جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

تفاوت کرایه اتوبوس در خطوط حومه و شب‌کار با خطوط شهری روزانه در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۵۹۶
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تفاوت کرایه اتوبوس در خطوط حومه و شب‌کار با خطوط شهری روزانه در مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، با اشاره به اعمال تغییر نرخ بهای خدمات به ۱۰۰۰ تومان از روز گذشته و تفاوت نرخ خطوط روزانه شهری با سایر خطوط این سازمان گفت: برابر مصوبات اخذشده که از سال‌های گذشته نیز وجود دارد، کرایه خطوط حومه و شب‌کار با خطوط روزانه شهری متفاوت است.

به گزارش شهرآرانیوز، "علی‌اصغر نیشابوری"در خصوص تفاوت کرایه برخی خطوط افزود: طبق قانون، هزینه سرویس‌دهی اتوبوس خطوط به حومه شهرکه دارای مسافت‌های طولانی و مسافر کمتر هستند بیشتر از خطوط روزانه شهری است.

وی اضافه کرد: این موضوع از گذشته نیز بوده و هرسال با اخذ مصوبات مربوطه، نرخ خطوط حومه تعیین و بیشتر از خطوط روزانه شهری بوده است.

نیشابوری افزود: میانگین تراکنش روزانه در خطوط حومه به‌مراتب کمتر از خطوط شهری بوده و با فرض برابر بودن هزینه‌های هر دستگاه ناوگان شهری و حومه، به‌طور متوسط بهای تمام‌شده در خطوط حومه حدود ۳۴ درصد بیشتر از خطوط شهری است و به هر میزان که تراکنش یک خط حومه کمتر باشد، برای برقراری و تداوم سرویس‌دهی، هزینه بهای تمام‌شده آن خط نیز از میزان ذکرشده بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بر همین اساس کرایه خطوط ۷۰۲، ۵۰۲، ۴۰۲، ۴۰۱، ۳۰۲ و ۴۰ با من کارت هزار و ۱۰۰ تومان و به‌صورت نقدی هزارو ۸۰۰ تومان تعیین‌شده است.

نیشابوری ادامه داد: همچنین خطوط ۷۰۴، ۵۰۶، ۵۰۵، ۵۰۴، ۵۰۳، ۳۰۵، ۳۰۴، ۳۰۳ و ۱۲۰۵ نیز با استفاده از من‌کارت مبلغ هزار و پانصد و به‌صورت نقدی دو هزار و چهارصد تومان درنظرگرفته شده است.
وی اضافه کرد: خطوط ۳۰۶ و ۳۰۷ نیز با من کارت مبلغ دو هزار تومان و به‌صورت نقدی سه هزار تومان و خطوط ۲۰۷.۱، ۲۰۷، ۲۰۶ و ۵۰۱ هم با من کارت دو هزار و پانصد و به‌صورت نقدی سه هزارتومان تعیین‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد افزود: همچنین کرایه خطوط فوق‌العاده شب‌کار در ساعت اول با من کارت هزار و پانصد تومان و نقدی دودهزار و چهارصد تومان و در ساعات بعدی با من کارت دو هزارتویمان و به‌صورت نقدی سه هزارتویمان درنظرگرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->