشگاه به ما نرسیده است

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پول حاصل از فروش سهام باشگاه پرسپولیس در اختیار این باشگاه قرار گرفته است، گفت: هنوز خیر! این موضوع روال اداری دارد که باید طی شود و سپس با برنامه‌ریزی که انجام شده است، باید این پول‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. این پول هم مشخص شده که باید کجا استفاده شود. تمام این موارد مشخص و برنامه‌ریزی شده است، منتها هنوز این مبالغی که عنوان می‌شود در اختیار باشگاه قرار نگرفته است.

آیا با ورود پول به باشگاه پرسپولیس مذاکراتی برای پرداخت بدهی‌های خارجی این باشگاه به افرادی مانند استوکس و رادوشوویچ انجام خواهد شد؟ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به طرح این سؤال تأکید کرد: با کسانی که امکان مذاکره داشته باشند، قطعا سعی می‌کنیم مذاکره کنیم و تا‌جایی‌که ممکن است، از حق‌و‌حقوق باشگاه و مردم دفاع می‌کنیم. به‌هر‌حال این پول‌ها حق مردم است، ما حتی سعی کردیم وکیل‌های خوبی بگیریم تا حق مردم ضایع نشود. این پول‌ها می‌تواند صرف امور باشگاه و تیم‌های پایه شود.

رادو اهل مذاکره نیست

وی درباره اینکه آیا با رادوشوویچ مذاکره‌ای انجام شده است یا خیر، گفت: او اهل مذاکره نیست، اگر بود که نمی‌رفت حکم بگیرد. ما سعی کردیم بهترین وکلا را در این پرونده بگیریم تا از هر راهی ممکن است، از حق مردم دفاع کنیم و اجازه ندهیم حق باشگاه ضایع شود. ما با دو وکیل اروپایی که در سوئیس کار می‌کنند، وارد مذاکره شده‌ایم. هر کسی هم بتواند یک قدمی برای ما بردارد، از او استفاده می‌کنیم. حتی قصد داریم از دو وکیل ایرانی هم که خارج از کشور ساکن هستند، استفاده کنیم. در کل یک کارگروه از وکلای داخلی و وکلای خارجی که دوستان معرفی کرده‌اند، تشکیل داده‌ایم.

پرونده مدیران قبلی در حال بررسی است

درویش در واکنش به این موضوع که قرارداد‌های منعقد‌شده در زمان مدیران قبلی پرسپولیس باعث بروز خسارت‌های فراوانی به این باشگاه شده است و چرا هیچ اقدامی علیه آن‌ها صورت نمی‌گیرد، عنوان کرد: من شنیدم که در حال بررسی این پرونده‌ها هستند که چرا برخی مدیران با سهل‌انگاری به باشگاه ضربه زدند؛ حالا چه سهوا و چه عمدا. به‌هر‌حال بناست به این پرونده‌ها رسیدگی شود تا حداقل یک مدیر بداند باید جواب‌گوی عملکرد خود باشد. کسانی که نابلد هستند یا نباید مدیریت چنین‌باشگاه‌هایی را بپذیرند، یا اینکه اگر می‌خواهند بیایند، دست‌کم مشاوران خوبی در کنارشان باشد تا چنین‌هزینه‌هایی به باشگاه تحمیل نشود. این پول‌ها از جیب باشگاه و مردم هزینه می‌شود.

برای تمدید، گل‌محمدی با بازیکنان صحبت می‌کند

وی درباره بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیز توضیح داد: طی صحبتی که با کادر فنی انجام شده، بناست گل‌محمدی طی هفته پیش‌رو با بازیکنان صحبت کند و به‌نوبت آن‌ها برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند. در‌این‌زمینه مشکلی نیست و این کار انجام خواهد شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعاتی که پیرامون شروط میلاد سرلک برای تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان (عقد قرارداد یک‌ساله با بند فسخ قرارداد) مطرح شده است نیز عنوان کرد: سرلک با خود من صحبت کرده است و به‌هیچ‌وجه این شرط‌هایی که مطرح می‌شود، درست نیست. متأسفانه این صحبت‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود؛ اما صحت ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->