دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

توضیحاتی درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۶۰۲
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
توضیحاتی درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی مشهد
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به برداشت‌های اشتباه درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر نیشابوری با بیان اینکه از طرح ممنوعیت پرداخت نقدی در خط یک بی‌ارتی برداشت‌های سوئی مبنی بر پرداخت بهای بلیت تنها از طریق من‌کارت شده، اظهار کرد: این طرح تنها ممنوعیت پرداخت وجه نقد و اسکناس است که دلایل متعددی دارد.

وی ادامه داد: از جمله دلایل این ممنوعیت می‌توان به آلودگی و انتقال بیماری از طریق اسکناس و همچنین مشکل عدم داشتن پول خورد برای بازپرداخت مابقی هزینه به شهروندان اشاره کرد.

نیشابوری تصریح کرد: بر اساس این طرح علاوه بر امکان پرداخت از طریق من کارت، تمام زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی از طریق کارت بانکی نیز فراهم و تمام ایستگاه‌های خط بی‌آرتی مجهز به پوز‌های بانکی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در خواست ما از شهروندان این است که برای پرداخت بهای خدمات از من کارت استفاده کنند تا مشمول تخفیف حداکثری و یارانه شهرداری شوند و بهای ۱۰۰۰ تومان را پرداخت کنند، اما به هر دلیلی شهروند من کارت نداشت می‌تواند بهای خدمات را توسط کارت بانکی پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تأکید کرد: اجرای این طرح به این معنی نیست که اگر کسی من کارت نداشت امکان استفاده از حمل‌ونقل عمومی را ندارد؛ چراکه امکانات برای پرداخت با کارت بانکی کاملا فراهم شده است.

وی افزود: این طرح به این دلیل در خط یک بی‌آرتی آغاز شد که این مسیر دارای گیت و گیت‌بان است و امور مربوطه را کنترل می‌کند. با این حال تلاش می‌کنیم در آینده این طرح را در تمام ناوگان و خطوط اتوبوسرانی اجرا کنیم. البته اجرایی کردن آن در تمام ناوگان نیاز به زیرساخت و تجهیزات دارد که اولین قدم ساخت گیت، وجود دستگاه پوز بانکی و دستگاه کی‌آر کد خوان است. برای اجرای این طرح در کل ناوگان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است و دو سال زمان برای تکمیل آن نیاز است.

نیشابوری بیان کرد: اکنون تیم کارشناسی در مجموع شهرداری تشکیل شده و در قسمت‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل سازمان اتوبوسرانی و فاوا در حال بررسی هستند که هر کدام از این تجهیزات چه خدماتی به مسافران ارائه می‌دهد؛ لذا اجرای این طرح درکل خطوط بعد از استقرار زیرساخت و تجهیز خواهد بود.

خط یک بی‌آرتی مشهد از مبدأ پایانه امام رضا (ع) تا مقصد پایانه طبرسی فعال است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->