قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

جواب مبهم امیرحسین حسین زاده به تداوم حضور دراستقلال

  • کد خبر: ۱۱۴۶۰۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
جواب مبهم امیرحسین حسین زاده به تداوم حضور دراستقلال
امیرحسین حسین زاده، هافبک-مهاجم استقلال در تازه‌ترین اظهارات خود اشاره‌ای به تداوم قطعی حضور خود در باشگاه استقلال نکرده و تنها به گفتن این جمله که امیدوار است بهترین اتفاق میان وی و استقلال رخ دهد، بسنده کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیرحسین حسین‌زاده مشغول تمرین است تا آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند. هافبک-مهاجم استقلال در تلاش است با اوج آمادگی به فصل بعد برسد. حسین‌زاده درباره وضعیت کنونی خودش توضیحاتی می‌دهد که جالب توجه است. او می‌گوید: «تمرینات انفرادی خودم را شروع کرده‌ام تا به آمادگی برسم. امیدوارم در روز‌های آتی اتفاقات خوبی برای من و استقلال رخ بدهد که دو طرف راضی باشند.»

حسین‌زاده در ادامه حرف‌هایش به فصل رؤیایی که با استقلال سپری کرد، اشاره دارد. او قهرمانی با استقلال در لیگ بیست و یکم را تکرار نشدنی می‌داند: «فصل قبل یک فصل رؤیایی برای همه ما بود؛ فصلی بود که فوق‌العاده گذشت. خوشحالم با قهرمانی تمام شد. دل هواداران را شاد کردیم. از اینکه وریا جام را بالا برد خوشحالم؛ همه چیز رؤیایی بود. از همه کسانی که پارسال جزو کادر فنی و تدارکات بودند و زحمت کشیدند ممنونم. فکر نمی‌کنم سالیان سال اتفاقی که برای من و استقلال رخ داد، تکرار شود. ما بدون باخت قهرمان شدیم و تکرار آن دشوار است.»

آیا حسین‌زاده در اردوی تیم ملی به یکی از مردان کلیدی در ترکیب اصلی تبدیل خواهد شد؟ آیا او می‌تواند جوری تمرین کند که چشم‌های اسکوچیچ خیره شود؟ امیرحسین به آینده‌اش در تیم ملی هم امیدوار است. او می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که در اردوی تیم ملی حضور دارم. از اسکوچیچ ممنونم به من اعتماد کرد و امیدوارم جواب اعتماد ایشان را بدهم. مثل همیشه سرم را برای تیم‌هایم گذاشتم برای تیم ملی هم می‌گذارم و سعی می‌کنم همیشه ۱۰۰ خودم باشم. پارسال هم هر چه داشتم برای استقلال گذاشتم. یک ثانیه کم‌کاری نبوده و ۱۰۰ من در استقلال بود. یک بازیکن باید همیشه ۱۰۰ باشد. در بالاترین حد از آمادگی.»

برخی اخبار حکایت از حضور حسین‌زاده در میان پدیده‌های جام جهانی دارد. آیا برای حسین‌زاده در جام جهانی اتفاق خاصی رخ خواهد داد؟ آیا او با تیم ملی به جام جهانی خواهد رفت؟ او در این باره هم حرف‌هایی دارد: «من در میان پدیده‌های جام جهانی؟ چند جا این خبر را دیدم و خدا را شکر می‌کنم، اما به این‌ها قانع نیستم. تمام سعی‌ام را می‌کنم بهترین باشم و شرمنده هواداران نشوم.» آیا حسین‌زاده درباره ماندن در استقلال می‌تواند پاسخ روشنی به افکار عمومی بدهد؟ حسین‌زاده به تکرار این جمله بسنده می‌کند: «امیدوارم برای من و استقلال اتفاقات خوبی رخ بدهد.»

با توجه به اظهارات حسین‌زاده به نظر می‌رسد موضوع انتقال او به تیم شارلروای بلژیک جدی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->