نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

کابوس سقوط شهرخودرو در سالروز صعود به آسیا!

  • کد خبر: ۱۰۹۲۶۴
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کابوس سقوط شهرخودرو در سالروز صعود به آسیا!
تیم شهرخودرو در سالگرد صعودش به لیگ قهرمانان آسیا در یک‌قدمی سقوط از لیگ‌برتر است.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ دیروز سالروز صعود تیم شهرخودرو به لیگ قهرمانان آسیا بود و امروز می‌تواند روز سقوط این تیم از لیگ‌برتر باشد؛ یک از عرش به فرش رسیدن واقعی که بازه آن فقط سه سال است! ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ شهرخودرو با شکست‌دادن تیم ماشین‌سازی در تبریز، اولین‌بار فوتبال خراسان و شرق ایران را راهی لیگ قهرمانان آسیا کرد و امروز اگر این تیم از سپاهان در اصفهان ببازد و نفت مسجدسلیمان دست‌کم یک مساوی از گل‌گهر بگیرد، سقوطش به سطح دوم فوتبال کشور قطعی خواهد شد.

احتمالی که با کمال تأسف چندان نامحتمل نیست و شاید عصر همین روز در نصف‌جهان، دنیای شهرخودرو، تیمی که فصلی پرحاشیه و عجیب را سپری کرد، تمام شود. این می‌تواند دراماتیک‌ترین پایان ممکن برای تیمی باشد که ابومسلم و پیام نبود، اما به‌جرئت می‌توان گفت در مقطعی از آن‌ها پرطرف‌دارتر هم شده بود. تیمی که زیبا بازی می‌کرد و بی‌حاشیه بود و برای همین در دل مشهدی‌ها جا باز کرد، اما داستانش زودتر از چیزی که تصور می‌شد، درحال تمام‌شدن است.

مأموریت غیرممکن یک

شهرخودرو برای ماندن در لیگ سه بازی سختی دارد که اولین آن امروز با سپاهان است، سپس باید با پرسپولیس در تهران بازی کند و درنهایت با فولاد در مشهد. سه مأموریت سخت که به‌سرانجام‌رساندن آن علاوه بر اینکه کاری کارستان است، به نتایج بقیه تیم‌ها هم نیاز دارد. همین امروز اگر شهرخودرو در اصفهان ببازد و نفت از گل‌گهر فقط یک امتیاز بگیرد، کار شهرخودرو تمام است و باتوجه‌به فاصله هفت‌امتیازی، این تیم دو هفته زودتر سقوط می‌کند.

بردن سپاهان در اصفهان اگر مصادف با شکست نفت از گل‌گهر باشد، بهترین اتفاق ممکن خواهد بود که البته به‌نظر بعیدترین گزینه هم هست. شاگردان سیدعباسی می‌توانند روی تساوی و حتی باخت نفت در سیرجان حساب کنند، اما این‌طرف، آن‌ها برای اینکه هنوز امیدشان باقی بماند، باید دست‌کم یک تساوی از سپاهان بگیرند. امروز هم‌زمان فجر در خانه خودش با ذوب‌آهن بازی می‌کند که از این مسابقه هم بوی مساوی می‌آید، ولی اگر فجر ببازد، اتفاقی خوب برای شهرخودرو خواهد بود.

البته همان‌گونه که گفتیم به‌شرطی که نفت بازنده بازی در سیرجان باشد وگرنه عملا هیچ فرقی برای شهر خودرو نمی‌کند. در پایان لیگ دو تیم سقوط می‌کنند و شهر خودرو برای نیفتادن باید خلا ۴ امتیازی خودش با تیم نفت مسجد سلیمان را پر کند که در حال حاضر طبق جدول آخرین تیمی است که سقوط نمی‌کند. بهترین نتیجه در بازی‌های امروز این است که هر دو تیم فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان ببازند و شهر خودرو مثل فصل قبل کاری کارستان کرده و سپاهان را درزمین خودش شکست دهد.

تساوی هر سه تیم در خطر سقوط انتهای جدول همه چیز را به دو هفته پایانی می‌رساند که در این میان باز کار شهر خودرو از فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان سخت‌تر است. دو تیمی که با مربیان و کادر مشهدی در تلاش برای ماندن در لیگ هستند که این خودش از طنز‌های روزگار است. اینکه مربیان مشهدی درحال تلاش برای حفظ تیم‌های استان هستند آن هم در شرایطی که تیم شهر خودشان که اتفاقا سابقه کار در آن را هم دارند رقیب جدی و نزدیک آن‌ها در این کارزار سخت و نفس‌گیر است!

سیدعباسی: برحسب وظیفه با سپاهان بازی می‌کنیم!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برحسب وظیفه با سپاهان بازی می‌کنیم. شهرخودرو قطعه‌ای از پازل است و گوشه‌ها اهمیت زیادی ندارد! داوود سیدعباسی که در نشست خبری قبل از بازی حضور یافته بود، افزود: درباره عملکرد بازیکنانمان، با همه مشکلاتی که داشتیم، اهل فن باید نظر دهند. از هر نظر در چند بازی گذشته شایسته بودیم و بزرگ‌ترین مشکل ما در حال حاضر فقط کسب امتیاز است. معتقدم ما دراین‌زمینه به حق خودمان نرسیدیم، اما در مجموع از روند کلی تیم راضی هستیم. امیدواریم مقابل تیم خوب و پر مهره سپاهان هم با تمرکز خوب بازی کنیم.

وی که کاملا ناامیدانه حرف می‌زد، افزود: بعضی مواقع در بازی‌ها از لحاظ ایجاد موقعیت و گل‌خوردن بدشانس هستیم. اتفاقات زمین برخلاف روند حرکت تیم ماست و به‌ضرر ما تمام می‌شود. این‌ها خیلی ما را اذیت کرده است و فکر نمی‌کنم اهمیتی داشته باشد، زیرا فریاد مظلومانه شهرخودرو به‌جایی نرسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->