سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان
سرخط خبرها

آغاز به کار پروژه کلکین با نام‌نویسی ۵۳۶ زن و دختر افغانستانی

  • کد خبر: ۱۰۶۰۹۵
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
آغاز به کار پروژه کلکین با نام‌نویسی ۵۳۶ زن و دختر افغانستانی
ترم نخست پروژه کلکین، با شعار مهارت‌آموزی و ایجاد فرصت‌های شغلی در زمینه طراحی، ویژه زنان و دختران افغانستانی در نخستین روزهای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد. ۵۳۶ زن و دختر افغانستانی در این دوره نام نویسی کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تورج صابری‌وند، مدیر پروژه کلکین با بیان اینکه از زمان انتشار فراخوان عمومی ثبت‌نام در ۱۷ اسفند سال گذشته، ۵۳۶ نفر در این پروژه نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: پس از بررسی‌های اولیه و ارزیابی متقاضیان در جلسه آنلاین افتتاحیه، نخستین ترم پروژه کلکین از پنجشنبه‌ هفته جاری آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پروژه کلکین در قالب دو ترم آموزشیِ کلاس‌محور برگزار می‌شود و پس از آن نیز دانش‌آموختگان در نشست‌های تخصصی انتقال تجربه و شبکه‌سازی با حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه دیزاین و طراحی و همچنین پنل مهارت‌های نرم شرکت می‌کنند تا با نیازها و واقعیت‌های بازار کار آشنا ‌شوند و مهارت‌های لازم را برای ورود جدی به بازار کار فرا بگیرند.

صابری‌وند تصریح کرد: در ترم اول سرفصل‌های مربوط به سواد دیزاین را فرا می‌گیرند و هم‌زمان دوره آنلاین آموزش نرم‌افزارهای ایلاستریتور و فوتوشاپ (مقدماتی و پیشرفته) را دریافت می‌کنند. در ترم دوم این دوره دانشحویان در کارگاه‌های تخصصی وب‌دیزاین و گرافیک‌دیزاین شرکت خواهند کرد.

گفتنی است که کلکین، یک دوره آموزشی و مهارت‌آموزی رایگان و داوطلبانه در حوزه دیزاین است، این دوره آموزشی که ویژه زنان و دختران افغانستانی در حوزه آموزش دیزاین و توانمندسازی آنها برای حضور در بازار کار است، هم‌زمان با روز جهانی زن (هشتم مارس ۲۰۲۲) آغاز شده است. در این پروژه علاوه بر مدرسه هنر و دیزاین اینورس که همکار اصلی برگزاری دوره‌های آموزشی است و آموزش دوره‌های تخصصی نرم‌افزارهای دیزاین کلکین را  برعهده دارد، ۳۲ شرکت و استارتاپ‌ ایرانی نیز با کلکین اعلام همراهی و اعلام کرده‌اند در راستای مسئولیت اجتماعی خود، فرصت‌های شغلی مرتبط را در اختیار دانش‌آموختگان این دوره قرار می‌دهند و مسیر ورود به بازار کار را برای آنها تسهیل می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->