فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته کاران خراسان در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

کمک مالی ۱۰ میلیاردی رئیس سابق فدراسیون به پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۵۹۸۵
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کمک مالی ۱۰ میلیاردی رئیس سابق فدراسیون به پرسپولیس
کمک مالی قابل توجه رئیس سابق فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس میان استقلالی‌ها واکنش برانگیز شده است. آبی‌ها براین باورند که نباید میان تیم‌ها تبعیض قائل شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کمک 10 میلیاردی رئیس سابق فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس! این تازه ترین سوژه‌ای است که سبب برافروخته شدن خشم هواداران استقلال شده است؛ موضوعی که به فضای مجازی هم کشیده شده و این سوال را به وجود آورده که چرا و به چه دلیل فدراسیون فوتبال که خود متولی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود این گونه درمقابل یک باشگاه بذل و بخشش کرده و مبلغ هنگفتی را به عنوان قرض به آن‌ها پرداخته است.

این تبعیض آشکار سبب شد بسیاری از جریان‌های همسو با باشگاه استقلال نسبت به پرداختی فدراسیون فوتبال به باشگاه رقیب واکنش نشان دهند واین موضوع را ناشی از بی تفاوتی سران سابق فدراسیون فوتبال به بخشی از مشکلات مالی باشگاه استقلال بدانند.

فصل پیش باشگاه استقلال با انواع و اقسام مشکلات مالی مواجه بود وحتی برخی از بازیکنان خود را به دلیل نداشتن بودجه از دست داد و ناچار به فروش آن‌ها شد. شاید اگر در آن ایام فدراسیون فوتبال مبلغی را به باشگاه استقلال قرض می‌داد تا بخشی از مشکلات مالی مرتفع شود، باشگاه استقلال سرنوشت دیگری را تجربه می‌کرد اما گرایش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به پرسپولیس و احتمالا روابطی که درمیان بوده سبب شده این کمک به باشگاه پرسپولیس تزریق شود.

نه تنها باشگاه استقلال و هوادارنش از این کمک شوکه شده‌اند بلکه دیگر تیم‌ها نیز از چنین تصمیمی انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند ونمی‌توانند دلیل این مناسبات را که میان فدراسیون فوتبال و یک باشگاه لیگ برتری شکل گرفته هضم کنند. آیا فدراسیون فوتبال متولی باشگاه پرسپولیس است؟ پاسخ روشن است. فدراسیون فوتبال طبق هیچ اسناد و مدارکی مجوز پرداخت چنین کمکی را به باشگاه پرسپولیس نداشته و به واقع اگر انگیزه‌ای برای کمک به تیم‌ها وجود داشته باشد همه از آن برخوردا می‌شدند نه اینکه یک تیم خاس اینگونه از کمک مالی فدراسیون فوتبال بهره مند شود.

به هرحال لازم است که دستگاه‌های مرتبط به این ماجرا ورود کنند تا قدری از خشم و نگرانی هوادارن باشگاه استقلال که درسال‌های اخیر عمیقا خود را زخم خورده می‌بینند، بکاهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->