تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو جایزه انجمن قلم آمریکا در اعتراض به انفعال درقبال مردم غزه
سرخط خبرها

نتفلیکس براساس «بازی مرکب» بزرگ‌ترین و گران‌ترین مسابقه رئالیتی‌شو جهان را می‌سازد + تیزر

  • کد خبر: ۱۱۲۶۴۵
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
  • ۱
نتفلیکس براساس «بازی مرکب» بزرگ‌ترین و گران‌ترین مسابقه رئالیتی‌شو جهان را می‌سازد + تیزر
نتفلیکس می‌خواهد براساس سریال موفقش (Squid Game) ۴۵۶ بازیکن را در یک مسابقه تلویزیونی واقعی با نام «بازی مرکب: چالش» برای جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری دور هم جمع کند.

شهرآرانیوز - نتفلیکس در حال طراحی و اجرای یک مسابقه رئالیتی‌شو  است که از آن به عنوان «بزرگترین رقابت رئالیتی‌شو» تاریخ یاد شده است.

یک استریمر روز سه شنبه در جشنواره رسانه جهانی Banff اعلام کرد که یک مسابقه رئالیتی‌شو تلویزیونی براساس سریال محبوب «بازی مرکب» ساخته می‌شود.

در این گزارش آمده که (احتمالا) خطر مرگ یا زندگی در این رقابت وجود نخواهد داشت. مسابقه «بازی مرکب: چالش» ۴۵۶ شرکت‌کننده خواهد داشت که در یک سری بازی برای جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری رقابت می‌کنند. نتفلیکس ادعا می‌کند که این مبلغ بزرگترین جایزه نقدی یک‌جا در تاریخ تلویزیون است و این سریال بزرگترین سریال رقابتی‌ای است که تاکنون ساخته شده است. برخی ادعای نتفلیکس برای بزرگترین جایزه تلویزیون را رد کرده‌اند، زیرا «ایکس فاکتور» (The X Factor) قبلاً قرارداد‌هایی به ارزش ۵ میلیون دلار بسته بود.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر براندون ریگ، مدیر سریال‌های مستند نتفلیکس، گفته است:

«بازی مرکب با داستان گیرا و تصاویر نمادین [کارگردان هوانگ دونگ هیوک] طوفانی در جهان به راه انداخت. ما از حمایت او سپاسگزاریم، زیرا در این رقابت عظیم و تجربه اجتماعی، دنیای خیالی را به واقعیت تبدیل می‌کنیم. طرفداران این مجموعه درام در سفری جذاب و غیرقابل پیش‌بینی قرار می‌گیرند، زیرا ۴۵۶ شرکت‌کننده در دنیای واقعی ما بزرگترین مجموعه رقابتی‌ای که تا کنون وجود داشته را با تنش و پیچ و تاب و با بزرگترین جایزه نقدی تاریخ دنبال می‌کنند.

این مسابقه رئالیتی‌شو شامل ۱۰ قسمت (یک قسمت بیشتر از مسابقه‌های فصل اول سریال بازی مرکب) خواهد بود و یک تیزر ویدئویی هم دارد:

این تیزر پس از اعلام رسمی نتفلیکس برای تمدید سریال «بازی مرکب» منتشر شد. فصل اول این سریال سال گذشته رکورد پرطرفدارترین سریال نتفلیکس در تمام دوران را شکست.


نتفلیکس با تیزری کوتاه آغاز تولید فصل دوم سریال «بازی مرکب» را اعلام کرد


ایده ساخت نسخه واقعی سریال «بازی مرکب» چندان جدید نیست؛ چون قبلا کسی آن را انجام داده است. ستاره YouTube MrBeast یک مسابقه غیررسمی از سریال «بازی مرکب» ساخت که از زمان انتشار بیش از ۲۵۰ میلیون بازدید داشته است. در ماه نوامبر، هوانگ کارگردان سریال «بازی مرکب»، این ویدیوی ۲۵‌دقیقه‌ای را تحسین کرد. او گفت: «من بخش‌هایی از این مسابقه را دیده‌ام و دوستش داشتم. به من کمک می‌کند تا برنامه‌ام را تبلیغ کنم.» اما نتفلیکس درباره این مسابقه غیررسمی نظری نداده است.

نتفلیکس برای مسابقه‌اش به‌دنبال شرکت‌کنندگانی از سراسر جهان است، اما آن‌ها باید به انگلیسی مسلط باشند. با توجه به اینکه سریال اصلی تقریبا به طور کامل به زبان کره‌ای بود، احتمالاً این تصمیم بحث‌برانگیز باشد.  

تولید چنین مسابقه‌ای هم دشوار خواهد بود، زیرا تهیه‌کنندگان از قبل نمی‌دانند چه کسی قرار است زنده بماند و بنابراین باید پوشش کافی از همه ۴۵۶ شرکت‌کننده در مراحل اولیه بازی داشته باشند تا در تدوین نهایی همه «قهرمان‌های» سریال را دنبال کند. احتمالا چالش‌ها از سریال الهام گرفته می‌شوند، اما قطعا تفاوت‌ها و اضافاتی هم وجود خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که جایزه این مسابقه به مبلغ ۴.۵۶ میلیون دلار چگونه توزیع خواهد شد. آیا یک برنده همه پول را خواهد برد یا این مبلغ بین بین تعداد معینی از فینالیست‌ها توزیع می‌شود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
وای چه جالب تو چه کشوری قراره برگزار بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->