مشکلات زیاد پرسپولیس برای برپایی اردوی خارجی

  • کد خبر: ۱۱۵۷۵۴
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
مشکلات زیاد پرسپولیس برای برپایی اردوی خارجی
تیم فوتبال پرسپولیس قصد برگزاری یک اردوی خارجی را دارد اما در این راه مشکلاتی هست که باید حل شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس چند روزی است که تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشورمان آغاز کرده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این چند روز زیر نظر په په لوسادا به کار‌های بدنی رو آورده‌اند. از چند وقت پیش بحث اردوی خارجی پرسپولیس پیش آمد و از کشور ترکیه به عنوان مقصد اردو نام برده شد، اما رفتن پرسپولیسی‌ها به این اردو در شرایطی خاص خواهد بود.


پرسپولیس فقط در شرایطی می‌تواند به این اردو برود که هزینه‌های آن توسط حامی مالی پرداخت شود. طبق مصوبه قبلی تیم‌های ایرانی نمی‌توانند با هزینه دولت به اردوی خارجی بروند و به نوعی از کشور ارز خارج کنند. به همین دلیل پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند تا یک اسپانسر برای این اردو جفت‌وجور کنند و تا برای چند روز تمرین پرسپولیس خارج از کشور برگزار شود.


مسئله دیگر اینجاست که پس از فراهم شدن مسائل مالی، پر‌سپولیسی‌ها حتما باید با پرواز داخلی به اردو بروند و به هرشکلی نمی‌توانند ارز از کشور خارج کنند. با این وجود چند شخص در ترکیه به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده‌اند که می‌توانند مقدمات این اردو را فراهم کنند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند به اردوی خارجی پیش فصل بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->