روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تفاوت کرایه اتوبوس در خطوط حومه و شب‌کار با خطوط شهری روزانه در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۵۹۶
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تفاوت کرایه اتوبوس در خطوط حومه و شب‌کار با خطوط شهری روزانه در مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، با اشاره به اعمال تغییر نرخ بهای خدمات به ۱۰۰۰ تومان از روز گذشته و تفاوت نرخ خطوط روزانه شهری با سایر خطوط این سازمان گفت: برابر مصوبات اخذشده که از سال‌های گذشته نیز وجود دارد، کرایه خطوط حومه و شب‌کار با خطوط روزانه شهری متفاوت است.

به گزارش شهرآرانیوز، "علی‌اصغر نیشابوری"در خصوص تفاوت کرایه برخی خطوط افزود: طبق قانون، هزینه سرویس‌دهی اتوبوس خطوط به حومه شهرکه دارای مسافت‌های طولانی و مسافر کمتر هستند بیشتر از خطوط روزانه شهری است.

وی اضافه کرد: این موضوع از گذشته نیز بوده و هرسال با اخذ مصوبات مربوطه، نرخ خطوط حومه تعیین و بیشتر از خطوط روزانه شهری بوده است.

نیشابوری افزود: میانگین تراکنش روزانه در خطوط حومه به‌مراتب کمتر از خطوط شهری بوده و با فرض برابر بودن هزینه‌های هر دستگاه ناوگان شهری و حومه، به‌طور متوسط بهای تمام‌شده در خطوط حومه حدود ۳۴ درصد بیشتر از خطوط شهری است و به هر میزان که تراکنش یک خط حومه کمتر باشد، برای برقراری و تداوم سرویس‌دهی، هزینه بهای تمام‌شده آن خط نیز از میزان ذکرشده بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بر همین اساس کرایه خطوط ۷۰۲، ۵۰۲، ۴۰۲، ۴۰۱، ۳۰۲ و ۴۰ با من کارت هزار و ۱۰۰ تومان و به‌صورت نقدی هزارو ۸۰۰ تومان تعیین‌شده است.

نیشابوری ادامه داد: همچنین خطوط ۷۰۴، ۵۰۶، ۵۰۵، ۵۰۴، ۵۰۳، ۳۰۵، ۳۰۴، ۳۰۳ و ۱۲۰۵ نیز با استفاده از من‌کارت مبلغ هزار و پانصد و به‌صورت نقدی دو هزار و چهارصد تومان درنظرگرفته شده است.
وی اضافه کرد: خطوط ۳۰۶ و ۳۰۷ نیز با من کارت مبلغ دو هزار تومان و به‌صورت نقدی سه هزار تومان و خطوط ۲۰۷.۱، ۲۰۷، ۲۰۶ و ۵۰۱ هم با من کارت دو هزار و پانصد و به‌صورت نقدی سه هزارتومان تعیین‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد افزود: همچنین کرایه خطوط فوق‌العاده شب‌کار در ساعت اول با من کارت هزار و پانصد تومان و نقدی دودهزار و چهارصد تومان و در ساعات بعدی با من کارت دو هزارتویمان و به‌صورت نقدی سه هزارتویمان درنظرگرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->