افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟ آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم به صورت سراسری برگزار می‌شود | اعطای مدرک تحصیلی رسمی به حافظان قرآن کریم ارزش کمک به امر ازدواج در اسلام همه آنچه باید درباره سنت دینی قرض‌الحسنه بدانیم اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی تعداد زائران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

دعوت‌نامه‌ای برای امام رضا(ع)| داستان حضور خادمان رضوی در یک جشن ازدواج+ فیلم

  • کد خبر: ۱۱۵۶۸۹
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
دعوت‌نامه‌ای برای امام رضا(ع)| داستان حضور خادمان رضوی در یک جشن ازدواج+ فیلم
دختر و پسر جوان تهرانی، نیت کرده بودند که برای متبرک کردن آغاز زندگی‌شان، یکی از کارت‌های عروسی‌شان را در ضریح حرم مطهر حضرت رضا(ع) بیاندازند و این حس و حال خوب، اتفاق شیرینی را برایشان رقم زد.

به گزارش شهرآرانیوز، دو هفته قبل بود که یک مواجهه اتفاقی در فرودگاه مهرآباد تهران زمینه‌ساز اتفاقی شیرین و ماندگار شد.

جوان تهرانی در فرودگاه حضور یافته بود و با مسافرانی که عازم مشهدالرضا (ع) بودند، گفتگو می‌کرد. نیتش این بود که یک امانتی را به یکی از مسافران بسپارد تا به نیابت از او در ضریح حرم مطهر رضوی بیاندازد و اتفاق جالب وقتی رقم خورد که، یکی از خادمان حضرت رضا (ع) مخاطب گفت‌و‌گوی آن جوان شد.

آن جوان تهرانی، به طور اتفاقی با امین بهنام معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی هم‌کلام شده بود که در بازگشت از سفر کاری خود به فرودگاه مهرآباد آمده بود و انگار خود حضرت اینگونه مقرر کرده بود که یکی از خادمانش واسطه انجام این نیت زیبا و حال خوب زوج تهرانی باشد.   

فردای آن روز، وقتی بهنام به حرم مطهر مشرف می‌شود، امانتی آن جوان تهرانی را برای انداختن در ضریح با خود می‌آورد، اما قبل از انجام این کار، داستان به‌گونه دیگری رقم می‌خورد.

امانت که باز می‌شود، معاون خدمات زائرین حرم، کارت عروسی آن زوج جوان را می‌بیند که به طور اختصاصی برای حضرت رضا (ع) ارسال شده و از ایشان دعوت شده است تا در جشن شروع زندگی آن‌ها حضور یابند؛ دعوتی شیرین و زیبا که هرچند یک رویا و آرزوست، اما نیتی دلنشین و آسمانی پشت آن است و برکتی است برای هر شروع زندگی. 

دعوت‌نامه ای برای امام رضا(ع) / داستان زیبای حضور خادمان رضوی در یک جشن ازدواج + فیلم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->