نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

جهانی شدن هنرنمایی فوتسالیست لبنانی در جام رمضان مشهد!+ ویدئو

  • کد خبر: ۱۰۶۲۴۱
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
جهانی شدن هنرنمایی فوتسالیست لبنانی در جام رمضان مشهد!+ ویدئو
حرکت خیره کننده میثم حیدر‌احمد، فوتسالیست لبنانی در جام رمضان مشهد بازتابی جهانی یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حرکت فوق‌العاده یک بازیکن در مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد ابعاد جهانی پیدا کرده است. مسابقات جام رمضان فوتسال امسال در مشهد در حالی برگزار می‌شود که یک اتفاق به این مسابقات بُعد بین‌المللی داده است. روز گذشته صفحه اینستاگرامی‌۴۳۳ که از صفحه‌های پر‌طرف‌دار فوتبال به‌ویژه فوتبال فان و سر‌گرم‌کننده است، کلیپی کوتاه از مسابقات جام رمضان در مشهد را گذاشت که طی آن یک بازیکن در جریان یکی از این مسابقات که در سالن سرفرازان مشهد برگزار شده، با حرکت موسوم به رنگین‌کمان یک گل زیبا به ثمر رساند.

تعداد بازدید : 923

ویدئو وایرال شده فوتسالیست لبنانی در جام رمضان مشهد

این کلیپ به‌سرعت مورد‌توجه دنبال‌کنندگان داخلی و خارجی این صفحه قرار گرفت و فقط بعد از سه ساعت نزدیک ۳۰۰‌هزار تأیید خورد و بیش از هزار کامنت گرفت؛ اتفاقی که باعث شد این کلیپ در بین کاربران ایرانی نیز به‌شدت دست‌به‌دست شود و در‌این‌میان چیزی که برای همه سؤال شده بود، ماهیت این بازیکن بود که چه کسی است و کجا بازی می‌کند.

جهانی شدن هنرنمایی فوتسالیست لبنانی در جام رمضان مشهد!+ ویدئو

این بازیکن میثم حیدر‌احمد نام دارد و اصالتا اهل کشور لبنان است. او برای تحصیل در رشته پزشکی به ایران آمده است و در دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد درس می‌خواند و در حال گذراندن ترم دهم خود در این دانشگاه است. گلی هم که این بازیکن زده، مربوط به دور حذفی مسابقات جام رمضان در سالن سرفرازان است که میثم حیدر این گل زیبا را برای تیم استوک قطعات خودرو که ترکیبی از بازیکنان تیم دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد است، به ثمر می‌رساند.

جهانی شدن هنرنمایی فوتسالیست لبنانی در جام رمضان مشهد!+ ویدئو

محسن طوسی، مربی این تیم که خودش از پیش‌کسوتان فوتسال خراسان است و سال گذشته هم مربی تیم چیپس کامل بود، در‌این‌رابطه می‌گوید: میثم حیدر بازیکنی خوب، تکنیکی و بسیار خوش‌اخلاق است. او این حرکت را بار‌ها در تمرینات انجام داده، ولی این‌بار در مسابقه انجام داد که خدا‌راشکر بازتاب جهانی داشته است. جالب اینکه این کلیپ به‌قدری دیده شده و مورد‌توجه قرار گرفته که سرپرست تیم ملی لبنان دیروز با این بازیکن تماس گرفته و از او خواسته است خودش را به اولین اردوی تیم ملی لبنان که به‌زودی برگزار می‌شود، برساند.

جهانی شدن هنرنمایی فوتسالیست لبنانی در جام رمضان مشهد!+ ویدئو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->