معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

«فوتبال ۳۶۰»، اپلیکیشن عادل فردوسی‌‍‌پور، منتشر شد + لینک دانلود

  • کد خبر: ۱۰۹۵۲۰
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
«فوتبال ۳۶۰»، اپلیکیشن عادل فردوسی‌‍‌پور، منتشر شد + لینک دانلود
اپلیکیشن «فوتبال ۳۶۰» که زیر نظر عادل فردوسی‌پور و تیم برنامه‌ ۹۰ توسعه یافته است، به‌طور اختصاصی برای دانلود در پلتفرم بازار منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز - اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ که زیر نظر عادل فردوسی‌پور و تیم برنامه‌ی ۹۰ توسعه یافته است، به‌طور اختصاصی برای دانلود و پیگیری تازه‌ترین اخبار فوتبال ایران و جهان در پلتفرم بازار منتشر شد.

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ که با شعار «فوتبال برای همه» به‌تازگی آغاز به کار کرده است، زیر نظر عادل فردوسی‌پور و توسط تیم برنامه‌ ۹۰ و با هدف «ایجاد تجربه‌ جذاب و متفاوت از دنیای فوتبال» توسعه یافته است.

این اپلیکیشن که هم‌اکنون از پلتفرم بازار دردسترس است، به گفته‌ تیم سازنده به‌دنبال این است تا «لذت بردن از فوتبال را برای همه میسر کند؛ چه برای افرادی که علاقه‌مند به پیگیری اخبار فوتبال از رسانه‌های دیگر نیستند، چه برای آن‌هایی که محتوا‌های دیگر برایشان جذاب نیست.»

به گفته‌ یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰، فوتبال نیز مثل هر پدیده‌ی دیگری نیاز به پلتفرم‌های جدید در دنیای امروز دارد و دلیل تمرکز بر اپلیکیشن ۳۶۰ نیز همین است. این اپلیکیشن حاصل کار جمعی تعدادی جوان نخبه از اعضای قدیم و جدید تیم ۹۰ است که زیر نظر عادل فردوسی پور کار می‌کنند.

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ طبق صفحه‌ معرفی آن در پلتفرم بازار، «فوتبال ایران و جهان را در قالبی جدید، اما با همان حال و هوای تولیدات قبلی» تیم برنامه‌ ۹۰ ارائه می‌کند.

کاربران ازطریق این اپلیکیشن می‌توانند به برنامه‌های متنوعی از جمله اخبار و تحلیل‌های به‌روز فوتبال، گفتگو‌های اختصاصی با ستارگان فوتبال، اطلاعات بازی‌های مهم لیگ‌های ایران و جهان و نقل و انتقالات بازیکن‌های داخلی و خارجی دسترسی داشته باشند. علاوه‌براین، این اپلیکیشن شامل مسابقات پیش‌بینی لیگ برتر ایران به صورت هفتگی و نظرسنجی به روال برنامه‌ی ۹۰ است.

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ را می‌توانید ازطریق لینک زیر از پلتفرم بازار دانلود کنید.

«فوتبال ۳۶۰» اپلیکیشن عادل فردوسی پور منتشر شد + لینک دانلود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->