واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد برنامه OpenAI برای احداث مراکز داده بیشتر در امارات زمان عرضه اندروید ۱۶ برای گوشی‌های پیکسل و سامسونگ مشخص شد حدود ۲۰ مدیر شرکت‌های بزرگ فناوری ترامپ را در عربستان همراهی می‌کردند خزایی: اجازه گرانی اینترنت به اپراتور‌ها داده نشود پوشش ۱۰۰ درصدی فیبر نوری در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ | ارتقای شبکه انتقال در شهرستان‌ها اسنپ در پرونده شروط ضدرقابتی قراردادهای خرید اقساطی هم محکوم شد نتایج تحقیقات جدید: هوش مصنوعی نمی‌تواند همزمان بهره‌وری و انگیزه کارمندان را افزایش دهد دانشمندان وجود هاله نور برای انسان را ثابت کردند! بررسی دغدغه‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان در میزگرد شهرآرا | دانش و سرمایه، ترکیب برنده جت‌های «ایر فورس وان» به سیستم‌های ارتباطی و دفاعی پیشرفته مجهز می‌شوند اپراتور‌های موبایل: هفته آینده قیمت بسته‌های اینترنت را افزایش می‌دهیم! (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) فعال‌سازی فناوری 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران + جزئیات و زمان انتقاد سخت بیل گیتس از ایلان ماسک و دونالد ترامپ تریلر جدید بازی Mafia: The Old Country منتشر شد + زمان عرضه گلکسی F56 سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

ممنوعیت انتشار محتوای ضد تغییرات اقلیمی در توئیتر

  • کد خبر: ۱۰۵۹۶۲
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
ممنوعیت انتشار محتوای ضد تغییرات اقلیمی در توئیتر
توئیتر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر سیاستمداران و چهره‌های برجسته جهان از آن استفاده می‌کنند. این پلتفرم مجازی اخیرا اعلام کرد اجازه انتشار به محتوای مخالف با تغییرات اقلیمی را نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت توئیتر به تازگی اعلام کرد که کاربران و  تبلیغ کنندگان این پلتفرم را از اجرای تبلیغاتی که در تضاد با اجماع علمی در مورد تغییرات آب و هوا هستند، منع می‌کند.

دو مقام توییتر در یک پست وبلاگی در رابطه با موضوع فوق گفتند که ممنوعیت و حذف چنین تبلیغاتی با سیاست این شرکت در مورد محتوای نامناسب همسو است، زیرا توئیتر تبلیغات با استفاده از محتوای گمراه کننده را ممنوع می‌کند.

شان بویل، مدیر بخش سیاست‌های مرتبط با پایداری توییتر و کیسی جونود، مدیر پایداری جهانی این شرکت، در رابطه با سیاست جدید خود می‌گویند: ما معتقدیم که نباید از طریق انکار تغییرات آب و هوایی در توییتر کسب درآمد شود و تبلیغات نادرست نباید اهمیت گفتگو‌های مهم درباره بحران آب و هوایی را تحت تاثیر قرار دهد.

این اعلامیه در روز جهانی زمین، با هدف ارتقاء آگاهی از محیط زیست اعلام شد. باید توجه داشت که تغییر اقلیم به تغییر دما و سایر تغییرات آب و هوایی در طول زمان اشاره دارد. به گزارش سیناپرس، طبق گزارش منابع رسمی، دمای کره زمین از سال ۱۹۰۱ تا ۲۰۲۰ حدود ۹۸/۱ درجه فارنهایت افزایش یافته است.

گفتنی است دانشمندان و پژوهشگرانی که آب و هوا و اقلیم جهان را مورد مطالعه قرار داده اند، در مورد تأثیر انسان بر تغییرات آب و هوایی اختلاف نظر دارند و به همین دلیل سیاست جدید توییتر با حمایت‌ها و انتقادات مختلفی مواجه شده است.

به گزارش گوگل و پینترست قبلاً ممنوعیت‌هایی را برای محتوای خاصی از جمله پست‌هایی که تغییرات آب و هوایی را به عنوان یک فریب یا کلاهبرداری معرفی می‌کردند، اعمال کرده بودند.

سیاست جدید توییتر در حالی اجرایی است که این شرکت تلاش می‌کند از خریداری شدن کل سهام این شرکت توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا جلوگیری کند. ایلان ماسک در این رابطه گفته است که هدفش از خرید شرکت توئیتر و خصوصی کردن آن این است که پتانسیل‌های موجود در این پلتفرم را محقق کند تا توئیتر بتواند پلتفرمی برای گسترش آزادی بیان در سراسر جهان باشد.

در این میان ماسک هنوز در مورد سیاست جدید این شرکت در زمینه تغییرات آب و هوایی اظهار نظر نکرده است.

منبع: سیناپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->