جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها
سرخط خبرها

برگزاری مسابقات شب سوم دور اول حذفی فوتسال جام رمضان در سالن بهشتی

  • کد خبر: ۱۰۶۳۴۳
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
برگزاری مسابقات شب سوم دور اول حذفی فوتسال جام رمضان در سالن بهشتی
با برگزاری ادامه رقابت های جام رمضان، تیم‌های صعودکننده ۱۵ تیم می‌شوند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ شب سوم از دور حذفی اول مسابقات جام رمضان فوتسال در سالن شهید بهشتی امشب برگزار می‌شود که در آن چهره پنج تیم صعودکننده دیگر هم مشخص می‌شود تا به این ترتیب فقط یک تیم دیگر برای کامل‌شدن شانزده تیم دور یک‌هشتم نهایی باقی بماند. تیمی که برنده جدال تیم‌های آپادانا و کفش شریفی است که فرداشب در ساعت ۳۰:۲۰ در سالن بهشتی برگزار می‌شود. امشب طبق برنامه در اولین بازی تیم مدعی قهرمانی انرژی‌پلاس به‌مصاف تیم دورهمی بوستان می‌رود.

بعد از این بازی پایاب‌بتن با ملی‌پوشان بازی خواهد کرد و در ادامه، وفاشمش و موبایل افضلی به‌مصاف هم می‌روند. بازرگانی سلامت و کشت‌وصنعت نادر برگزارکننده چهارمین بازی امشب هستند و در پنجمین و آخرین بازی هم تیم‌های آکادمی بی‌غم و پوشاک آس به‌مصاف هم می‌روند. دو تیمی که در مرحله قبلی در سالن بهشت حضور داشتند و حالا به قید قرعه در اولین بازی حذفی دوباره به‌هم خورده‌اند. بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی فرداشب بلافاصله بعد از انجام آخرین بازی مرحله یک‌شانزدهم آغاز می‌شود و جمعه‌شب با مشخص‌شدن هشت تیم راه‌یافته به این مرحله، به پایان خواهد رسید.

طبق برنامه و اگر اتفاقی خاصی نیفتد، بازی‌های این مرحله شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود و پس از مشخص‌شدن چهره چهار تیم نهایی، دوشنبه در روز عید فطر بازی‌های نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد تا تیم‌های فینالیست مشخص شوند. سه‌شنبه، شب پایانی جام رمضان امسال است که دیدار‌های رده‌بندی و فینال در ساعتی که اعلام خواهد شد، به‌میزبانی سالن بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

جام «رسانه و مهربانی» در نقطه اوج

هم‌زمان با مسابقات دور نهایی فوتسال جام رمضان، مسابقات جام رسانه و مهربانی هم به شب‌های حساسش رسیده است. پس از مشخص‌شدن پنج تیم نهایی این مسابقات، بازی‌های مرحله دوم که به‌صورت دوره‌ای است، آغاز می‌شود و بعد از برگزاری دو مرحله امشب به شب سوم می‌رسد.

در این بازی‌ها که در مجموعه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، تیم‌ها ترکیبی از پیشکسوتان فوتبال مشهد و جامعه خبرنگاران ورزشی هستند. ۱۰ تیم این مسابقات را آغاز کردند که بعد از انجام بازی‌های گروهی در دو گروه مجزا پنج تیم درنهایت به مرحله دوم رسیده‌اند که بازهم به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود. امشب در شب سوم این مرحله ابتدا دو تیم شهرداری و سیاه‌جامگان به‌مصاف هم می‌روند و سپس دهداری با آستان قدس بازی می‌کند.

شهرداری از تک‌بازی قبلی‌اش سه امتیاز دارد و سیاه‌جامگان از دو بازی که در این مرحله انجام داده است، یک برد و یک باخت دارد. آستان قدس هم که دوشنبه‌شب از تیم صنعتی الکتریک سه امتیاز گرفت، حریف تیم دهداری است که مثل این تیم بازی قبلش را برده و موفق به شکست تیم سیاه‌جامگان شده است. گفتنی است طبق قرعه، تیم صنعتی الکتریک امشب استراحت دارد. بازی‌های این مرحله جمعه و شنبه هفته آینده هم ادامه پیدا می‌کند.

شب‌های داغ در مسابقات کارگری

امسال باتوجه‌به برگزاری مسابقات بزرگ جام رمضان به‌همت شهرداری مشهد، بقیه سالن‌ها جام رمضان برگزار نکردند که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها سالن قدس طلاب است؛ سالنی که هرسال میزبان یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین مسابقات فوتسال جام رمضان بود، بعد از دو سال که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا به محاق رفته بود، امسال هم خاموش بود تا این سالن قدیمی برای سومین سال در ماه رمضان خالی از شور و شوق دوستداران فوتسال باشد. در این میان، اما سالن مجموعه ورزشی کارگران مانند سال‌های گذشته امسال هم میزبان جام رمضان بود و بعد از دو سال دوباره چراغ این رقابت‌ها را بین واحد‌های صنعتی و کارگری روشن کرد.

در مسابقات امسال این سالن شانزده تیم کارگری حضور دارند که بعد از انجام بازی‌های داغ و جذاب مرحله گروهی چهره هشت تیم صعودکننده مشخص می‌شود و ادامه مسابقات در شب‌های آینده انجام خواهد شد. در این سالن تیم‌های پسماند شهرداری مشهد، ایران‌خودرو، روزنامه قدس و حفاظت فیزیکی از مدعیان قهرمانی به‌شمار می‌روند. گفتنی است مدیریت برگزاری مسابقات این سالن برعهده بهزاد میثاقیان و عباس آریک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->