تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان
سرخط خبرها

واکسیناسیون ۲۳هزار مهاجر افغانستانی در اردوگاه مراقبتی سفید سنگ

  • کد خبر: ۱۰۶۲۳۳
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
واکسیناسیون ۲۳هزار مهاجر افغانستانی در اردوگاه مراقبتی سفید سنگ
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: واکسیناسیون مهاجرین افغانستانی در اردوگاه مراقبتی شهید مطهری شهر سفید سنگ از توابع این شهرستان با قوت در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جعفری در این باره اظهارداشت: از زمان ابلاغ انجام واکسیناسیون اتباع خارجی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اوایل بهمن سال گذشته تاکنون بیش از ۲۳هزار نفر از مهاجرین افغانستانی که جهت خروج از مرز به اردوگاه شهید مطهری منتقل شده بودند زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت فریمان همه روزه در این اردوگاه مستقر است افزود: متوسط تزریق واکسن در این اردوگاه به صورت روزانه حدود ۲۷۰ دز بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان افزود: علاوه بر تیم واکسیناسیون مستقر در این اردوگاه تیم‌های بهداشتی شامل: پزشک، ماما، مراقب سلامت و بهداشت محیط نیز جهت نظارت بر انجام دستورالعمل‌های بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت منظم به این اردوگاه اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل واکسیناسیون اتباع، واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال و سرخک جهت گروه سنی هدف در حال انجام است که تا کنون بیش از ۲۹۰۰ دُز واکسن سرخک و ۲۶۰۰ دُز واکسن فلج اطفال تزریق شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->