جزئیاتی جدید از مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره کسب‌وکار‌های اینترنتی (۲۷ تیر ۱۴۰۴) ارائه شکایت جدید ایران از استارلینک به اتحادیه بین‌المللی مخابرات همه چیز درباره نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی (۲۰۲۵) + سیستم مورد نیاز و گیم پلی واکنش ستار هاشمی به بحث‌های اخیر درباره اینترنت طبقاتی (۲۶ تیر ۱۴۰۴) چرا بحث «اینترنت طبقاتی» در ایران دوباره جنجالی شد؟ + واکنش‌ها و حواشی ۴ مهارتی که کودکان را برای دنیای آینده آماده می‌‌کند بعد از جنجال‌های اخیر xAI دستورالعمل‌های این هوش مصنوعی اصلاح شد در ماه اخیر از حدود ۱۷۰ کشور به زیرساخت‌های کشور حملات سایبری شده است مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی نحوه انجام ۱۰۰ درصد کار‌ها را تغییر می‌دهد «همراهان» (Companions): قابلیت جدید Super Grok برای مشترکین صحبت‌های جدید سخنگوی دولت درباره ارائه اینترنت آزادتر به خبرنگاران و احتمال رفع فیلتر تلگرام (۲۴ تیر ۱۴۰۴) Sun Day: اپ جدید جک دورسی برای ثبت ویتامین D دریافتی فرد اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به برنامه‌های آفیس ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۶ متوقف می‌شود ویدئو | وزارت ارتباطات درباره اختلال مسیریاب‌ها: متوجه سختی وارد شده به مردم هستیم! چرا باید برای رسیدن به بهترین پاسخ از چندین هوش مصنوعی استفاده کرد؟ گوگل می‌خواهد ChromeOS و اندروید را با هم ادغام کند ویوو ایکس فولد ۵، سبک‌ترین گوشی تاشدنی کتابی دنیا، معرفی شد + مشخصات اپل آیفون ۱۷ را چه زمانی معرفی می‌کند؟ ماجرای اختلال در دامنه‌های ir چه بود؟ (۲۳ تیر ۱۴۰۴) غم و اندوه فصل تابستان یک حقیقت واقعی است! محققان ایمپلنت هوشمندی ساخته‌اند که به‌طور خودکار در بدن بیماران دیابتی دارو آزاد می‌کند
سرخط خبرها

ممنوعیت انتشار محتوای ضد تغییرات اقلیمی در توئیتر

  • کد خبر: ۱۰۵۹۶۲
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
ممنوعیت انتشار محتوای ضد تغییرات اقلیمی در توئیتر
توئیتر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر سیاستمداران و چهره‌های برجسته جهان از آن استفاده می‌کنند. این پلتفرم مجازی اخیرا اعلام کرد اجازه انتشار به محتوای مخالف با تغییرات اقلیمی را نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت توئیتر به تازگی اعلام کرد که کاربران و  تبلیغ کنندگان این پلتفرم را از اجرای تبلیغاتی که در تضاد با اجماع علمی در مورد تغییرات آب و هوا هستند، منع می‌کند.

دو مقام توییتر در یک پست وبلاگی در رابطه با موضوع فوق گفتند که ممنوعیت و حذف چنین تبلیغاتی با سیاست این شرکت در مورد محتوای نامناسب همسو است، زیرا توئیتر تبلیغات با استفاده از محتوای گمراه کننده را ممنوع می‌کند.

شان بویل، مدیر بخش سیاست‌های مرتبط با پایداری توییتر و کیسی جونود، مدیر پایداری جهانی این شرکت، در رابطه با سیاست جدید خود می‌گویند: ما معتقدیم که نباید از طریق انکار تغییرات آب و هوایی در توییتر کسب درآمد شود و تبلیغات نادرست نباید اهمیت گفتگو‌های مهم درباره بحران آب و هوایی را تحت تاثیر قرار دهد.

این اعلامیه در روز جهانی زمین، با هدف ارتقاء آگاهی از محیط زیست اعلام شد. باید توجه داشت که تغییر اقلیم به تغییر دما و سایر تغییرات آب و هوایی در طول زمان اشاره دارد. به گزارش سیناپرس، طبق گزارش منابع رسمی، دمای کره زمین از سال ۱۹۰۱ تا ۲۰۲۰ حدود ۹۸/۱ درجه فارنهایت افزایش یافته است.

گفتنی است دانشمندان و پژوهشگرانی که آب و هوا و اقلیم جهان را مورد مطالعه قرار داده اند، در مورد تأثیر انسان بر تغییرات آب و هوایی اختلاف نظر دارند و به همین دلیل سیاست جدید توییتر با حمایت‌ها و انتقادات مختلفی مواجه شده است.

به گزارش گوگل و پینترست قبلاً ممنوعیت‌هایی را برای محتوای خاصی از جمله پست‌هایی که تغییرات آب و هوایی را به عنوان یک فریب یا کلاهبرداری معرفی می‌کردند، اعمال کرده بودند.

سیاست جدید توییتر در حالی اجرایی است که این شرکت تلاش می‌کند از خریداری شدن کل سهام این شرکت توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا جلوگیری کند. ایلان ماسک در این رابطه گفته است که هدفش از خرید شرکت توئیتر و خصوصی کردن آن این است که پتانسیل‌های موجود در این پلتفرم را محقق کند تا توئیتر بتواند پلتفرمی برای گسترش آزادی بیان در سراسر جهان باشد.

در این میان ماسک هنوز در مورد سیاست جدید این شرکت در زمینه تغییرات آب و هوایی اظهار نظر نکرده است.

منبع: سیناپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->