کابل‌کشی داخلی فیبر نوری برای مشترکان مخابرات تا پایان سال ۱۴۰۴ رایگان شد پیش‌ثبت‌نام فعالسازی eSIM ایرانسل آغاز شد + روش ثبت نام ویدئو | تست خشونت ربات انسان‌نمای Unitree G۱ iOS ۲۶ ممکن است موقتاً عمر باتری دستگاه را کاهش دهد آپدیت بزرگ iOS ۲۶ با ویژگی‌های مهم منتشر شد | از طراحی شیشه‌ای تا هوش مصنوعی اپل کدام گوشی‌های اندروید و آیفون از eSIM پشتیبانی می‌کنند؟ پیش‌ثبت‌نام فعال سازی eSIM همراه اول آغاز شد + آموزش ثبت‌نام سامسونگ: آپدیت امنیتی گوشی‌های گلکسی را همین حالا نصب کنید (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) اولین تصاویر واقعی از جعبه آیفون ۱۷ و آیفون ایر منتشر شد توافق اولیه آمریکا و چین بر سر تغییر مالکیت تیک‌تاک پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور
سرخط خبرها

ممنوعیت انتشار محتوای ضد تغییرات اقلیمی در توئیتر

  • کد خبر: ۱۰۵۹۶۲
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
ممنوعیت انتشار محتوای ضد تغییرات اقلیمی در توئیتر
توئیتر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر سیاستمداران و چهره‌های برجسته جهان از آن استفاده می‌کنند. این پلتفرم مجازی اخیرا اعلام کرد اجازه انتشار به محتوای مخالف با تغییرات اقلیمی را نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت توئیتر به تازگی اعلام کرد که کاربران و  تبلیغ کنندگان این پلتفرم را از اجرای تبلیغاتی که در تضاد با اجماع علمی در مورد تغییرات آب و هوا هستند، منع می‌کند.

دو مقام توییتر در یک پست وبلاگی در رابطه با موضوع فوق گفتند که ممنوعیت و حذف چنین تبلیغاتی با سیاست این شرکت در مورد محتوای نامناسب همسو است، زیرا توئیتر تبلیغات با استفاده از محتوای گمراه کننده را ممنوع می‌کند.

شان بویل، مدیر بخش سیاست‌های مرتبط با پایداری توییتر و کیسی جونود، مدیر پایداری جهانی این شرکت، در رابطه با سیاست جدید خود می‌گویند: ما معتقدیم که نباید از طریق انکار تغییرات آب و هوایی در توییتر کسب درآمد شود و تبلیغات نادرست نباید اهمیت گفتگو‌های مهم درباره بحران آب و هوایی را تحت تاثیر قرار دهد.

این اعلامیه در روز جهانی زمین، با هدف ارتقاء آگاهی از محیط زیست اعلام شد. باید توجه داشت که تغییر اقلیم به تغییر دما و سایر تغییرات آب و هوایی در طول زمان اشاره دارد. به گزارش سیناپرس، طبق گزارش منابع رسمی، دمای کره زمین از سال ۱۹۰۱ تا ۲۰۲۰ حدود ۹۸/۱ درجه فارنهایت افزایش یافته است.

گفتنی است دانشمندان و پژوهشگرانی که آب و هوا و اقلیم جهان را مورد مطالعه قرار داده اند، در مورد تأثیر انسان بر تغییرات آب و هوایی اختلاف نظر دارند و به همین دلیل سیاست جدید توییتر با حمایت‌ها و انتقادات مختلفی مواجه شده است.

به گزارش گوگل و پینترست قبلاً ممنوعیت‌هایی را برای محتوای خاصی از جمله پست‌هایی که تغییرات آب و هوایی را به عنوان یک فریب یا کلاهبرداری معرفی می‌کردند، اعمال کرده بودند.

سیاست جدید توییتر در حالی اجرایی است که این شرکت تلاش می‌کند از خریداری شدن کل سهام این شرکت توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا جلوگیری کند. ایلان ماسک در این رابطه گفته است که هدفش از خرید شرکت توئیتر و خصوصی کردن آن این است که پتانسیل‌های موجود در این پلتفرم را محقق کند تا توئیتر بتواند پلتفرمی برای گسترش آزادی بیان در سراسر جهان باشد.

در این میان ماسک هنوز در مورد سیاست جدید این شرکت در زمینه تغییرات آب و هوایی اظهار نظر نکرده است.

منبع: سیناپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->