جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها
سرخط خبرها

تاکید سرمربی استقلال به حفظ مهدی‌پور

  • کد خبر: ۱۱۳۵۹۶
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
تاکید سرمربی استقلال به حفظ مهدی‌پور
ساپینتو، گزینه اصلی سرمربیگری دراستقلال بعد از تماشای فیلم بازی‌های استقلال در فصل بیست و یکم به مدیربرنامه‌اش گفته به مدیران استقلال بگویند تحت هرشرایطی مهدی‌پور باید در استقلال بماند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی مهدی‌پور یکی از بازیکنان شاخص استقلال در فصل بیست و یکم بود که سهم بسیاری در موفقیت استقلال ایفا کرد. او با بیشترین ارسال پاس گل توانست در این زمینه به بهترین بازیکن تیمش هم تبدیل شود. بودن چنین بازیکنی برای سرمربی آینده استقلال یک موهبت بزرگ است. حالا این مربی پرتغالی باشد، کروات یا هر کشور دیگر. جالب است که طی روز‌های اخیر و در حین مذاکراتی که باشگاه استقلال با چند گزینه مورد نظر خود داشته آن‌ها از طریق رابطان خود به تمدید قرارداد برخی بازیکنان تأکید کرده‌اند که یکی از این بازیکنان مهدی مهدی‌پور است. دو، سه گزینه مربیگری استقلال بعد از اطلاع از تمایل باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با آن‌ها بلافاصله خواستار تماشای فیلم‌های بازی‌های استقلال از طریق مدیران برنامه خود شده‌اند که همگی متفق‌القول به توانایی‌های مهدی‌پور مهر تأیید زده و از مدیران برنامه خود خواسته‌اند پیغام خود را برای تمدید قرارداد با این بازیکن به مدیران باشگاه استقلال برسانند که آن‌ها هم همین اقدام را انجام داده‌اند. البته مهدی‌پور با یک پیشنهاد از قطر مواجه است، اما طبق آخرین اظهاراتی که داشته او نیز اعلام کرده اولویتش ماندن در استقلال است و حالا مدیران باشگاه استقلال می‌مانند و تمدید دوباره قرارداد این بازیکن که باید دید توانایی راضی کردن چنین بازیکنی که مورد تأیید همه گزینه‌های مربیگری قرار گرفته است را دارند یا خیر؟! کیفیت بازی مهدی‌پور به حدی برای گزینه‌های مربیگری استقلال جذاب بود که آن‌ها بدون تماشای حضوری بازی او خواستار تمدید قراردادش شده‌اند و به نظر می‌رسد باشگاه استقلال نیز چنین کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->