نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

«انرژی‌پلاس»، انرژی جام رمضان فوتسال مشهد

  • کد خبر: ۱۰۷۰۳۶
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
«انرژی‌پلاس»، انرژی جام رمضان فوتسال مشهد
برای مسابقه تیم مهاجران افغانستانی، سالن بهشتی جای نشستن ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های فوتسال جام رمضان در‌حالی امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی ادامه می‌یابد که در مهم‌ترین بازی، تیم «انرژی‌پلاس» از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به مصاف تیم آرایشگاه تندیس می‌رود. مسابقه‌ای که پیش بینی می‌شود سالن بهشتی را مملو از تماشاگر کند، درست مثل اتفاقی که در بازی قبل انرژی‌پلاس با تیم پایاب‌بتن افتاد. در مسابقه‌ای که به‌راستی حکم فینال زودرس بازی‌ها را داشت، انرژی‌پلاس که تیمی متشکل از مهاجران افغانستانی است و چهار بازیکن تیم ملی افغانستان را در ترکیبش دارد، موفق شد با حمایت تماشاچیان بی‌شمارش برنده این مسابقه سخت شود.

آن‌ها امشب هم با اتکا به قدرت و حمایت صدها‌هوادار و هم‌وطن خود به‌مصاف آرایشگاه تندیس می‌روند که از چند بازیکن جوان و تکنیکی تشکیل شده است. این تیم در مرحله قبل موفق به شکست تیم گلریز شد و حالا جدالی سخت با تیم پرطرف‌دار انرژی‌پلاس دارد؛ تیمی که علاقه‌مندان فوتسال را به یاد روز‌های اوج تیم علم‌وادب مشهد می‌اندازد.

درست مثل همان سال‌ها در زمان برگزاری بازی‌های انرژی‌پلاس جای سوزن‌انداختن در سالن نیست و بیرون از مجموعه صد‌ها موتور و ماشین پارک‌شده به رهگذران نشان می‌دهد یک مسابقه بزرگ در سالن بهشتی برگزار می‌شود. انرژی جام رمضان امسال مشهد امشب اگر بتواند از سد حریف جوان خود بگذرد، در مرحله نیمه‌نهایی باید به‌مصاف برنده بازی تیم هیا‌کشت و صنعت‌نادر و کفش شریفی برود که بدون‌شک یک بازی جذاب دیگر خواهد شد.

کشت‌و‌صنعت نادر که از چند بازیکن خوب لیگ‌برتری تشکیل شده است، در مرحله قبل در جدالی جذاب به‌سختی از سد تیم خوب وفا‌شمس گذشت و امشب شانس بیشتری نسبت به تیم کفش شریفی برای برنده‌شدن دارد. اگر حوادث خاص فوتسالی نداشته باشیم، مصاف کشت‌و‌صنعت نادر و انرژی‌پلاس می‌تواند یک شب خاص و ویژه برای سالن بهشتی رقم برند؛ سالنی که در دو سال اخیر همواره از تماشاچی خالی بوده و قبل‌تر از آن هم کمتر سابقه داشته است که این‌گونه پر و مالا‌مال از جمعیت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->