تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیشروی استقلال برای رسیدن به رکوردهای بزرگ در لیگ برتر!

  • کد خبر: ۱۰۷۱۶۱
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
پیشروی استقلال برای رسیدن به رکوردهای بزرگ در لیگ برتر!
تیم فوتبال استقلال علاوه بر قهرمانی به دنبال رسیدن به رکوردهای مختلف در لیگ برتر است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال با هدایت فرهاد مجیدی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و تا هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

تیم استقلال در این فصل رکوردار‌های مختلفی به دست آورده است. آبی‌پوشان تا پایان هفته بیست و چهارم مقابل هیچ تیمی شکست نخورده و عزم خود را جزم کرده‌اند تا به همراه اسطوره خود یعنی فرهاد مجیدی، پس از ۱۰ سال، لیگ برتر ایران را فتح کنند.

نکته مهم دیگر این است که استقلال در مجموع ۲۴ بازی که انجام داده فقط ۸ گل دریافت کرده است که یک آمار کم‌نظیر برای آن‌ها محسوب می‌شود. شاگردان فرهاد مجیدی فقط مقابل مس رفسنجان بیشتر از ۲ گل خورده‌اند و اگر در ۶ بازی باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ۴ گل یا کمتر دریافت کنند، رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ را خواهند شکست.

این درحالی است که پیش از این، رکورد مذکور در اختیار خود تیم استقلال بوده است. رکوردی که این تیم در زمان وینفرد شفر با ۱۳ گل خورده ثبت کرده بود. گفتنی است که تیم استقلال در ادامه لیگ بازی‌های دشواری با تیم‌های سپاهان، فولاد، آلومینیوم و مس رفسنجان خواهد داشت و باید دید آبی‌پوشان به این رکورد خواهند رسید یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->