تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی | از چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم است جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل
سرخط خبرها

هواداران استقلال نگران پرسپولیسی شدن صادقی

  • کد خبر: ۱۱۳۲۹۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
هواداران استقلال نگران پرسپولیسی شدن صادقی
اگر سعید صادقی هم به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق شود، عملا همه ستاره‌های فصل بیست و یکم را پرسپولیس به خدمت گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کامنتی که علیرضا بیرانوند زیر یکی از پست‌های صفحه شخصی سعید صادقی، هافبک میانی باشگاه گل گهر منتشر کرده، موجب نگرانی شدید هواداران باشگاه استقلال شده است. بیرانوند در این کامنت خطاب به صادقی نوشته: موقع آمدن وسائل من را هم باخودت بیاور! این جمله در روز‌هایی که خبر‌هایی درباره توافق صادقی با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد، به شدت نگرانی هواداران آبی را به همراه داشته است. بدون شک اگر صادقی هم به جمع بازیکنان تازه خریداری شده پرسپولیس ملحق شود، دیگر بازیکن خاصی درنقل وانتقالات باقی نمی‌ماند که باشگاه استقلال برای جذب او اقدام کند. به واقع صادقی جزو یکی از ستاره‌های فصل بیست و یکم محسوب می‌شود وحضور این بازیکن درترکیب پرسپولیس نه تنها منجر به تقویت بیشتر رقیب سنتی آبی‌ها خواهد شد، بلکه استقلال را نیز درخط میانی با مشکلاتی مواجه خواهد کرد. مگرآنکه مدیران باشگاه استقلال بتوانند مهدی مهدی‌پور را حفظ کنند ومانع از جدایی این بازیکن شوند. معادلات با حضور صادقی درپرسپولیس به شدت به ضرر استقلال رقم خواهد خورد وباشگاه استقلال به جهت ایجاد آرامش ذهنی برای هوادارن خود باید به سرعت در راستای جذب این بازیکن اقدام کند تا یکی از ستاره‌های لیگ گذشته فصل بعد آبی بپوشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->