افزایش ۱۲ میلیون مترمکعب ظرفیت تصفیه فاضلاب در مشهد | چهار همت سرمایه‌گذاری شهرداری بر پروژه‌های تولید پساب شهردار مشهد مقدس: امسال مدیران استان را برای افتتاح پروژه‌ها خسته خواهیم کرد شهردار منطقه پنج مشهد: امروز در منطقه پنج، حاشیه شهر نداریم رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد: سال ۱۴۰۴ سال شکوفایی پروژه‌های شهرداری است نمای رومی، بیماری معماری | گزارش شهرآرانیوز از چالش‌های امروز معماری شهری در مشهد توزیع حدود ۲ هزار تن کالای طرح تنظیم بازار در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: تمرکز ویژه بر مناطق حاشیه و اقشار آسیب‌پذیر در شورای ششم شهردار مشهدمقدس: باشگاه ویژه زوج‌های جوان مشهدی با هدف تقویت مهارت‌های زندگی راه‌اندازی شده است افتتاح ۴ مرکز نوآوری شهری در مشهد | بزرگداشت روز جهانی خلاقیت و نوآوری برگزار شد + ویدئو مدیران جدید فرهنگ‌سرا‌های شهرداری مشهد منصوب شدند + ویدئو ایستگاه شریعتی مشهد، پرازدحام‌ترین ایستگاه مترو مشهد شد | ساعات شلوغی مترو مشهد تشکیل دو شهر جدید در اطراف مشهد قطعی شد | تعیین‌تکلیف نهایی پرونده شهرستان بینالود در آینده نزدیک شاهد عینی توسعه مشهد در عهد مظفری | درباره کوچه «سرآسیا» که روزگاری محل اجتماع «اصحاب سراچه» بوده است خراسان رضوی رتبه‌ی اول کشوری در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت قاچاقچی لوازم یدکی حدود ۴۴ میلیارد ریال جریمه شد توقیف ۴۲۰ خودرو حادثه‌ساز در جاده‌های خراسان رضوی (یکم اردیبهشت ۱۴۰۴) پروژه اتصال خیابان امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد تابستان ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد اجرای ریزپروژه‌های متعدد در بوستان‌های بزرگ مشهد | خانه‌موزه «ملک» در باغ وکیل‌آباد مشهد، در آستانه بهره‌برداری ایجاد بیش از ۳۰۰ مزرعه شهری در بوستان برکت مشهد
سرخط خبرها

توضیحاتی درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۶۰۲
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
توضیحاتی درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی مشهد
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به برداشت‌های اشتباه درباره ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک بی‌آرتی، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر نیشابوری با بیان اینکه از طرح ممنوعیت پرداخت نقدی در خط یک بی‌ارتی برداشت‌های سوئی مبنی بر پرداخت بهای بلیت تنها از طریق من‌کارت شده، اظهار کرد: این طرح تنها ممنوعیت پرداخت وجه نقد و اسکناس است که دلایل متعددی دارد.

وی ادامه داد: از جمله دلایل این ممنوعیت می‌توان به آلودگی و انتقال بیماری از طریق اسکناس و همچنین مشکل عدم داشتن پول خورد برای بازپرداخت مابقی هزینه به شهروندان اشاره کرد.

نیشابوری تصریح کرد: بر اساس این طرح علاوه بر امکان پرداخت از طریق من کارت، تمام زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی از طریق کارت بانکی نیز فراهم و تمام ایستگاه‌های خط بی‌آرتی مجهز به پوز‌های بانکی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در خواست ما از شهروندان این است که برای پرداخت بهای خدمات از من کارت استفاده کنند تا مشمول تخفیف حداکثری و یارانه شهرداری شوند و بهای ۱۰۰۰ تومان را پرداخت کنند، اما به هر دلیلی شهروند من کارت نداشت می‌تواند بهای خدمات را توسط کارت بانکی پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تأکید کرد: اجرای این طرح به این معنی نیست که اگر کسی من کارت نداشت امکان استفاده از حمل‌ونقل عمومی را ندارد؛ چراکه امکانات برای پرداخت با کارت بانکی کاملا فراهم شده است.

وی افزود: این طرح به این دلیل در خط یک بی‌آرتی آغاز شد که این مسیر دارای گیت و گیت‌بان است و امور مربوطه را کنترل می‌کند. با این حال تلاش می‌کنیم در آینده این طرح را در تمام ناوگان و خطوط اتوبوسرانی اجرا کنیم. البته اجرایی کردن آن در تمام ناوگان نیاز به زیرساخت و تجهیزات دارد که اولین قدم ساخت گیت، وجود دستگاه پوز بانکی و دستگاه کی‌آر کد خوان است. برای اجرای این طرح در کل ناوگان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است و دو سال زمان برای تکمیل آن نیاز است.

نیشابوری بیان کرد: اکنون تیم کارشناسی در مجموع شهرداری تشکیل شده و در قسمت‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل سازمان اتوبوسرانی و فاوا در حال بررسی هستند که هر کدام از این تجهیزات چه خدماتی به مسافران ارائه می‌دهد؛ لذا اجرای این طرح درکل خطوط بعد از استقرار زیرساخت و تجهیز خواهد بود.

خط یک بی‌آرتی مشهد از مبدأ پایانه امام رضا (ع) تا مقصد پایانه طبرسی فعال است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->