«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا فاش شد

  • کد خبر: ۱۰۶۴۶۲
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
مشخصات گوشی هوشمند نوکیا فاش شد
مشخصات کلیدی گوشی نوکیا G۲۱ پیش از عرضه در ۲۶ آوریل (۶ اردیبشهت) در بازار هند فاش شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قرار است گوشی نوکیا G ۲۱ در ۲۶ آوریل (ششم اردیبهشت) روانه بازار هند شود و اکنون، پیش از عرضه رسمی، مشخصات این دستگاه فاش شده است.

در فوریه ۲۰۲۲،  HMD Global گوشی هوشمند نوکیا G ۲۱ را در اروپا عرضه کرد. اکنون این شرکت اعلام کرده است که نوکیا G ۲۱ به طور رسمی از ۲۶ آوریل (۶ اردیبشهت) در بازار هند عرضه می‌شود. این شرکت همچنین Nokia G ۱۱ را در کنار G ۲۱ معرفی خواهد کرد.

پیش از عرضه، وبسایت Pricebaba با همکاری افشاگر معروف هندی، Mukul Sharma، اطلاعات کلیدی مدل هندی نوکیا G ۲۱ را فاش کرده است. بر اساس این گزارش، نوکیا G ۲۱ با نمایشگر ۶.۵ اینچی با بریدگی V شکل برای دوربین جلو معرفی خواهد شد. این نمایشگر رزولوشن +HD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه از یک چیپست Unisoc T ۶۰۶ با پشتیبانی از وای فای دو بانده استفاده خواهد کرد.

در پنل پشتی دستگاه یک سیستم دوربین سه‌گانه قرار دارد. این سیستم شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک جفت دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. پیش بینی می‌شود دو لنز ۲ مگاپیکسلی، لنز ماکرو و سنسور عمق خواهند بود. در پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس‌های ویدیویی قرار خواهد گرفت. قرار است دوربین جلو به ویژگی «AI Night Selfie» مجهز شود که به دستگاه اجازه می‌دهد در شرایط کم نور، سلفی‌های روشن‌تری ثبت کند. این گوشی در ابتدا اندروید ۱۱ که از پیش نصب شده است را اجرا می‌کند و بعداً به سیستم عامل اندروید ۱۲ ارتقا می‌یابد.

نوکیا G ۲۱ دارای باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی است. انتظار می‌رود این دستگاه جمع و جور باشد و با ضخامت تنها ۸.۵ میلی متر ارائه شود. این دستگاه در دو پیکربندی حافظه در هند عرضه خواهد شد. نسخه اول دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. پیش بینی می‌شود نسخه دوم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این گوشی جدید در رنگ‌های آبی و قهوه‌ای ارائه خواهد شد.

متاسفانه هنوز گزارش دقیقی در مورد قیمت نسخه هندی این دستگاه وجود ندارد. با این حال، با توجه به قیمت نسل قبلی این گوشی  می‌توان قیمت مدل فعلی را حدس زد. نوکیا جی ۲۰ در سال گذشته با قیمت ۱۲۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۱۷۰ دلار آمریکا) در بازار هند عرضه شد و می‌توانیم انتظار قیمت مشابهی برای G ۲۱ داشته باشیم.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->