تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی در مشهد با حضور ۴۹۰ شرکت‌کننده کاهش زمان رسیدگی به تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد نه به تصادف | چرا خراسان رضوی همچنان رکورددار مرگ جاده‌ای است؟ آغاز سی‌ویکمین کنفرانس هسته‌ای ایران در مشهد محمدحسین قاسمی، بازیگر و کارگردان صداوسیما، درگذشت اختصاص بودجه مستقل برای فعالیت‌های فرهنگی بوستان‌‌های بانوان در مشهد کیفیت هوای مشهد، در آستانه وضعیت هشدار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

توضیحاتی درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۶۰۲
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
توضیحاتی درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی مشهد
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به برداشت‌های اشتباه درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر نیشابوری با بیان اینکه از طرح ممنوعیت پرداخت نقدی در خط یک بی‌ارتی برداشت‌های سوئی مبنی بر پرداخت بهای بلیت تنها از طریق من‌کارت شده، اظهار کرد: این طرح تنها ممنوعیت پرداخت وجه نقد و اسکناس است که دلایل متعددی دارد.

وی ادامه داد: از جمله دلایل این ممنوعیت می‌توان به آلودگی و انتقال بیماری از طریق اسکناس و همچنین مشکل عدم داشتن پول خورد برای بازپرداخت مابقی هزینه به شهروندان اشاره کرد.

نیشابوری تصریح کرد: بر اساس این طرح علاوه بر امکان پرداخت از طریق من کارت، تمام زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی از طریق کارت بانکی نیز فراهم و تمام ایستگاه‌های خط بی‌آرتی مجهز به پوز‌های بانکی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در خواست ما از شهروندان این است که برای پرداخت بهای خدمات از من کارت استفاده کنند تا مشمول تخفیف حداکثری و یارانه شهرداری شوند و بهای ۱۰۰۰ تومان را پرداخت کنند، اما به هر دلیلی شهروند من کارت نداشت می‌تواند بهای خدمات را توسط کارت بانکی پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تأکید کرد: اجرای این طرح به این معنی نیست که اگر کسی من کارت نداشت امکان استفاده از حمل‌ونقل عمومی را ندارد؛ چراکه امکانات برای پرداخت با کارت بانکی کاملا فراهم شده است.

وی افزود: این طرح به این دلیل در خط یک بی‌آرتی آغاز شد که این مسیر دارای گیت و گیت‌بان است و امور مربوطه را کنترل می‌کند. با این حال تلاش می‌کنیم در آینده این طرح را در تمام ناوگان و خطوط اتوبوسرانی اجرا کنیم. البته اجرایی کردن آن در تمام ناوگان نیاز به زیرساخت و تجهیزات دارد که اولین قدم ساخت گیت، وجود دستگاه پوز بانکی و دستگاه کی‌آر کد خوان است. برای اجرای این طرح در کل ناوگان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است و دو سال زمان برای تکمیل آن نیاز است.

نیشابوری بیان کرد: اکنون تیم کارشناسی در مجموع شهرداری تشکیل شده و در قسمت‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل سازمان اتوبوسرانی و فاوا در حال بررسی هستند که هر کدام از این تجهیزات چه خدماتی به مسافران ارائه می‌دهد؛ لذا اجرای این طرح درکل خطوط بعد از استقرار زیرساخت و تجهیز خواهد بود.

خط یک بی‌آرتی مشهد از مبدأ پایانه امام رضا (ع) تا مقصد پایانه طبرسی فعال است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->